Myslím,že se to dělá i přímo v GE,ale každý trigger ma toto:
<UserAttribute nodeId="10">
<Attribute name="appearsOnPDA" type="boolean" value="true"/>
<Attribute name="fruitTypes" type="string" value="wheat barley rape maize"/>
<Attribute name="isAreaTrigger" type="boolean" value="true"/>
<Attribute name="isFarmTrigger" type="boolean" value="false"/>
<Attribute name="onCreate" type="scriptCallback" value="TipTrigger.onCreate"/>
<Attribute name="priceMultipliers" type="string" value="1.0 1.0 1.0 1.0"/>
<Attribute name="stationName" type="string" value=""/>
<Attribute name="triggerWidth" type="float" value="2.5"/>
</UserAttribute>
červeně zvýrazněne je typ plodiny,kterou bere.takže ty tam budeš mít nejspíš wood
zeleně je cena,takže pokud ji chceš zvednout tak přepíšeš třeba na 1.3 nebo 1.6 atd
Mělo by to fungovat.