ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Hnuj

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Hnuj   Tue Jan 08, 2013 8:35 pm

Poradte někdo vlozil jsem si do kravína hnuj z mapy MapbyMariov1_3 a v té mapě to krasně funguje a kdyz sem si to vlozil do zakladní mypy tak ten hnuj nejde vyhrnout co stím????? pls (http://www.2i.cz/bcaef2d80b)
Návrat nahoru Goto down
Afro07
Ace ***
Ace ***


Počet příspěvků : 281
Registrován : 16. 08. 12

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Tue Jan 08, 2013 9:02 pm

Zkontroluj LOG... tam najdeš určitě příčinu.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Tue Jan 08, 2013 9:20 pm

co je to LOG
Návrat nahoru Goto down
Afro07
Ace ***
Ace ***


Počet příspěvků : 281
Registrován : 16. 08. 12

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Tue Jan 08, 2013 9:33 pm

Dobrej vtip, málem jsem smíchy spadl pod stůl.

Tak dobře, když půjdeš do dokumentů >> My Games >> Farming simulator 2013
Ve složce bude textový soubor LOG, do něj se ti zapisují veškeré informace ze hry.

Do Logu můžeš nahlížet i ve hře, pokud si otevřeš Game.xml a najdeš odstavec

<logging>
<file enable="true" filename="log.txt" />
<console enable="true" />
</logging>

a u "console enable" napíšeš true, jak je zde vidět. Pak stačí ve hře stisknout klávesu "středník" (nad tabelátorem)

V logu se ti budou vypisovat případné chyby, chybějící cesty či upozornění.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 4:39 pm

GIANTS Engine Runtime 5.0.1 (build date: Oct 18 2012)
Copyright (c) 2008-2012, GIANTS Software GmbH (www.giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2012, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2013
Main System
Core(s): 4 @ 2.5 GHZ
OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
Driver: NVIDIA PhysX Runtime
Version: 2.8.3
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick disabled
Force Feedback disabled
Sound System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Max. sources: 256
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: GeForce GT 640M/PCIe/SSE2
Version: 4.2.0
max_texture_layers: 8
OpenGL initialization successful
Hardware Profile
Level: Medium (auto)
View Distance Coeff: 1.000000
Shadow Quality: 1.000000
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Coeff: 1.000000
Terrain LOD Distance Coeff: 1.000000
Foliage View Distance Coeff: 1.000000
Farming Simulator 2013
Version: 1.3.0.0 RC4
Available Languages: cz
Language: cz
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/David/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods
Load mod: Chvojenec
Load mod: Frontlader_Schaufel_green
Load mod: Frontlader_Schaufel_red
Load mod: Frontlader_Silagezange
Load mod: Gilibert_1800UNI
Load mod: izi_small_tipper
Load mod: Krampe_BBE500_uni
Load mod: Krone_Emsland_multi
Load mod: MapbyMariov1_3
Load mod: MoneyModLS13
Error: Invalid mod name 'Nová složka'! Characters allowed: (_, A-Z, a-z, 0-9). The first character must not be a digit
data/sky/sky_day_night.i3d (0.00mb in 246.37 ms)
data/sky/rain.i3d (0.00mb in 0.75 ms)
data/sky/hail.i3d (0.00mb in 0.40 ms)
C:/Users/David/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Chvojenec/map/map.i3d (49.62mb in 10233.36 ms)
Error: index out of range
Call Stack:
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(Cool : printCallstack
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(50) : checkChildIndex
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/ShovelFillTrigger.lua(38) : indexToObject
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/ManureHeapShovelTrigger.lua(27) : load
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/animals/AnimalHusbandry.lua(149) : load
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/animals/AnimalHusbandry.lua(23) : load
Index: 0>0|0
Physics: Add trigger callback failed, object manureHeap is not a physics trigger
dataS2/character/pedestrians/casual07.i3d (0.32mb in 29.81 ms)
dataS2/character/pedestrians/executive03.i3d (0.27mb in 24.93 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual08.i3d (0.53mb in 46.11 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual03.i3d (0.33mb in 29.64 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual15.i3d (0.40mb in 38.16 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual02.i3d (0.31mb in 29.25 ms)
data/vehicles/steerable/same/sameArgon3-75.i3d (4.50mb in 126.73 ms)
data/vehicles/steerable/powerTakeoff.i3d (0.02mb in 0.73 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkMedium.i3d (0.04mb in 1.58 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkSmall.i3d (0.04mb in 1.19 ms)
data/vehicles/steerable/kramer/kramerKL200.i3d (2.31mb in 49.93 ms)
data/vehicles/steerable/buehrer/buehrer6135A.i3d (3.70mb in 78.22 ms)
data/vehicles/steerable/fahr/fahrM66.i3d (2.95mb in 173.91 ms)
data/vehicles/tools/lemken/lemkenKristall9.i3d (0.75mb in 15.79 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerServo35.i3d (1.27mb in 25.13 ms)
data/vehicles/tools/amazone/amazoneD1.i3d (1.08mb in 20.53 ms)
data/vehicles/trailers/krone/kroneEmsland.i3d (1.11mb in 57.97 ms)
data/vehicles/steerable/fahr/fahrM66Cutter.i3d (1.10mb in 42.48 ms)
data/vehicles/tools/extraWeight01.i3d (0.07mb in 2.03 ms)
data/vehicles/steerable/lizard/golfCart.i3d (0.89mb in 99.61 ms)
data/character/farmer/farmer_player.i3d (1.75mb in 37.32 ms)
data/vehicles/trucks/milktruck.i3d (1.19mb in 108.69 ms)
data/vehicles/cars/car1.i3d (0.43mb in 28.21 ms)
data/vehicles/cars/car6.i3d (0.38mb in 21.14 ms)
data/vehicles/cars/car5.i3d (0.37mb in 19.77 ms)
data/vehicles/cars/car2.i3d (0.42mb in 22.02 ms)
data/vehicles/cars/car4.i3d (0.33mb in 16.45 ms)
data/vehicles/cars/car7.i3d (0.47mb in 26.49 ms)
data/vehicles/cars/car3.i3d (0.39mb in 18.90 ms)
data/vehicles/steerable/amazone/amazonePantera.i3d (4.74mb in 90.55 ms)
data/vehicles/trailers/baleTrailer.i3d (0.47mb in 118.71 ms)
data/vehicles/balers/kroneComprimaV180.i3d (1.65mb in 32.37 ms)
data/vehicles/trailers/kuhn/kuhnPrimor3570.i3d (2.28mb in 50.88 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzTTV7250.i3d (5.14mb in 93.95 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgrovector.i3d (2.29mb in 166.15 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgrovectorBalefork.i3d (0.05mb in 1.45 ms)
data/maps/models/objects/roundbales/roundbaleStraw.i3d (0.03mb in 1.61 ms)
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
C:/Users/David/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Frontlader_Silagezange/deutzFrontloaderSilageFork.i3d (0.26mb in 26.53 ms)
C:/Users/David/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/izi_small_tipper/smallTipper.i3d (0.50mb in 71.88 ms)
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgrofarmFrontloader.i3d (3.02mb in 55.91 ms)
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved
(f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818





porat te jaka je chiba a jak jí opravyt pls
Návrat nahoru Goto down
Afro07
Ace ***
Ace ***


Počet příspěvků : 281
Registrován : 16. 08. 12

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 4:44 pm

citace :
Error: Invalid mod name 'Nová složka'! Characters allowed: (_, A-Z, a-z, 0-9). The first character must not be a digit

Tady je to jasný, žádná interpunkce v názvech... ať je ta složka pro cokoliv...

citace :
Error: index out of range
Call Stack:
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua( : printCallstack
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(50) : checkChildIndex
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/ShovelFillTrigger.lua(38) : indexToObject
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/ManureHeapShovelTrigger.lua(27) : load
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/animals/AnimalHusbandry.lua(149) : load
D:/code/lsim2013/build/finalbin/dataS/scripts/animals/AnimalHusbandry.lua(23) : load
Index: 0>0|0
Physics: Add trigger callback failed, object manureHeap is not a physics trigger

Tady máš nejprve špatný index nějakého objektu, proto to řve, že se na něj nemůže dovolat, přímo tam ani není...

Jinak ty ostatní jsou upozornění, že objekt byl přenesen...

Apropo to je výpis z té mapy původní nebo z té do které jsi ten objekt přenesl?
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 6:04 pm

Do tí mojí co si to upravuji v tí skterí mam ten hnuj tak to funguje na 100%
Návrat nahoru Goto down
Afro07
Ace ***
Ace ***


Počet příspěvků : 281
Registrován : 16. 08. 12

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 6:15 pm

A jakým způsobem jsi to celé překopal do té druhé mapy?

Doufám, že si uvědomuješ, že v nové mapě to bude mít jiná označení a proto budeš muset upravit i xml soubor mapy...
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 6:30 pm

Vyjmul jsem si to z te mapy vyhledal jsem zbyle soubory a vlozil do nove mapy a jak mam upravyt ten soubor xml ???????????????????????
Návrat nahoru Goto down
Afro07
Ace ***
Ace ***


Počet příspěvků : 281
Registrován : 16. 08. 12

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 7:04 pm

A přesvědčil jsi se, že si vzal uplně vše potřebné?

Jinak s xml souborem mapy je to těžké, musíš se podívat do xml souboru původní mapy. A podle toho upravit xml soubor tvé mapy, ale to neznamená, že to tam chaoticky všechno skopíruješ, potřebuješ jen ty věci k tomu hnoji.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 7:08 pm

A ty se v tom vyznaš???
Návrat nahoru Goto down
Afro07
Ace ***
Ace ***


Počet příspěvků : 281
Registrován : 16. 08. 12

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Wed Jan 09, 2013 7:38 pm

V úpravě map ne.
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 3:59 am

Pěkný bordel tam máš až hrůza. Tvl co to je toto!!! 'Nová složka, ty si to tu nikde nečetl že to ,musí být bez háčlů , čárek , pomlček a mezer ve slovech. Než něco začneš dělat, tak se informuju o tom jak to funguje!!! Jako zkur.... se dá vše ale spravit to, to je umění.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 10:19 am

to nová složka byla v móda prázdná porad jak to mám opravit.
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 10:35 am

Pokud v ní nic není tak ji vyhod nebo to přepiš na Nova_slozka nebo na NovaSlozka. Tak to musí být!!
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 11:10 am

jj a poradit my co stím hnojem?
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 11:40 am

To je těžko poradit, pokud přesně nevím co si tam dělal a co ne. Podívej se v té původní mapě jestli to nevypisuje už tam chyby. Tato chyba (f:\p4sw\sw\legacy\physx\experimental\PhysX_2.8.3\novodex\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:818
PhysX warning for object manureHeap_col: Static actor moved znamená že je něco vloženo pod nějakým zvětšeným nebo zmenšeným objektem. V mapách se to špatně hledá, že tam je moc věcí ale de to dohledat. Tady zas máš špatný index k něčemu, neplatný Error: index out of range Index: 0>0|0. Pokud o těchto věcech nic nevíš ,tak si pročti tady forum pořádně. To není vysvětlováni na 5 min ale aspon na 2 dny. Projdi si to tady. Dělat něco v mapě není jen tak a mapa do ls13 je o něco těžší jak do ls11. A když chceš budovu s funkcí tak musíš vědět víc vecí, ne jen jak vložit budovu do mapy.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 3:51 pm

A kdyz bich ti poslal mapu z kterí sem to víjmul a do kterí to chci vlozit uděal bys mito???????
Návrat nahoru Goto down
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 4:50 pm

Já na to ted namám čas.
Návrat nahoru Goto down
zetor7011
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 60
Registrován : 12. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Thu Jan 10, 2013 4:59 pm

Tak nic.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Hnuj   Today at 8:11 pm

Návrat nahoru Goto down
 
Hnuj
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2011 :: Smetiště dotazů-
Přejdi na: