| Giant Editor | |
|
+150Eragon92 jakubkarlicek jerry.kir Rendy8 Stromecek mate16 LukaskkoSK PF16 Pablick hypan82 Lukyyno Peto1302 JeniCZEk AGRO-NOVES alexgo patres1110 Dan1 Wilgott zonda Peha761 pali979 pukinho99 Jejíček10 MontyLS venca sedlak tashunko turbo laco87 jzd.domov ficojepan Archom jendys115 tonda0123 tukelita123 jcamara Mikakaco Davidix vladis44 adamtmk Karlik TomášChlpoš Jerrow Add-bluePOVY venda SuperRAPIT JuanPedro Mirda_K M4fian099 kubalump Harby82 marwe007-cz michal55 sedrik Denny033 RadekRadarLichnovsky Radar* lada7340ukt Roman83 Venca17 radimvrah kpaloo Filipqo zetor7011 zozinko erfik jorky06 rollsicek ridermann LyrickCZE KubRad54 lukino12111 jirjan007 ledy urbanco123456789 lokas lexion750 Schpeck Marek Korman freihand CZTomidlo Ondras jamne ondracakora .PAVEL.96 *hefi* Gregoras fkollins233 Bocka drakove honmon lucaaaasss psajtik94 LIAZ Okec Volnas qffgzgdztser lukas7 PalkiS matonem maxiqq86 FRJHR zetorista jindar-cz- marti_18 bjatskular marta118 Kolchozník matafix69 GREG case_CVX Robo97 Dodo. josmal stlouki OfF_StaRs koudelka originaljohny Jendes buchcík bejbik007 laza jarda karel5655 deno SLACK matej.13 sulecsan QQuatro ales10 honza.p000 MaňaSS Fyrysan mysaak Tomik vito2 Martin SK milca3 Vitas Martin94 hasici150 frichter Stenly oto80 cyril1200 zipicek ondra700 Fox schvacha kobzik durman Rodopytel 154 posters |
|
Autor | Zpráva |
---|
Jerrow Master *
Počet příspěvků : 136 Registrován : 24. 07. 12
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Sep 09, 2014 12:12 pm | |
| alexgo, a máš ten objekt včetně textur (.dds souborů) v adresáři mapy (název mapy/map/...)? | |
|
| |
alexgo
Počet příspěvků : 3 Registrován : 09. 09. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Sep 09, 2014 6:04 pm | |
| Jo,všechno tam je,stáhnul jsem si to z těchto stránek.Přes obchod to vložit nejde ,tak jsem zkusil editor. | |
|
| |
alexgo
Počet příspěvků : 3 Registrován : 09. 09. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Sep 09, 2014 6:06 pm | |
| v editoru je to normálně barevný a ve hře bílý nefunkční. | |
|
| |
AGRO-NOVES
Počet příspěvků : 2 Registrován : 21. 10. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Oct 21, 2014 8:48 am | |
| zdravím všechny chci se zeptat na nějaký návod k výrobě modu do ls 2013 chci si vyrobit podmítač KROMEXIM 3,5 m ale nevím čím začít :/
| |
|
| |
JeniCZEk
Počet příspěvků : 1 Registrován : 06. 03. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Nov 20, 2014 7:24 pm | |
| Zdravím všechny. Mám problém s texturou budovy nádráží od CSMC. Chci si změnit název města, v tom není problém. Problém je v tom jak to uložit. Používám program Paint.NET a nevím jaké atributy zvolit. Po uložení se mi totiž textura na modelu otočí a nesedí jak má. Co s tím?
Edit: Nechci se příliš vnucovat, ale fakt si s tím někdo nevíte rady?
Naposledy upravil JeniCZEk dne Thu Dec 11, 2014 8:42 pm, celkově upraveno 1 krát | |
|
| |
Peto1302 štamgast 1
Počet příspěvků : 22 Registrován : 30. 10. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Nov 27, 2014 9:10 pm | |
| Zdravím. Mám problém s siatím poľa v GE. Vyberiem si pole. Otvorím Terrain editing. V riadku foliage layer si zvolím čo chcem zasadiť. Potom vo foliage channels zvolím kód danej suroviny. V info layer zvolím číslo od 1-4 podľa toho v akej fáze chcem pole mať. Uložím to ako novú mapu. Názov jej dám map01 a uložím ju na plochu. Potom origo mapu nahradím mojou upravenou a prepíšem aj ostatné súbory. Keď spustím hru a chcem načítať novú, hra sa mi načítava cca 30 min. a potom napíše že program prestal pracovať. Robím niečo zle ? Poprípade ako na to správne ? Tento topic som prebehol celý no vysvetlenia, ktoré by som pochopil som nenašiel. | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Nov 29, 2014 6:53 pm | |
| Zakladny a asi jediny problem je ten,ze nahradis origio mapu.Do origio mapy sa NEZASAHUJE,nebude ti fungovat.Musis si urobit z origio mapy mod mapu,az v nej mozes robit upravy a potom ju v zipe vlozis do mods. | |
|
| |
Lukyyno
Počet příspěvků : 2 Registrován : 18. 10. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Jan 13, 2015 11:43 pm | |
| Ahoj potřeboval bych pomoct.Řeším problém s objekty v mapě.Když tvořím v Giantu tak je vše jak má být,příklad strom je zelený atd..Ale když spustím hru a chci hrát tak je vše bílé nebo šedivé jakej je to problém? Děkuji za odpověd | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Wed Jan 14, 2015 10:07 am | |
| Problem je v tom,ze nemas v i3d modele spravnu cestu k texturam. kliknes pravym na I3d objektu,ktory je biely,otvoris v notepade a hned hore mas napr. <File fileId="38" filename="texturen/koncove_svetlo.dds" relativePath="true"/> zvyrazneny text je cesta,odkial ma model nacitavat texturu.Musis zabezpecit,aby mal i3d model zapisanu spravnu cestu k texture. | |
|
| |
hypan82
Počet příspěvků : 5 Registrován : 15. 09. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Jan 20, 2015 8:25 pm | |
| prosim o rady jak dam do pda foto mapy a druhá pokud dam do mapy třeba prasata stačí to jen dát do mapy a přidat v GE nebo se musí ještě něco upravit nebo přepsat v mapě aby ten prasečák fungoval.Dýk za každou pomoc | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Jan 22, 2015 9:04 am | |
| ak pises o ls13,k prasecaku treba dopisat aj moddesc a ine...je to ako pridanie plodiny...najlepsie je stiahnut original prasecak od Marhu,ten ma prilozeny aj kompletny a zrozumitelny navod na vlozenie.Samotnu budovu potom vies zamenit za inu.Videonavod na mapu v PDA je tu na stranke v sekcii ls13,navody.na stiahnutie tu [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
hypan82
Počet příspěvků : 5 Registrován : 15. 09. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Jan 22, 2015 6:35 pm | |
| | |
|
| |
Pablick
Počet příspěvků : 2 Registrován : 03. 02. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Feb 03, 2015 8:27 am | |
| Ahoj mám nějaký problém s editorem v LS15. Když chci cokoliv otevřít tak je okno editoru prázdný. Zkoušel jsem všechny verze a pokaždý to samý. Nevěděl by někdo v čem je problém?? [You must be registered and logged in to see this image.]Předem díky | |
|
| |
PF16
Počet příspěvků : 2 Registrován : 13. 02. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Feb 13, 2015 5:12 pm | |
| ahoj chalani. mam mapu cz unna 2015, v mape su zakladne suroviny + slnečnica, raž,.... ako aktivujem tieto osivá. neponuka mi to sejačka. | |
|
| |
LukaskkoSK štamgast 3
Počet příspěvků : 37 Registrován : 12. 02. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 14, 2015 1:30 am | |
| Každá sejačka seje len určitú plodinu, musíš si pozrieť v obchode čo seje. Asi máš tu ktorá seje len určité druhy. | |
|
| |
PF16
Počet příspěvků : 2 Registrován : 13. 02. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 14, 2015 5:56 pm | |
| ahojte. ale neponuka ani jedna sejačka v obchode. | |
|
| |
drakove štamgast 3
Počet příspěvků : 43 Registrován : 24. 05. 12
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Mar 16, 2015 1:59 pm | |
| Čau chtěl bych se zeptat šel by upravit Trigger aby mi tam vysypával i dopravník? | |
|
| |
mate16
Počet příspěvků : 3 Registrován : 25. 11. 13
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Mar 20, 2015 4:16 pm | |
| Měl bych dotaz. Nevím kde bych mohl upravit výkon traktoru. Mám pumu s výkonem 263hp, nicméně nemohu používat trojkombinaci na sečení protože mi chybí výkon. Nevíte, kde bych to mohl upravit? Díky | |
|
| |
Stromecek
Počet příspěvků : 1 Registrován : 01. 04. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Apr 02, 2015 12:47 pm | |
| Čau, chtěl bych si upravit Bjornholm, jak na to? Prosím celkový návod, kdyžtak sz | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Apr 03, 2015 4:26 pm | |
| Do origio mapy sa nezasahuje,musis si z nej urobit mod mapu. | |
|
| |
Rendy8
Počet příspěvků : 1 Registrován : 23. 05. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Sat May 23, 2015 12:01 pm | |
| Zdravím potřeboval bych poradit,potřebuju z originálni mapy(Hangenstedt) odstranit budovu.Dočetl jsem se,že do origo mapy se zasahovat nesmí,tak jsem si z ní udělal mod mapu,upravil v G.E. tu budovu zazipoval vložil do "MODS",ale když spustím hru budova je tam stejně jako by načítala pořád ta originální ví někdo co stím??:-) | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat May 23, 2015 7:14 pm | |
| Musis spustit novu karieru na novej pozicii,a samozrejme spustit tu editovanu... | |
|
| |
jerry.kir
Počet příspěvků : 1 Registrován : 10. 09. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Aug 25, 2015 5:53 pm | |
| Ahoj všem potřeboval bych radu. Jak vytvořit trigger na otevírání vrat? Nemá někdo návod jak ho vytvořit? | |
|
| |
jakubkarlicek
Počet příspěvků : 5 Registrován : 11. 06. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Sep 24, 2015 6:23 pm | |
| Zdravím, chtěl bych se zeptat jak registrovat script v moddesc. Vůbec tomu nerozumím. Stáhl jsem si mod do mapy . .compostárna . .ale vůbec nevím co s tím. moddesc otevřu pomocí notepad . .ale dál..? Forum i návod jsem pročetl celý .tohle jsem nikde nenašel. Díky za pomoc.
K. | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Sep 24, 2015 7:22 pm | |
| no do otvoreneho moddescu mapy sa da normalne pisat... dopises to,co je v navode-vsade je napisane co kde dopisat...scripty do scriptov, text l10n do l10n napr.tam bude <text name="compost_soil"> <en>compost_soil</en> <de>Komposterde</de> <cz>Kompost</cz> </text> samozrejme treba mat niekde zalohu,ked nieco skazis... | |
|
| |
jakubkarlicek
Počet příspěvků : 5 Registrován : 11. 06. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Sep 24, 2015 8:38 pm | |
| moddesc mapy je soubor moddesc.xml nebo samplemodmap ? Jedná se o vložení scriptu od marhu - fermentingsilo.lua Když to otevřu . .tak je tam milion řádků . . tady v tom návodě je akorát upravit triger - cestu . .to jsem udělal . .ale u thohhle jen registrovat script fermentingsilo do moddesc.xml
Já se omlouvám, ale tohle jsem nikdy nedělal . .
| |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Sep 25, 2015 2:32 pm | |
| no,ved sam na konci pises,co treba urobit... Nikde nieje rec o samplemodmap,ale o moddesc.xml. Mas to vlozit niekde medzi <extraSourceFiles> <sourceFile filename="scripte/addLanes.lua" /> <sourceFile filename="scripte/zugschranke.lua" /> TU TO ZAPISES <extraSourceFiles>
A zrejme este treba ten script aj fyzicky vlozit tam,kde ho zapises v moddesc.xml- cize do priecinka scripte | |
|
| |
jakubkarlicek
Počet příspěvků : 5 Registrován : 11. 06. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Sep 25, 2015 5:53 pm | |
| Ty tagy <sourceFile filename tam vůbec nemám v moddesc. takže to tedy okopíruju od tebe . .a nemám ani složku scripts . .takže jí založím...a je jedno kde..? nebo to musí být konkrétně umístěné..? | |
|
| |
jakubkarlicek
Počet příspěvků : 5 Registrován : 11. 06. 15
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Sep 25, 2015 6:26 pm | |
| Tak už to funguje. Moc díky za radu . Předělávám totiž klasickou mapu Bjornholm . .ještě se zeptám . .jak odstraním zaparkovaná auta . .která normálně v GE nejsou vidět na mapě a ve hře pak jo..protože něco postavím . .a ve hře zjistím, že mi tam stojí auto...díky za rady.
Kuba | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Fri Sep 25, 2015 6:42 pm | |
| No vidis.... a to som nemal ani otvorenu LS15ku s autami neporadim,ked niesu v GE... | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Sep 26, 2015 7:46 pm | |
| K těm autům, mě napadá jedině v rozehrané kariéře smazat ve vehicles tohle - <vehicle id="3" filename="data/vehicles/steerable/lizard/golfCart.xml" isAbsolute="true" fuelFillLevel="30"> <component1 position="740.00012207031 197.24542236328 615.00091552734" rotation="3.0834805965424 -0.00035507505526766 3.133891582489" /> </vehicle>
Když máš čistý save jsou tam asi 4 ty vozíky, jinde nevím, že by byly v LS13 zaparkovány auta... Nesekly se ti spíš v objektu protože jsi ho postavil do spinlines? | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Giant Editor | |
| |
|
| |
| Giant Editor | |
|