| Převod modů z Ls2011 do Ls2013 | |
|
+9miksabm VáclavS Marek H PalkiS durman FRJHR GREG baisop alpa53 13 posters |
Autor | Zpráva |
---|
alpa53 Master **
Počet příspěvků : 156 Registrován : 15. 07. 11
| Předmět: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Oct 30, 2012 12:27 pm | |
| Dají se přetáhnout mody z 2011 do 2013 ? Dnes mi to přišlo, tak nevím která bije. Jestli je to blbej dotaz , tak ho smažte. Hledal jsem to v pokecu, ale je to , aspoň pro mně moc nepřehledny. | |
|
| |
baisop
Počet příspěvků : 2 Registrován : 11. 11. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Nov 11, 2012 5:43 pm | |
| Co u mně funguje je u modelu (v zip souboru) si otevřít modDesc.xml v nějakém edituru (já používám Poznámkový blok) a v řádce (druhá od zhora většinou) <modDesc descVersion="4"> přepsat tu čtyřku (nebo jiné číslo) na 9. Uložit a nechat zapsat do zipu (v Total Commanderu vám to nabídne jestli chcete zapsat upravený soubor do zipu). Zatím mi to funguje u všech modů z ls2011. Je to asi ten nejrychlejší a nejjednoduší způsob, na který jsem přišel. PS:Nikdy jsem nevytvářel mody pouze upravoval nastavení kláves a teďka převedení z ls2011 do ls2013 tak se mně na složitější věci neptejte | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Nov 11, 2012 6:32 pm | |
| To jo ,že přepíšeš 4 na 9 je dobře ale kontroluješ vůbec log hry ,zda-li ti nepíše chyby hra!! Ten log najdeš v documentech s hrou u složky mods a savegames. |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Nov 11, 2012 7:47 pm | |
| ...zkoušel jsem to,jako jede to,ale v logu je errorů,tak jednoduché to asi nebude. Jak přehodit textury,nebo script či animaci(vzhled) já nevím jak se to odborně říká, třeba z bonus modu Profarm(NH T 7030 bonuspack 4),na samplemod Deutz x720 ,který je v programfiles/farm.sim/sdk/sampleMod??? | |
|
| |
baisop
Počet příspěvků : 2 Registrován : 11. 11. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Nov 11, 2012 8:27 pm | |
| Máte pravdu doopravdy v logu mnoho errorů.Po hodině testování jako něco jede(traktory,vleky,příslušenství) ve hře, ale jakmile dojde ke koupi nějakého vysokozdviže, tak to jde do kytek (asi jak jsou tam definovány ty vlasnosti teleskopických ramen). No prostě je tam toho více co se musí změnit. Proč vývojáři hry nezachovali kompatibilitu modů a nebo udělat nějakou untilitku která by to převedla, podle mně model v i3d se nezmění pouze xml a lua. No škoda. Mohli jsme mít jednoduší práci. No jo pokrok je pokrok a to něco hold obnáší. | |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 7:07 am | |
| [quote="GREG"]...zkoušel jsem to,jako jede to,ale v logu je errorů,tak jednoduché to asi nebude. Jak přehodit textury,nebo script či animaci(vzhled) já nevím jak se to odborně říká, třeba z bonus modu Profarm(NH T 7030 bonuspack 4),na samplemod Deutz x720 ,který je v programfiles/farm.sim/sdk/sampleMod???[/qu Teď jsem si na novinkách stáhnul nový traktor New Holland TG285,myslím že autor předělal tento z ProFarmu,je bezvadný,funguje.Neznámý autore,šlo by to i s ostatními mody z ProFarm?(kombajny NH,NH 7030,...) | |
|
| |
FRJHR štamgast 3
Počet příspěvků : 36 Registrován : 15. 08. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 11:41 am | |
| - baisop napsal:
- Co u mně funguje je u modelu (v zip souboru) si otevřít modDesc.xml v nějakém edituru (já používám Poznámkový blok) a v řádce (druhá od zhora většinou) <modDesc descVersion="4"> přepsat tu čtyřku (nebo jiné číslo) na 9. Uložit a nechat zapsat do zipu (v Total Commanderu vám to nabídne jestli chcete zapsat upravený soubor do zipu). Zatím mi to funguje u všech modů z ls2011. Je to asi ten nejrychlejší a nejjednoduší způsob, na který jsem přišel.
PS:Nikdy jsem nevytvářel mody pouze upravoval nastavení kláves a teďka převedení z ls2011 do ls2013 tak se mně na složitější věci neptejte Tak tohle jsem si myslel taky upravil jsem to podle tvýho návodu a nefunguje. Našel jsem někde na netu návod podle kterýho jde převést mody z LS 2011 do Ls 2013. Zkoušel jsem to a není to jen přepsat jedno číslo musí se tam udělat více ůprav ve více souborech a jednoduché to rozhodně není. Odkaz jsem dávat nebudu abych nebyl nařčen že zase něco kopíruju.Radím hledejte a najdete. | |
|
| |
durman Admin
Počet příspěvků : 462 Registrován : 30. 06. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 5:18 pm | |
| | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 6:25 pm | |
| - Spoiler:
<schemaOverlay file="data/vehicles/schemas/vehicleSchema.png" fileSelected="data/vehicles/schemas/vehicleSchemaSelected.png" width="0.5" height="0.5" attacherJointPosition="0.5 0"> <attacherJoint position="1 0" rotation="0" invertX="false" /> <attacherJoint position="0 0" rotation="0" invertX="true" /> <attacherJoint position="1 0" rotation="0" invertX="false" /> <attacherJoint position="1 0" rotation="0" invertX="false" /> </schemaOverlay>
Toto je potřeba připsat do toho xml souboru. Konkrétně tady ta definice je k traktoru. Různé stroje to mají rozdílné, stačí to jen zkopírovat z xml souborů stejného typu z origo srojů ze hry. Program Files\Farming Simulator 2013\data\vehicles\steerable nebo tools atd. A místo toho data/........ tam musí být napsáno $data/ ....... Pak to funguje ve hře v pořádku. |
|
| |
durman Admin
Počet příspěvků : 462 Registrován : 30. 06. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 6:33 pm | |
| mas to mit, ale ja jim to vysvetlovat nebudu vsechny otazky s ikonama na Tonna....muahahaha | |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 6:45 pm | |
| no tak ted už nwm nic,díky,tak prosím jak bys upravil toto?: - Spoiler:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?> <modDesc descVersion="9"> <author>Halycon</author> <version>1.0</version> <title> <en>New Holland T7030</en> <de>New Holland T7030</de> </title> <description> <en>powerful midsize tractor</en> <de>Leistungsstarker Mittelklassetraktor</de> </description> <iconFilename>store.png</iconFilename> <multiplayer supported="true"/> <storeItems> <storeItem> <en> <name>NewHolland_T7030</name> <description> <![CDATA[ Engine : 150KW at 2200 rpm Fuel capacity: 600 liter ]]> </description> </en> <de> <name>NewHolland_T7030</name> <description> <![CDATA[ Motorleistung : 150KW bei 2200 min-1 Tank Inhalt: 600 Liter ]]> </description> </de> <rotation>0</rotation> <image active="store.png" brand="brand_NH.png"/> <price>92050</price> <dailyUpkeep>95</dailyUpkeep> <xmlFilename>NewHolland_T7030.xml</xmlFilename> <brand>NewHolland</brand> <machineType>tractors</machineType> </storeItem> </storeItems> </modDesc>
| |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 7:16 pm | |
| co stím ?? popiš co ti nejde,stačí mezera ve slovu nebo špatně zapsané 1 písmenko a už to pak nejde |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 12, 2012 7:18 pm | |
| aha,tak jestli je to i o mezerách,tak na to prdím a nic sám konvertovat asi už nebudu,ale díky za vysvětlení. | |
|
| |
PalkiS štamgast 5
Počet příspěvků : 76 Registrován : 11. 04. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Nov 13, 2012 12:54 am | |
| Jedinný návod čo potrebuješ je vedieť to urobiť podľa sample modu z FS13 a davať pozor na errory warningy v .i3d .xml a textury výhradné jen .dds - DXT5
V prvom rade <modDesc descVersion="9"> Pak se tam predeláva nový systém svetiel, brzdných svetiel, identifikátor napájania zariadení (vpravo ten traktor), nový <storeItems> systém | |
|
| |
Marek H
Počet příspěvků : 2 Registrován : 28. 10. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Nov 13, 2012 9:05 am | |
| Ahoj,převod stroje jsem zkusil,vše funguje,traktor se objevi v obchodě ale když ho chci koupit tak nejde.Píše to že musím nejdřív prodat nějaké stroje,že nejde nikam umístit,nevíte někdo co stím? Díky | |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Nov 13, 2012 10:22 am | |
| To samé se stalo i mě,není místo před shopem. | |
|
| |
PalkiS štamgast 5
Počet příspěvků : 76 Registrován : 11. 04. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Nov 13, 2012 3:05 pm | |
| asi je nejaká chyba v .xml nejspíš nebo errory v i3d | |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Nov 13, 2012 4:50 pm | |
| Mám takovou prosbu,mohl by prosím někdo zkušený s výrobou modů upravit(doladit) traktor ,který včera vyšel na novinkách NH TG285 (jedná se o traktor z ProFarmu1).Normálně v LS 13 funguje,ale má nějaké pomatené rychlosti,do kopce a na louce zrychluje,krouťák má taky mimo realitu a na zpátečku se rozjede na 50km/hod.Moc se mi líbí a nechápu jak to ,že to šlo vytáhnout z PF1.Kdyby tak šly předělat z PF kombajny NH a vleky Fliegl,bylo by to super,protože grafika je na vysoké úrovni.Předem děkuji moderům http://www.ulozto.cz/xuj9cQ7/tg285-zip | |
|
| |
VáclavS
Počet příspěvků : 2 Registrován : 15. 05. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Mon Nov 19, 2012 1:27 pm | |
| Zdravim a děkuji Durmanovy za návod na převedení jednoduchých modů a teď bych chtěl poprosit třeba o návod nebo jen napsat na jaké soubory se zaměřit u složitějších modů chtěl bych si nějak předělat Case IH 2388. Na co se mám zaměřit v modDesc.xml jestly se tam ještě neco dělá a v jakých ještě jiných souborech? Podle návodu co tu je se dá kombajn do hry, koupim ho nastartuji ale pak "zamrzne". Teď se v něm jdu rýpat ale každá byť menší rada je užitečná. | |
|
| |
miksabm
Počet příspěvků : 1 Registrován : 07. 08. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 6:14 am | |
| ahojky kluci mam taky problem převadel sem z 2011 Horal MV3-042 do 2013 koupit mi jde ale nejde mi zapřahout za traktor nevíte čím to muže byt | |
|
| |
DO-DO štamgast 2
Počet příspěvků : 29 Registrován : 10. 11. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 9:11 am | |
| Ja som spojazdnil nespočet vlečiek, bunkrov a iných príslušenstiev ale mám ten istý problém asi len v troch prípadov všetko fungovalo zbytok zamrzol takže stroje boji nepoužiteľné čo je potrebné opraviť aby to nemrzlo | |
|
| |
Afro07 Ace ***
Počet příspěvků : 281 Registrován : 16. 08. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 10:15 am | |
| Musíš kontrolovat LOG, tam by se ti mělo vypisovat vše, errory, warningy. To ti může napovědět co opravit a tak. - miksabm napsal:
- ahojky kluci mam taky problem převadel sem z 2011 Horal
MV3-042 do 2013 koupit mi jde ale nejde mi zapřahout za traktor nevíte čím to muže byt Pokud si dobře pomatuju, tenhle Horal měl nastavitelnou výšku oje. Možná v tom bude právě ten problém. Dále bych se koukl, zda v LS13 se nedeklaruje Attachpoint jiným způsobem než v LS11. | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 2:23 pm | |
| Jo v tom logu najdete všechny chyby co vypisuje hra,tak to neignorujte a snažte se je odstranit, jinak pak se hra zbytečně seká. A pokud máš u modu tuto chybu UVs out of range [-8,8] a je to třeba celá část stroje, tak ho můžeš rovnou vyhodit ten mod, protože to znamená že ten model je špatně naskinovaný. |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 3:08 pm | |
| Tonn: Prosimte a do kteryho xml se ma toto napsat? Do toho modDesc, nebo primo do stroje? Chtel bych si tam dat jednoho Fendta z ls11, protoze byl suprovej. Uz sem to tam mel a dokonce sem ho i normalne koupil, ale na place nebyl Nevim kde byla chyba. PS. Jo a jeste nevim jakym stylem prevest ty doplnkove xml, na verzi 2. Tohle bylo jako chyba v logu :-((
Naposledy upravil doktorc3 dne Sun Dec 02, 2012 3:39 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 3:19 pm | |
| Co toto??? Tuto chybu UVs out of range [-8,8] ti vypisuje už GE editor. Než něco dáváte do hry, tak si to otevřte v GE editoru a on vám vypíše veškeré chyby jak na textury nebo že na špatný skin modelu. A hlavně pořád kontrolovat log hry jestli je bez při jakékoli úpravě modu. Takže než mod je bez chyb, tak třeba zapneš a vypneš hru i 20x než je ten mod OK. |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 3:38 pm | |
| No to co mas ve tvem prispevku vepredu, ta "data". Pises ze se to musi pridat do xml, ale nepises do ktereho. Jestli ten modDesc, nebo strojovej? |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Sun Dec 02, 2012 3:48 pm | |
| - Spoiler:
<schemaOverlay file="data/vehicles/schemas/vehicleSchema.png" fileSelected="data/vehicles/schemas/vehicleSchemaSelected.png" width="0.5" height="0.5" attacherJointPosition="0.5 0"> <attacherJoint position="1 0" rotation="0" invertX="false" /> <attacherJoint position="0 0" rotation="0" invertX="true" /> <attacherJoint position="1 0" rotation="0" invertX="false" /> <attacherJoint position="1 0" rotation="0" invertX="false" /> </schemaOverlay>
Toto je potřeba připsat do toho xml souboru. Konkrétně tady ta definice je k traktoru. Různé stroje to mají rozdílné, stačí to jen zkopírovat z xml souborů stejného typu z origo srojů ze hry. Program Files\Farming Simulator 2013\data\vehicles\steerable nebo tools atd. A místo toho data/........ tam musí být napsáno $data/ ....... Pak to funguje ve hře v pořádku. Ty myslíš toto že,tak kdyby si to četl ještě o něco víš tak tam píši že to musíš udělat v tom xml toho stroje. ModDesc je nato aby se ti mod zobrazil a mohl si ho koupit a konkrétní xml zas tomu stroji dává funkce. Jako třeba aby se ti zobrazovala ta ikona že. |
|
| |
erfik štamgast 1
Počet příspěvků : 24 Registrován : 28. 09. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Wed Dec 05, 2012 11:48 pm | |
| Pár tipů:1. špatně zadaný typ vozidla v modDesc.xml způsobuje, že vozidlo nejde koupit (není kam ho umístit) 2. po konverzi jpg,png na dds nezapomenout změnit názvy v id3 souborech (editace možná v poznámkovém bloku) 3. v modDesc.xml a stroj.xml musí být platné odkazy na používané soubory 4. shader soubory (především emissiveBillboardShader.xml a particleSystemShader.xml) musí být ve verzi 2 a dají se zkopírovat ze složky nainstalované hry ze složky data Stručný převod jednodušších strojů,např.vleků už je tu od ostatních popsán dostatečně (nebudu všechny vyjmenovávat,snad se neurazíte) - stačí číst. - Spoiler:
modDesc.xml <modDesc descVersion="4"> změnit na <modDesc descVersion="9">
nad řádku s cenou - např. <price>65000</price> přidat následující: <dailyUpkeep>85</dailyUpkeep> <machineType>tippers</machineType> <brand>Fliegl</brand>
To je ta nejjednodušší úprava modDesc.
stroj.xml přidat následující:
<schemaOverlay file="$data/vehicles/schemas/implementSchema.png" fileSelected="$data/vehicles/schemas/implementSchemaSelected.png" width="0.5" height="0.5" attacherJointPosition="0 0"> <attacherJoint position="0.5 0" rotation="0" invertX="false" /> </schemaOverlay>
konec úpravy stroj.xml
Shader soubory (především emissiveBillboardShader.xml a particleSystemShader.xml) musí být ve verzi 2 a dají se zkopírovat ze složky nainstalované hry ze složky data
KONEC
Neexistuje žádný univerzální návod, velmi doporučuji začínat s jednoduchými stroji bez mnoha funkcí a v žádném případě se nepouštět do kombajnů, traktorů a podobně. Předchozí úprava by vám měla fungovat na většinu vleků, ale není to zaručeno-nedá se to zaručit. Zejména úprava souboru stroj.xml je velmi závislá na konkrétně upravovaném modu. Stačí aby byl přívěs špinitelný-washable a už přibydou další shader soubory. A co se lua skriptů týká, tak v tom zatím taky pěkně plavu Doporučuji po prvním spuštění hry a pokud bude upravený mod fungovat zkontrolovat log a opravit případně nalezené chyby. Snad jsem toho napsal dost. Všechno, co zatím vím, jsem získal prolézáním internetu, českých i zahraničních fór a neustálým zkoušením. Xml sice zpočátku vypadají jako hatmatilka, ale stačí vzít soubory pro dva mody-jeden pro LS11, druhý pro LS13 a rozdíly se objeví. Při jakékoliv úpravě se vyplatí přihlížet k souborům podobného stroje/zařízení. | |
|
| |
farmik16 Lama
Počet příspěvků : 50 Registrován : 11. 12. 12
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Tue Dec 18, 2012 3:15 pm | |
| škoda že to není jednodušší | |
|
| |
GREG Master **
Počet příspěvků : 154 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 Thu Dec 20, 2012 10:50 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Převod modů z Ls2011 do Ls2013 | |
| |
|
| |
| Převod modů z Ls2011 do Ls2013 | |
|