| Správný formát dds textury | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Afro07 Ace ***
Počet příspěvků : 281 Registrován : 16. 08. 12
| Předmět: Správný formát dds textury Wed Jan 09, 2013 9:45 am | |
| Chtěl bych se zeptat, jaký formát dds nastavit aby mi ho hra vzala. textury upravuji v Gimp 2, a na výstupní dds formát je několik možností.
Tedy komprese, formát, mipmapy, mipmap filtr... atd.
Zkoušel jsem už několik ale stále mi ukazuje "warning raw texture format" | |
|
| |
Kolchozník štamgast 4
Počet příspěvků : 47 Registrován : 14. 11. 11
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Wed Jan 09, 2013 4:19 pm | |
| | |
|
| |
Afro07 Ace ***
Počet příspěvků : 281 Registrován : 16. 08. 12
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Wed Jan 09, 2013 4:38 pm | |
| Kolchozík: Děkuju, zkusil jsem to, sice až na podruhé se mi povedlo zvolit správný formát výstupního souboru, ale funguje to | |
|
| |
durman Admin
Počet příspěvků : 462 Registrován : 30. 06. 11
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Wed Jan 09, 2013 7:45 pm | |
| Osobne pouzivam na prevod DDS Converter 2 a funguje dobre. Problem co zminujes neni ve formatu DDS, ale ve velikosti prevadeneho obrazku. 1. měl by mit stejne rozmery (je jedno ze je textura zdeformovana) 2. musi mit spravne rozliseni (treba 1024x1024) bohuzel jsem neprisel na periodu kterou se to ridi, ale prijde mi, ze je to nasobek osmi. musis holt laborovat. | |
|
| |
Afro07 Ace ***
Počet příspěvků : 281 Registrován : 16. 08. 12
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Wed Jan 09, 2013 8:11 pm | |
| Durman: velikostí to bylo 512x512
Když jsem to zkoušel prohnat tím DXTBmp, tak sice výstupní soubor hra už brala jako bezproblémový ale jak jsem později zjistil, tak kvalita šla dolů. Zkusím ještě ten konvektor jak řikáš.
Jinak děkuju za radu. | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Thu Jan 10, 2013 4:12 am | |
| |
|
| |
Kolchozník štamgast 4
Počet příspěvků : 47 Registrován : 14. 11. 11
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Thu Jan 10, 2013 7:57 am | |
| Pro hru jsou podstatné 3. druhy kompresí: Pokud nemá textura žádnou alfu, tak zásadně formát DXT 1 bez alfa. Pokud jsou to textury oken apod. čili průhledné, tak komprese DXT 3. A pokud jsou to textury např. koron světel, tak komprese DXT 5. Žádné jiné.
Samozřejmě taky záleží na rozměrech textur, určuje se násobek 2 (binární) tedy 2x2;4x4;8x8;16x16;32x32;64x64;128x128;512x512;1024x1024; a poměry stran shodné s těmito násobky př.1024x512 apod. Někdy stačí na nějakou texturu i rozměr jen 8x8. Je potřeba to kontrolovat v GE v.5.1 ve scripting. | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Thu Jan 10, 2013 10:41 am | |
| Stačí používat 2 formáty. Na neprůhledné věci DXT1 a na průhledné věci DXT5. U modů máš různé velikosti textur, tak není problém použít i rozmery 256x64 nebp 128x32 nebo 512x128 ale musí tam být ty čísla jak je tady psáno!! Jak tam je třeba jen překlep 128x127, tak už hra píše chybu.
Naposledy upravil Tonn dne Thu Jan 10, 2013 3:26 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
| |
Afro07 Ace ***
Počet příspěvků : 281 Registrován : 16. 08. 12
| Předmět: Re: Správný formát dds textury Thu Jan 10, 2013 1:38 pm | |
| Díky kluci Juknu na to ještě... Jinak poměry stran mi jsou jasné, pouze ty formáty jsem nevěděl. | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Správný formát dds textury | |
| |
|
| |
| Správný formát dds textury | |
|