ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Ako spraviť prípojný bod pre vlečku/príves.

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Ako spraviť prípojný bod pre vlečku/príves.   Thu Nov 17, 2011 6:31 pm

V prvom rade musíš mať aspoň základné znalosti s GIANTS EDITORom (ďalej len GE). Ak nie, tu na fóre je niekoľko odkazov naň - HLEDAT!

Tak začneme:
- vyberieme si stroj, na ktorý chceme daný prípojný bod spraviť.
- vyextrahujeme si ho do nejakej ľubovolnej zložky (odporúčam si vytvoriť nejakú na nejakom disku MIMO operačného systému; pokiaľ máš len jeden HDD, tak si vytvor C:\1").
- otvoríme si model stroja (traktora alebo nákladného auta v GE, je to i3d súbor.
- na ľavej strane otvoreného okna GE so strojom je kolónka SCENEGRAPH a v nej väčšinou názov stroja s malým plus vpredu (viď obr.1).
- klikneme na to malé plus, čím sa nám rozbalí vetva a hľadáme, či sa tu náhodou prípojný bod už nenachádza. hľadáme attacherJoint
Ak áno, hurá, netreba robiť nič, len skontrolovať v NAZOV_STROJA.XML, či sa indexy v GE a xml zhodujú.

Ak nie, musíme si ho vytvoriť. Postup je úplne jednoduchý:

1.) v hornom kontextovom okne klikneme na záložku CREATE a potom na TRANSFORMGROUP (obr.2), čím sa nám úplne dole vytvorí nový "objekt" s názvom transform (obr.3)

2.) klikneme si na ňu (čím nám zmodrie) a v pravom okne GE sa v ATTRIBUTES otvoria údaje o pozícií, rotácií atď. daného objektu. Hneď hore je prvá položka Name, za ktorou je napísané transform (obr.4). Na toto klikneme buď raz a vymažeme BACKSPACEom alebo dvakrát a prepíšeme na attacherJoint a slačíme ENTER (obr.5). Dodržujeme veľké a malé písmená!!!

3.) opäť klikneme v ľavom teraz už na objekt attacherJoint, potom hore na EDIT a následne na CUT (obr.6). Neľakajte sa, prípojný bod zmizne.

4.) klikneme na názov stroja hore, čím si ho celý označíme. Potom následne opäť na EDIT a potom na PASTE (obr.7), čím už prakticky pridáme prípojný bod do stroja. tu vidíme, že je už na línií stroja, čo doteraz nebol(obr.8 ).

5.) teraz si pomocou farebných šípok v hlavnom okne GE upravíme prípojný bod, aby bol na správnom mieste (obr.9).

6.) vrátime kameru do pôvodnej polohy (x=0, y=0, z=9; rotx,y,z = 0) a uložíme.

Týmto sme v takmer v GE skončili.

Teraz si otvoríme xml súbor stroja (odporúčam NOTEPAD++). Musíme sem vložiť nasledujúci parameter, ktorý sa týka novovytvoreného prípojného bodu. (copy/paste - klikni na SPOILER!)
Spoiler:
 
kde XX je index prípojného bodu v GE. Prepíšeme XX na požadovanú číselnú hodnotu a xml súbor uložíme.

Teraz už len znovu zbalíme celý stroj do ZIPu a vyskúšame.
Môže sa stať, že nám aj tak vlečka/príves nepôjde pripojiť. V tom prípade prepíšeme v xml súbore
low="true" na low="false".

A je to...
Tu sú obrázky:
obr.1 obr.2 obr.3 ´obr.4 obr.5 obr.6 obr.7 obr.8 obr.9

Prosím uvedomte si, že dáta si upravujete na vlastnú zodpovednosť. Neručím za prípadnú kompletnú nefunkčnosť modu.
Návrat nahoru Goto down
 
Ako spraviť prípojný bod pre vlečku/príves.
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Krone Big X 1100 - připojení jiné vlečky

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2011 :: Návody-
Přejdi na: