ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Thueringen Rhoen map

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorZpráva
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 3:50 pm

Tak ať se vám líbí Wink
http://uloz.to/xcD3uRv/thueringenrhoen-editjerrow-zip
Jinak kdyby jste objevili nějaké nedostatky, napište je a já je (snad) opravím...
Návrat nahoru Goto down
44Honza
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 42
Registrován : 26. 01. 13

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 5:47 pm

To j už jako hotová jo???Tak jdu na to
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:17 pm

Jako nechápu co jsi tam upravoval a čím se chceš chlubit. Je tam UVs chyba cesty, ty textury plodin no hrůza a ty pole musíš ohraničit celá a nejen kousek. Jinak to nemá význam tam vůbec dávat. Schválně jsem si mapu stáhnul a vůbec mě nezaujala. Tím že zaseješ celou mapu tak to vůbec není zajímavé, spíše to je jen mapa pro děti. Pesekají co tam je, vypnou hru a pustí si jinou mapu.
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:23 pm

Že tam je UVs chyba cesty jsem psal už předtim. A co jsem upravoval? Pokud nejsi slepej, jako že asi jo, tak je tam tak půlka věcí jinak. Že se ti ta mapa nelíbí, je to tvuj problém a nemusíš jí přece hrát, ne? A když se ti nelíbí textury plodin - ukaž mi někde lepší...
Mě třeba nebaví mít jedno pole a pořád se s tim s*** a kupovat nová pole atd. Udělal jsem to tak, aby se to líbilo hlavně mě a pár lidem, kterým se tahle mapa v originále líbí, ale chtěji to mít jinak upravené...
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:25 pm

A když si tak chytrej, jakou mapu si udělal ty, hm?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:27 pm

To že si psal že tam je chyba té cesty vím ale nepsal si že tam ta cesta zůstane nebo ta chyba. Jako textury plodin jsou 100x lepší co jsou origo v ls13 mapě, trávu neříkám ale obilniny určitě.
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:29 pm

Jerrow napsal:
A když si tak chytrej, jakou mapu si udělal ty, hm?

Jakou? To tady ví hodně lidí. Tady je nani odkaz. http://www.uloz.to/xDCuvJu/original-mapa-ls11-for-ls13-game-rar
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:29 pm

o chybe cesty sa vedelo.je tam novy cukrovar,pivovar,mlyn, bga,oproti povodnej funguje repa a zemiaky,je tam novy sklad na suroviny pre krmnu zmes....su ludia,ktorym sa paci svojim profilom a je to pre nich.a oproti v2 vydanej nemcami je to uplne o inom.sam vies kolko uvs mala predtym.Dokonca sa ani sypat do sil na farme nedalo...
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:44 pm

No já sem ji předtím dal jen do GE po zhlédnutí hafo chyb letěla do pryč. Neříkám že jsi nic neudělal ale vždy je lepší chvilku počkat a vydat to bez chyb. Tu cestu můžeš nahradit jinou nebo jen tu cestu nakreslit jako polní cestu texturou asfaltu. Kdyby ta cesta neměla UVs chybu , tak se dělají mapy z 11 základu místo 13.
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 6:57 pm

mna od zaciatku zaujala tymto http://imageshack.us/photo/my-images/201/fsscreen20130215210934.png/ ziadne rovne polia,ktore obrobis s H. Jednoducho ako realne,musis kosit sam...toto ma viac bavi,ako rovne polia.a ak mas odtestovanych 30 real hodin tazko sa cita o blbej chybe cesty.ale to vies aj sam
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 7:05 pm

Ty si řekneš blbá chyba cesty ale proč myslíš že ta hra to vypisuje. Protože jí ta chyba vadí ve vykreslování a tím pádem jsou lagy ve hře atd. Proto to udělali tak jak to je a je to poznat že 13 jede na MP daleko lépe jak 11. A jako 30 hodin testu není moc, to anii nestihneš vyzkoušet všechny funkce v mapě ikdyž máš napsané prachy. Nemám v zájmu tě pomlouvat ale je to tak jak to je.
Návrat nahoru Goto down
44Honza
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 42
Registrován : 26. 01. 13

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 7:10 pm

Tonn napsal:
Jerrow napsal:
A když si tak chytrej, jakou mapu si udělal ty, hm?

Jakou? To tady ví hodně lidí. Tady je nani odkaz. http://www.uloz.to/xDCuvJu/original-mapa-ls11-for-ls13-game-rar

Tahle mapa je OK jen pokud se nepletu tak mi tam trochu vadí hniloba.
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 7:14 pm

Tak hnilobu si můžeš lehce vypnout, všude je dost návodů jak na to. Ber to tak že mapu sem nedělal pro 1 člověka. Jeden to tam nechce a dalších 100 ti bude psát proč to tam není. V tom je 13 jinší jak 11. Když tam měli být všechny fukce 13. Což je kupování polí, zvířata, BGA, mise tak i hniloba. Ta ke hře taky patří.
Návrat nahoru Goto down
44Honza
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 42
Registrován : 26. 01. 13

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 17, 2013 9:20 pm

OK ja to beru napsal jsem to protože jsem zrovna ten kterýmu to vadí nic
Návrat nahoru Goto down
niel020
Ace *
Ace *


Počet příspěvků : 242
Registrován : 25. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Tue Feb 19, 2013 8:55 pm

mně se ta mapa (Thueringen Rhoen) líbí, jen se mi zdá, že je tam na těch farmách a v kravíně trošku málo místa, ale jinak fajn
Návrat nahoru Goto down
tomi-h
Master
Master


Počet příspěvků : 107
Registrován : 17. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Tue Feb 19, 2013 9:37 pm

Mě se mapa líbila už v 11. asi nejhezčí mapa po Two rivers 2. Kdyby se dal do ní zabudovat výrobní mod z Tonnovi mapy, tak to bude úplně nejlepší.
Tonn jí udělal parádně,ale až moc reálně a tudíž nehratelně pro jednoho člověka. Teda aspon mě to přijde. Nebaví mě obdělávat jen jedno pole....To radši posekám nejdřív celou mapu.
Takže hoši.
Spojte své výtvory a nebude lepší mapy....
Návrat nahoru Goto down
tomi-h
Master
Master


Počet příspěvků : 107
Registrován : 17. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Tue Feb 19, 2013 9:50 pm

Tak jsem jí taky stáhnul a mapa mi nejde spustit. Jakmile se načte a kliknu na spustit, tak mi Přestane program pracovat. V logu mám toto:
GIANTS Engine Runtime 5.0.1 (build date: Feb 1 2013)
Copyright (c) 2008-2012, GIANTS Software GmbH (www.giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2012, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2013
Main System
Core(s): 4 @ 2.5 GHZ
OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
Driver: NVIDIA PhysX Runtime
Version: 2.8.3
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick disabled
Force Feedback disabled
Sound System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Max. sources: 256
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: Intel
Renderer: Intel(R) HD Graphics 4000
Version: 4.0.0 - Build 9.17.10.2828
GL_NV_texture_compression_vtc not supported
GL_NV_vertex_program2_option not supported
GL_NV_vertex_program3 not supported
max_texture_layers: 8
GL_ATI_texture_float not supported
OpenGL initialization successful
Hardware Profile
Level: Very High (forced)
View Distance Coeff: 1.300000
Shadow Quality: 2.000000
Skip Mipmaps: 0
LOD Distance Coeff: 1.300000
Terrain LOD Distance Coeff: 2.000000
Foliage View Distance Coeff: 1.600000
Farming Simulator 2013
Version: 1.4.0.1 RC6
Available Languages: cz
Language: cz
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/Tomáš/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods
Load mod: ThueringenRhoen_editJerrow
data/sky/sky_day_night.i3d (0.00mb in 276.38 ms)
data/sky/rain.i3d (0.00mb in 1.60 ms)
data/sky/hail.i3d (0.00mb in 0.96 ms)
Error: UVs out of range [-8,8] streets'
C:/Users/Tomáš/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/ThueringenRhoen_editJerrow/SampleModMap.i3d (60.22mb in 13101.12 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual07.i3d (0.32mb in 32.39 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual03.i3d (0.33mb in 34.44 ms)
dataS2/character/pedestrians/executive03.i3d (0.27mb in 28.68 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual08.i3d (0.53mb in 48.57 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual02.i3d (0.31mb in 114.99 ms)
Error: getChildAt index out of range
Call Stack:
D:/Code/Giants/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/BarrierTrigger.lua(30) : printCallstack
D:/Code/Giants/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/BarrierTrigger.lua(Cool : new
Error: getChildAt index out of range
Call Stack:
D:/Code/Giants/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/BarrierTrigger.lua(30) : printCallstack
D:/Code/Giants/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/BarrierTrigger.lua(Cool : new
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger01 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger02 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger03 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger04 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger05 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger06 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger07 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger08 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger09 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger10 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger11 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger12 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger13 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger14 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger15 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger01 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger02 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger03 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger04 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger05 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger06 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger07 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger08 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger09 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger10 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger11 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger12 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger13 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger14 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger15 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger01 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger02 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger03 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger04 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger05 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger06 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger07 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger08 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger09 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger10 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger11 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger12 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger13 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger14 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger15 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger01 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger02 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger03 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger04 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger05 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger06 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger07 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger08 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger09 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger10 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger11 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger12 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger13 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger14 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger15 is not a physics trigger
data/vehicles/steerable/deutz/deutzTTV6190.i3d (5.76mb in 158.26 ms)
data/vehicles/steerable/powerTakeoff.i3d (0.02mb in 1.20 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkMedium.i3d (0.04mb in 2.56 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgrotronX720.i3d (2.73mb in 68.11 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutz7545RTS.i3d (2.21mb in 62.78 ms)
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIHSteiger600.i3d (6.48mb in 160.21 ms)
data/vehicles/steerable/krone/kroneBigX1000.i3d (2.37mb in 63.99 ms)
data/vehicles/steerable/krone/kroneBigM500.i3d (9.09mb in 236.50 ms)
data/vehicles/steerable/lizard/wheelLoader.i3d (2.53mb in 71.98 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerServo650.i3d (1.31mb in 41.51 ms)
data/vehicles/trailers/arcusin/arcusinAutostackFS63-72.i3d (4.93mb in 595.44 ms)
data/vehicles/tools/horsch/terrano8FX.i3d (1.21mb in 30.23 ms)
data/vehicles/tools/horsch/pronto9DC.i3d (3.58mb in 81.75 ms)
data/vehicles/trailers/krampe/krampeBBS650.i3d (2.74mb in 70.08 ms)
data/vehicles/trailers/kroeger/MUK402.i3d (2.36mb in 194.02 ms)
data/vehicles/balers/kroneBigPack1290.i3d (2.18mb in 317.96 ms)
data/vehicles/trailers/krone/kroneZX450GD.i3d (1.59mb in 43.16 ms)
data/vehicles/tools/amazone/amazoneUX5200.i3d (2.95mb in 72.44 ms)
data/vehicles/cutters/deutz/deutzCutter7545RTS.i3d (0.60mb in 28.35 ms)
data/vehicles/cutters/deutz/deutzCornCutter7545RTS.i3d (0.83mb in 16.56 ms)
data/vehicles/steerable/krone/kroneEasyCollect1053.i3d (0.92mb in 39.46 ms)
data/character/farmer/farmer_player.i3d (1.75mb in 42.44 ms)
Error: Failed to create render texture. Status: 36061
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 12:32 am

tomi-h napsal:
Mě se mapa líbila už v 11. asi nejhezčí mapa po Two rivers 2. Kdyby se dal do ní zabudovat výrobní mod z Tonnovi mapy, tak to bude úplně nejlepší.
Tonn jí udělal parádně,ale až moc reálně a tudíž nehratelně pro jednoho člověka. Teda aspon mě to přijde. Nebaví mě obdělávat jen jedno pole....To radši posekám nejdřív celou mapu.
Takže hoši.
Spojte své výtvory a nebude lepší mapy....

Jak 1 pole, máš jich na začátku volných 12 polí, to je ti snad málo. To že jsou rozházené po mapě je lepší ne. A další 3 která máš zasetá ale která si musíš koupit ale je tam dána nižší cena aby to šlo rozjet ze začátku. A taky když na to příde ve hře je pluh že a tím si pole můžeš udělat, místa tam je ještě dost.
Návrat nahoru Goto down
tomi-h
Master
Master


Počet příspěvků : 107
Registrován : 17. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 6:25 am

Ahaaa, tak jsem asi blbe hledal....neorzčiluj se, nehaním ti to.... Very Happy Kež bych uměl aspon tisícinu toho,co umíš ty....
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 12:27 pm

nazov pocitaca-Tomas- si daj bez diakritiky,mas tam mekcen a dlzen.neviem ci to pomoze,ale toto zvykne robit problemy.Mne mapa isla normalne otvorit,nech bola v akejkolvek verzii rozpracovania.
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 1:10 pm

Může to být tim, ale může to být i jiným módem. Předtim ti vše fungovalo OK?
Návrat nahoru Goto down
tomi-h
Master
Master


Počet příspěvků : 107
Registrován : 17. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 1:14 pm

předtím jsem hrál asi 10 map a 50 modů a vše ok. Ted jsem měl v modech jen tu mapu a 5x za sebou mi to spadlo.
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 1:14 pm

Počkej, ty to hraješ na Very high detaily na Intel HD grafice? Zkus je snížit, ta mapa je relativně náročná a hlavně na konci logu to píše chybu renderu textury farmáře (který je v adresáři se hrou), takže to nejspíš bude tim. Zkusil bych přeinstalovat hru nebo ten soubor odněkud nahrát...
Návrat nahoru Goto down
tomi-h
Master
Master


Počet příspěvků : 107
Registrován : 17. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 1:29 pm

Heled, ted nevím o tý grafice,ale v pc mám Nvidia Geforce GT630M a všechny hry jedu zatím na maximální rozlišení i detaily.
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 1:36 pm

No já jen, že to píše v tom logu. Ale je to divný, zatim každýmu to jelo...
Návrat nahoru Goto down
tomi-h
Master
Master


Počet příspěvků : 107
Registrován : 17. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 2:07 pm

Už mi to jede, díky.....neměl jsem zaputý aktualizace na GK a proto to zapínalo jen tu integrvanou
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Wed Feb 20, 2013 5:48 pm

A tady ty chyby to je jako nic!!!
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger04 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger05 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger06 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger07 is not a physics trigger
Physics: Add trigger callback failed, object shovelTrigger08 is not a physics trigger
Návrat nahoru Goto down
jackalin
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 20
Registrován : 22. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sat Feb 23, 2013 5:57 pm

Předem díky za úpravu této mapy. Vážím si všech kteří nějakým způsobem ovlivnují to, že se nám ta hra neustále líbí. Že si můžeme zkusit zahrát to a potom zase něco jiného atd. Bohužel občas se najde někdo kdo vidí pouze na špičku svého nosu a dál ani ťuk. Jen tak dál Jerrow. Apropo dá se z této mapy odstranit ten plevel co roste i na cestách? Dík za odpověd....
Návrat nahoru Goto down
jackalin
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 20
Registrován : 22. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sat Feb 23, 2013 6:08 pm

Zkoušel jsem to ve hře oddiskovat a nic. A v GE se mi to neukázalo. plac
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sat Feb 23, 2013 7:32 pm

neviem ktory plevel myslis.odtestoval som na tej mape 40hodin a nevidel som tam nic rusive.daj foto,nech viem co myslis.inak zdielam tvoj nazor,ucta patri vsetkym,ktori nam tuto hru robia vzdy novou,zaujimavou.... Like a Star @ heaven
Návrat nahoru Goto down
niel020
Ace *
Ace *


Počet příspěvků : 242
Registrován : 25. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Sun Feb 24, 2013 7:23 pm

měl bych dotaz, hraju tuto mapu a všiml sem si, že v noci, když projíždím kolem místa, kde se prodávají vejce se mi to šíleně seká, hlavně když vjedu do areálu úplně dozadu, jak je tam ta turbína či co. Ve dne je to v pohodě, ani škubanec, ale v noci to místo nehorázně seká. Módy to není, ty mi na jiných mapách jedou bez nejmenší chybičky, navíc používám jen ty otestované. Nevíte čím by to mohlo být? Máte taky podobné zkušenosti?
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Thueringen Rhoen map   Today at 4:23 pm

Návrat nahoru Goto down
 
Thueringen Rhoen map
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 2 z 4Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2011 :: Smetiště dotazů-
Přejdi na: