ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Giant Editor

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  Next
AutorZpráva
MaňaSS
V.I.P.
V.I.P.


Počet příspěvků : 468
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Jan 16, 2012 1:07 pm

Tady je máš: [You must be registered and logged in to see this link.]
Návrat nahoru Goto down
http://www.farmweb.cz/index.php?page=gallery_rozcesti&zobraz
Fyrysan
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 342
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Jan 16, 2012 6:42 pm

Zdarec potřeboval bych pomoct při přidávání objektů: chci nahradit jedno silo druhým silem tudíž potřebuju to stávající odstranit (samozřejmě vím jak) ale jde mi o to abych nemusel nějak přepisovat všechny indexy aby mi to fungovalo. Přepíše se to samo když něco uprostřed odstraním nebo jak mám na stávající místo kde bylo staré silo vložit do stejného řádku resp. indexu nové silo?

Dík
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Jan 16, 2012 7:19 pm

to je zložitejšie ako prepísať indexy...

musíš si vložiť nové silo, vymazať pôvodné, avšak to nové bude na konci. takže si budeš musieť zapamätať, kde presne to pôvodné bolo a VŠETKO za ním si označiť (klikneš na prvú položku, ktorá nasledovala za pôvodným silom, držíš SHIFT a klikneš na predposlednú položku - posledná je samozrejme novovložené silo). potom hore v ponuke klikneš na EDIT a CUT, čím ti všetko "zmizne". ďalej klikneš na úplne prvú položku (väčšinou to býva názov mapy) - pokiaľ tam žiadna nie je, klikneš na prázdne miesto v stĺpiku SCENEGRAPH a následne EDIT a PASTE.

toto by malo spôsobiť to, že nové silo budeš mať na mieste pôvodného - čo sa indexov týka - a všetko ostatné zostane tiež na svojich indexoch.
Návrat nahoru Goto down
Fyrysan
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 342
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Jan 16, 2012 7:33 pm

jj dík už je to v pohodě
Návrat nahoru Goto down
bejbik007
Support
Support


Počet příspěvků : 67
Registrován : 11. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Jan 23, 2012 8:11 pm

Zdarec potreboval bych asi trochu poradit s temy stromy co sem dal manass na moji zadost. Uz cely tyden se to pokousim rozchodit ale stale me to nejde. Vsechno delam jak to ma byt jeste to kontroluju i podle jinych map aby tam sedely i ty id a stale me to v GE ukazuje jen bile stromy a nechce se mi opet zacinat predelavat jinou mapu tak bych byl rad za nejaky tip kde muzu delat chybu.Predem dik.
Návrat nahoru Goto down
buchcík



Počet příspěvků : 8
Registrován : 30. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Jan 26, 2012 5:24 pm

ahoj potřebuju poradit , stáhnul jsem si gians editor z téhle stránky nainstaluju ho no pak jsi najedu na tu mapu dám znaménko gians editoru máčknu objeví se chyba neodesílat atd , tk pls poradte
Návrat nahoru Goto down
Jendes
Moderátor
Moderátor


Počet příspěvků : 146
Registrován : 21. 09. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Jan 26, 2012 5:27 pm

Musíš tu mapu nejprve vyextrahovat do nějaké složky a pak teprve otevřít soubor .i3D v GE. Smile

_________________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Návrat nahoru Goto down
originaljohny



Počet příspěvků : 4
Registrován : 28. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Jan 26, 2012 7:05 pm

Zdar mam problem zo skinovanim ked klikam na Skining tak to nechce zaškrtnuť proste nič sa nedeje .
Návrat nahoru Goto down
cyril1200



Počet příspěvků : 12
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sun Jan 29, 2012 8:44 am

4au lidi mám otazku jak pridám do mapy nejaký zvuk ? uz ho mam vo formate waw (wawe) ale cez GE mi to nejak nebere . diki
Návrat nahoru Goto down
laza
Master *
Master *


Počet příspěvků : 130
Registrován : 17. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Tue Jan 31, 2012 11:46 am

Mám opět problém, vložil jsem si BGA do mapy, ale je to pořád bílé, kam se přesně má vložit složka s texturama k oběktům?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Tue Jan 31, 2012 4:24 pm

daj si textúry kam chceš, potom si otvor BGA.i3d(alebo ako sa volá to konkrétne i3dčko, ktoré si pridával) v textovom editore a zmeň si cestu ku konkrétnym textúram - kam si ich dal.

napr. si ich dáš do MODELS/BUILDINGS/bga.png - tak to by malo byť pod paragrafom <Files>
kód:
    <File fileId="X" filename="BGA.png" relativePath="true"/>
Návrat nahoru Goto down
laza
Master *
Master *


Počet příspěvků : 130
Registrován : 17. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Wed Feb 01, 2012 10:22 am

Děkuju, ale nešlo by to trochu podrobněji? Mám i s těma texturama tam dát i ty i3D?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Wed Feb 01, 2012 5:49 pm

môžeš, ale nemusíš. ono tie i3dčka v konečnom dôsledku zvyšujú celkovú veľkosť mapy.
práve kvôli tomu je potrebné skontrolovať cesty k textúram.

najjednoduchšie pre teba by bolo komplet BGA (i3d + textúry) skopírať na finálne miesto (MODELS/BUILDINGS/ alebo kam chceš) a až potom, keď je na pevnom mieste, vložiť to i3d do mapy. samozrejme by bolo dobré ešte pred samotným vložením si to i3d otvoriť v GE a hneď tu uvidíš, či ti ťahá aj textúry alebo nie. ak nie, tak vtedy by bolo najlepšie si i3d otvoriť v NOTEPADe++ a skontrolovať textúry.
týmto spôsobom si budeš istý, že vložený objekt bude otexturovaný v poriadku PRED samotným vložením do mapy.
Návrat nahoru Goto down
Fyrysan
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 342
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Feb 02, 2012 5:33 pm

Zdar potřeboval bych nějaký funkční návod na GE. Ten který je tady mi nejde nikde otevřít (microsoft office, adobe reader)
Návrat nahoru Goto down
koudelka
Support
Support


Počet příspěvků : 110
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Feb 02, 2012 5:55 pm

Giants Software
Tak použij originál nápovědu.
Návrat nahoru Goto down
http://www.ls2011.funsite.cz/
Fyrysan
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 342
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 04, 2012 9:55 am

Neví někdo proč když u úpravy terénu nastavím menší "Radius" než 2 tak mi to nefunguje?
Návrat nahoru Goto down
bejbik007
Support
Support


Počet příspěvků : 67
Registrován : 11. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 04, 2012 11:46 am

S tim radiusem nic neudelas mensi funguje jen kdyz davas plodiny, ale mensi nez 2 nejde nastavit u textur a uprav terenu.Takze to je "normalni" ze ti to nejde.
Návrat nahoru Goto down
OfF_StaRs
Ace *
Ace *


Počet příspěvků : 230
Registrován : 16. 02. 12

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sun Feb 19, 2012 2:16 pm

cawte,


chcem nieco vediet ohladom GE co znamena Object Mask
Návrat nahoru Goto down
stlouki



Počet příspěvků : 1
Registrován : 23. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Feb 20, 2012 11:10 am

zdravim mam dotas kdyz vkladam budovu do mapy pres program ge v 4.1.9 tak ju tam mam barevnou ale kdyz zapnu hru tak ju tam mam ale neni barevna nevim cim to asi texturama ale nevim kam je dat moc prosim o radu diky
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Mon Feb 20, 2012 4:13 pm

budem citovať sám seba, lebo vidím, že trochu pokrútiť kolieskom na myši je pre niektorých jedincov strašne namáhavé..

stlouki

citace :
môžeš, ale nemusíš. ono tie i3dčka v konečnom dôsledku zvyšujú celkovú veľkosť mapy.
práve kvôli tomu je potrebné skontrolovať cesty k textúram.

najjednoduchšie pre teba by bolo komplet BGA (i3d + textúry) skopírať na finálne miesto (MODELS/BUILDINGS/ alebo kam chceš) a až potom, keď je na pevnom mieste, vložiť to i3d do mapy. samozrejme by bolo dobré ešte pred samotným vložením si to i3d otvoriť v GE a hneď tu uvidíš, či ti ťahá aj textúry alebo nie. ak nie, tak vtedy by bolo najlepšie si i3d otvoriť v NOTEPADe++ a skontrolovať textúry.
týmto spôsobom si budeš istý, že vložený objekt bude otexturovaný v poriadku PRED samotným vložením do mapy.
namiesto BGA si ty domysli slovo budova...

a inak - pre LS2011 je verzia GE 4.1.7
4.1.9 je pre Skiregion Simulator...
Návrat nahoru Goto down
josmal
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 48
Registrován : 31. 07. 11

PříspěvekPředmět: Bílá místa   Wed Feb 22, 2012 6:48 pm

Když vymažu např. stromy a spustím mapu, tak tam, co byly stromy, jsou bílé plochy. Může mi někdo poradit jako laikovi? Díky.
Návrat nahoru Goto down
bejbik007
Support
Support


Počet příspěvků : 67
Registrován : 11. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Wed Feb 22, 2012 7:09 pm

A muzes jen pro info napsat postup jak jsi ty stromy vymazal.Potom najdeme chybu.
Návrat nahoru Goto down
josmal
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 48
Registrován : 31. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Wed Feb 22, 2012 9:03 pm

Otevřel jsem mapu v GE, klikl na strom, delete, uložit změny.
Návrat nahoru Goto down
bejbik007
Support
Support


Počet příspěvků : 67
Registrován : 11. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Wed Feb 22, 2012 9:55 pm

A zacal jsi novy save game?
Návrat nahoru Goto down
josmal
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 48
Registrován : 31. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Thu Feb 23, 2012 10:23 am

No, začal jsem novou hru.
Návrat nahoru Goto down
Dodo.
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 66
Registrován : 29. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 25, 2012 9:48 am

Ahoj stahl jsem si start map a kdyz si v ge neco pridam tak jak to mam udelat abych to mohl vyskouset?? kdyz ji dam do .zip tak me to nechce cist protoze kdyz to otevru v zipu tak je slozzka a pak az ten zbytek pls
Návrat nahoru Goto down
frichter



Počet příspěvků : 6
Registrován : 02. 09. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 25, 2012 10:31 am

takže musiš mapu napřed nekde rozbalit,nejlepší je si udělat nějakou složku třeba (název složky pokus mapa atd. bez háčku,čarek.) a pak teprv můžeš v te mapě pracovat.
Až upraviš co potřebuješ nebo přidáš co chceš ,tak ji pak uložiš to te složky kterou jsi udělal.Potom obsah te složky si zkopiruješ do te kterou maš zabalenou v zipu,bude se tě to ptát na přepsáni tak potvrdiš ano.Já to tak dělam u každé mapy kterou si chci upravit podle svého.Zatim žadnej problem
Návrat nahoru Goto down
Robo97



Počet příspěvků : 5
Registrován : 03. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 25, 2012 10:44 am

Ahoj mam problem ked chcem editovat teren taksa mi tam neukaze ten kurzor toho editovania a este ked chcem spravit pole tak tam nemam tie veci ktore su vyznacene na obrazku [You must be registered and logged in to see this image.]
Návrat nahoru Goto down
bejbik007
Support
Support


Počet příspěvků : 67
Registrován : 11. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 25, 2012 11:47 am

nevim jestli to pomuze ale stahni jsi verzi 4.1.7 Giants editoru pac ty mas jen 4.1.6 a ta neni na ls2011 ale na ls2009. A kdyby jsi nahodoul videl 4.1.9 tak ta je zase jen pro skiregion simulator. Takze 4.1.7.
Návrat nahoru Goto down
Robo97



Počet příspěvků : 5
Registrován : 03. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 25, 2012 1:11 pm

Stiahol som si 4.1.7 ale ani tam mi to nefunguje neviete kde je problem?


Naposledy upravil brano dne Sat Feb 25, 2012 5:59 pm, celkově upraveno 1 krát (Reason for editing : predchádzajúci príspevok sa necituje! čítaj PRAVIDLA FÓRA!!!)
Návrat nahoru Goto down
bejbik007
Support
Support


Počet příspěvků : 67
Registrován : 11. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Sat Feb 25, 2012 1:49 pm

Jeste me napadlo uz jsi pred tim delal nejake upravy a nebo to je poprve co jsi chtel delat v ge ja jen jestli ti to pred tim normalne fungovalo a pak jsi treba jen neco nepresunul a od ty doby ti to nejde.A nevim jestli to muze mit vliv ale koukal jsem ze mas tu mapu na jednotce J a jestli mas treba GE na C(nezkousel jsem jestli tohle muze mit vliv) a jeste jestli tam mas vsechny soubory z mapy v ty slozce co mas map.i3d. A jeste jestli jsi zkusil otevrit jinou mapu jestli blbne jen tahle nebo ti nesla i jina. Mel jsem taky problemy s GE ale nikdy tohle.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Giant Editor   Today at 11:11 pm

Návrat nahoru Goto down
 
Giant Editor
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 4 z 18Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  Next
 Similar topics
-
» Giant Editor
» Video návod na Giants editor 5.0.1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pokec (LS13)-
Přejdi na: