http://ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Giant Editor

Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Next
AutorZpráva
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Dec 06, 2012 7:20 pm

Do mapy v LS11 chceš udělat tyto změny ?? Pokud jo tak tam krávy nejdou přemístit. A na vložení stromů do mapy jako plodina je takový importér.

http://www.ulozto.net/x6phUyW/unpack-mfli-zip
Návrat nahoru Goto down
rollsicek

avatar

Počet příspěvků : 7
Registrován : 30. 11. 12

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Dec 06, 2012 9:55 pm

prečítal som si to tu celé, ale nenašiel som odpoveď na už položenú otázku (možno moja blbosť). Ako odstranim koliziu po odstranenom strome? V GE kliknem na strom, dam delete, ulozim to. Spustim hru a traktor mi narazí do neviditelného stromu, čo robím zle?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 07, 2012 1:09 am

Většina stromů se skládá z více dílů a pokud jsi odstranil jen tu viditelnou část ,tak ta neviditelná tam zůstala a ta je právě pevná, v GE jak dáš play ,tak PTM klikni to obrazu co vidíš ,ne do scenegrafu atd. a najdi Show a označ tam Physics a tak uvidíš neviditelné věci a tak najdeš ten strom co tam zůstal.
Návrat nahoru Goto down
jorky06

avatar

Počet příspěvků : 11
Registrován : 07. 12. 12

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 07, 2012 1:17 am

Caute. ma tu nekto skusenosti s programom blender 2.6.4?
potrebujem convertovat budovi z dae do i3D a vzdy mi to vipise nejake chibi.
alebo nema tu niekto Blender 2.6.2?
Návrat nahoru Goto down
erfik
štamgast 1
štamgast 1
avatar

Počet příspěvků : 24
Registrován : 28. 09. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 07, 2012 6:42 am

rollsicek napsal:
prečítal som si to tu celé, ale nenašiel som odpoveď na už položenú otázku (možno moja blbosť). Ako odstranim koliziu po odstranenom strome? V GE kliknem na strom, dam delete, ulozim to. Spustim hru a traktor mi narazí do neviditelného stromu, čo robím zle?

Já jsem nechtěl příliš měnit vzhled mapy, tak jsem stromy "zprůjezdnil" Klikneš na strom, na levé straně se ti ve stromu složek označí ta náležející k danému objektu a vpravo ODZNAČÍŠ Rigid Body. A pak se dá jezdit skrz strom.
Návrat nahoru Goto down
ridermann
štamgast 2
štamgast 2
avatar

Počet příspěvků : 27
Registrován : 26. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 08, 2012 8:36 am

Tonn napsal:
Do mapy v LS11 chceš udělat tyto změny ?? Pokud jo tak tam krávy nejdou přemístit. A na vložení stromů do mapy jako plodina je takový importér.

[You must be registered and logged in to see this link.]

děkuji za program.
Ale přece v jiných mapách jsou pokaždé krávy, ovce a slepice na jiných místech. jedná se o LS13
jde mě o to jak vytvořit nebo přesunout NavMesh
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 08, 2012 11:20 am

Někde tady na foru byl odkaz na video jak to udělat. Zatím to nemůžu najít , tak zkus hledat taky.
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 08, 2012 11:38 am

Už jsem to našel, toto zkoukni a pochopíš to co potřebuješ.

https://www.youtube.com/watch?v=d7ZzGhDjUbA
Návrat nahoru Goto down
zozinko

avatar

Počet příspěvků : 4
Registrován : 12. 12. 12

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 15, 2012 11:16 am

zdravim vas Smile potreboval by som poradit chcem si vytvorit vlastnu mapu do ls 2011 ale potrebujem zakladnu mapu viete mi poradit kde by som tu mapu stiahol ? Smile dakujem
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 15, 2012 11:28 am

Tak editovat můžeš každou mapu. To co tam nechceš tak vyhodíš a terén si upravíš. Ale pokud chceš, tak ve složce s hrou ls11 máš složku sdk a tam máš Sample mod map. To je vlastně mapa 1 jako mod a tu si můžeš upravovat jak chceš.
Návrat nahoru Goto down
zozinko

avatar

Počet příspěvků : 4
Registrován : 12. 12. 12

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 15, 2012 11:43 am

dikes Smile a vies mi poslat niaky meresny tutorial kde najdem vsetko ako co nastavit ?
Návrat nahoru Goto down
zozinko

avatar

Počet příspěvků : 4
Registrován : 12. 12. 12

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 15, 2012 12:02 pm

ale potrebovla by som len mapu ako terrain proste cist plochu a na to by osm si ptm staval
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 15, 2012 12:46 pm

Návrat nahoru Goto down
ridermann
štamgast 2
štamgast 2
avatar

Počet příspěvků : 27
Registrován : 26. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 21, 2012 1:09 pm

ledy napsal:
tady je mapa pro ls 13 uplne prazdna s nahranyma vsema vecma a havětí.
Rozbalit do slozky mods pro ls 13 tam kam davate mody a tam to editujte a mas to nejdnodussi.
I3d je ve slozce map a taky ho tam nechejte jinak vam to nebude makat.
tak jak to je to zase zabalite aby vam to fungovalo.


[You must be registered and logged in to see this link.]


V PDA se tam pořád zobrazují čísla polí a ikona telefoního sluchátka a další ikony,
jak se to dá odstranit?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 21, 2012 9:56 pm

Tak za 1. Ty čísla polí tam musí zůstat, jinak ti ta mapa vůbec nepojede. Podle potřeby si je přesun kam chceš a za 2. ty ostatní ikony můžeš smazat. A pokud nevíš jak, tak se podiv v jaké sekci seš na foru a odpověd znáš hned.
Návrat nahoru Goto down
ridermann
štamgast 2
štamgast 2
avatar

Počet příspěvků : 27
Registrován : 26. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 21, 2012 10:51 pm

1. tu poslední větu sem nějak nepochopil.
2. čísla se mi podařilo smazat, ale jedno tam musí zůstat, jinak to nenaběhne
3. a zkoušels někdy smazat ty ikony když v mapě nejsou?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Dec 21, 2012 11:16 pm

Pokud myslíš ty co v mapě nejsou ,tak to hledej tady v tom souboru SampleModMap.lua. Musí být u té mapy.
Návrat nahoru Goto down
ridermann
štamgast 2
štamgast 2
avatar

Počet příspěvků : 27
Registrován : 26. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 22, 2012 8:35 am

takže toto všechmo smazat?

-- ATMs
self.missionPDA:createMapHotspot("Bank", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_bank.png", self.baseDirectory), 1024 - 230, 1024 + 439.5, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Bank", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_bank.png", self.baseDirectory), 1024 - 144.65, 1024 - 352.25, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Bank", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_bank.png", self.baseDirectory), 1024 + 513.75, 1024 + 202, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Bank", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_bank.png", self.baseDirectory), 1024 + 723.9, 1024 + 608.25, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Bank", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_bank.png", self.baseDirectory), 1024 - 162, 1024 - 679.51, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);

-- Vehicle Shop
self.missionPDA:createMapHotspot("Shop", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_shop.png", self.baseDirectory), 1024 - 130, 1024 - 383, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);

-- Phone Booths
self.missionPDA:createMapHotspot("Phone", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_phone.png", self.baseDirectory), 1024 + 89.6, 1024 - 417.9, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Phone", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_phone.png", self.baseDirectory), 1024 - 603.4, 1024 - 834, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Phone", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_phone.png", self.baseDirectory), 1024 - 94, 1024 + 20.1, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Phone", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_phone.png", self.baseDirectory), 1024 - 560, 1024 - 7.5, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Phone", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_phone.png", self.baseDirectory), 1024 - 172.25, 1024 - 678.9, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Phone", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_phone.png", self.baseDirectory), 1024 + 241.1, 1024 + 438, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);

-- farm silos
self.missionPDA:createMapHotspot("TipPlace", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_tipPlace.png", self.baseDirectory), 1024 + 43.5, 1024 - 128.3, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
-- bga
self.missionPDA:createMapHotspot("TipPlace", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_tipPlace.png", self.baseDirectory), 1024 + 395.1, 1024 - 693.7, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);

-- Grass Heaps
self.missionPDA:createMapHotspot("TipPlace", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_tipPlaceGreen.png", self.baseDirectory), 1024 + 888.8 , 1024 + 569.6, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("TipPlace", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_tipPlaceGreen.png", self.baseDirectory), 1024 + 753.5 , 1024 + 864.9, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("TipPlace", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_tipPlaceGreen.png", self.baseDirectory), 1024 + 640.4 , 1024 + 787.2, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("TipPlace", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_tipPlaceGreen.png", self.baseDirectory), 1024 + 692.7 , 1024 - 842.7, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);

-- livestock
self.missionPDA:createMapHotspot("Cows", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_cows.png", self.baseDirectory), 1024 + 256, 1024 + 655, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Sheep", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_sheep.png", self.baseDirectory), 1024 - 600, 1024 + 585, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
self.missionPDA:createMapHotspot("Chickens", Utils.getFilename("$dataS2/missions/hud_pda_spot_chickens.png", self.baseDirectory), 1024 - 12, 1024 - 93, iconSize, iconSize * (4 / 3), false, false, false, 0, true);
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 22, 2012 10:37 am

Pokud tam ty ikony nechceš tak je smaž.
Návrat nahoru Goto down
ridermann
štamgast 2
štamgast 2
avatar

Počet příspěvků : 27
Registrován : 26. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Dec 22, 2012 10:39 am

Smile Smile děkuji)
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5
avatar

Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 05, 2013 7:25 pm

Ahoj poradte jak mam vydat s teto mapy [You must be registered and logged in to see this link.] vyndat boudu u krav kde se děla hnuj hned u vnitř nebo poratte kde sehnat tuto budovu. Jedna se o ls 2013. Předem dík.<div><br></div>
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 05, 2013 8:09 pm

Není to složité, otevři mapu v GE. Ve scenegrafu klikni na budovu jako celek nebo část kterou chceš vytáhnout a pak vlevo nahoře je kolonka File a pak si najed na Export Selection a vyber složku kam si to uložíš a máš to hotovo. Potom si jen dohledáš textury a změníš cestu v i3d.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5
avatar

Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 05, 2013 8:47 pm

dík ale nemuzu najít texturi nevíš jak je mam najít??
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 05, 2013 8:54 pm

Otevři si to i3d v Notepad++ a hned nahoře máš napsáno odkud a jaké textury to tahá. Pokud neumíš dělat v GE tak si to tady pořádně pročti at víš co a jak.
Návrat nahoru Goto down
jarda
štamgast 4
štamgast 4
avatar

Počet příspěvků : 54
Registrován : 25. 11. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Jan 18, 2013 3:30 pm

Zdar. Už sem to tu dříve videl ale ted to nemohu najít tak bych prosil o radu. vytáhl jsem si z jedné mapy budovu jako ze jsem si ulozil i3d a potrebuju k tomu pridat textury. Podle toho návodu co jsem tu dríve videl to fungovalo ale ted nevim. Textury si najdu dam do slozky k i3d zmenim cesty a nic. stále bíle. tak by mne zajímalo jak má ta cesta k texture vypadat aby to fungovalo nebo nějakou jinou radu v čem mám problém. prosim o radu
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Fri Jan 18, 2013 4:42 pm

Jediná chyba je špatná cesta. Podle nějakého i3d si to porovnej jak to je napsáno tam a oprav si to. Potom to musí funguvat.
Návrat nahoru Goto down
jarda
štamgast 4
štamgast 4
avatar

Počet příspěvků : 54
Registrován : 25. 11. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 19, 2013 8:32 am

A neni nekde neaky navod jak vytahnut budovu z jine mapy a pridat k ni tu texturu co k ni patru z te mapy? Protoze ja sem to zmenil jak to tam bylo a furt je bila. Drív sem to vedel ale ted si nemohu spomnet.
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní
avatar


PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 19, 2013 10:34 am

Ono musíš mít ty textury u toho i3d souboru v jedné složce. Potom ta cesta vypadá takto:<Files>
<File fileId="13" filename="Material1.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="Material14.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="9" filename="Material2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="Material3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="Material6.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="1" filename="sklo.png" relativePath="true"/>
<File fileId="8" filename="sklo1.png" relativePath="true"/>
</Files>
Pokud to budeš mít takto napsáno ale samozřejmě vypsané ty správné názvy textur, tak nebude problém.
Návrat nahoru Goto down
jarda
štamgast 4
štamgast 4
avatar

Počet příspěvků : 54
Registrován : 25. 11. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 19, 2013 11:20 am

tak jinak vytvorim si slozku na C: cesty. otevru ge a dam export selection a pak to ulozim do te slozky. najdu si kde ma to i3d texturu a tu si pretahnu do te slozky cesty. a pak zmenim cestu na k te texture. rekni co delam spatne a je to
Návrat nahoru Goto down
Filipqo

avatar

Počet příspěvků : 1
Registrován : 03. 11. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Jan 19, 2013 11:46 am

Mám malý problém vytvoril som si mapu... Dám ju do rar-u potom do hry, ale ked ju v hre spustím tak mi ju len načítava ale nespustí mi ju... PLS neviete čo stím ak áno tak budem rád za vašu odpoved/radu
Návrat nahoru Goto down
kpaloo

avatar

Počet příspěvků : 2
Registrován : 12. 09. 11

PříspěvekPředmět: lkt 81 t   Sun Jan 20, 2013 11:53 am

čawte nevedel by niekto urobiť LKT81t pre mapy s drevom ??
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   

Návrat nahoru Goto down
 
Giant Editor
Návrat nahoru 
Strana 10 z 18Jdi na stránku : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Next

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pokec (LS13)-
Přejdi na: