ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Textura siláže, řepy a brambor

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Mirek-Langr
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 18
Registrován : 14. 07. 11

PříspěvekPředmět: Textura siláže, řepy a brambor   Sat Mar 30, 2013 12:05 pm

Ahoj, prosím věděl by někdo, proč se mi stratila textura siláže v jámě, textura hromady brambor a řepy? Je to pouze bílé. Vzniklo to při tvorbě vlastní mapy z originální pomocí video návodu.
Díky za pomoc
Návrat nahoru Goto down
Mirek-Langr
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 18
Registrován : 14. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Textura siláže, řepy a brambor   Mon Apr 01, 2013 9:09 am

Případně kdyby někdo věděl, jak doplnit texturu, prosím poraďte.
Nebo jak se expotruje budova včetně textur? Když dám export, tak je budova vžy bílá.
Díky
Návrat nahoru Goto down
Čmelák 12
Moderátor
Moderátor


Počet příspěvků : 282
Registrován : 01. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: Textura siláže, řepy a brambor   Mon Apr 01, 2013 9:35 am

Pokud vyexportuješ nějaké věci z jiné mapy,musíš si z té mapy vytáhnout i textůry,které jsou v určité složce. Vyexportovanou budovu(soubor.i3d) otevřeš v textovém editoru ahned na začátku je toto:

<Files>
<File fileId="1" filename="models/object/AgroHotel/Stone_Sandstone_Ashlar_Light.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="models/object/AgroHotel/Concrete_Block_8x8_Gray.jpg" relativePath="true"/>
</Files>

červené je cesta k textůře.
Tzn,že pokud potom si dáš tu budovu do jedné složky i s těma textůrama,bude to vypadat takto:

<Files>
<File fileId="1" filename="Stone_Sandstone_Ashlar_Light.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="Concrete_Block_8x8_Gray.jpg" relativePath="true"/>
</Files>

Je to jen příklad,cesty se mohou lišit.

Takže pokud máš ve své mapě něco bez textur,je to jen špatně zadaná cesta

_________________________
Čmelák 12
NB MS Windows 7 Home Edition 64-bit
Intel(R)Core(TM)2DuoCPU P7550 2.26GHz,4.00GB RAM,NVIDIA GeForce GT 240M
PC MS Windows 7 Home Edition 64-bit
Intel Core i3-4160 CPU @3.60GHz,8,0GB RAM,NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
Truck driver from Elkoplast CZ Company          A native from northern meadows
szdCmelakov@centrum.cz
www.cmelakov.cz
Čmelák 12ˇ
1 špatný mod může odrovnat funkčnost 99ti dobrých modu
Návrat nahoru Goto down
http://www.cmelakov.cz
Mirek-Langr
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 18
Registrován : 14. 07. 11

PříspěvekPředmět: Re: Textura siláže, řepy a brambor   Mon Apr 01, 2013 7:06 pm

Díky, díky, díky, super funguje to.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Textura siláže, řepy a brambor   Today at 10:23 pm

Návrat nahoru Goto down
 
Textura siláže, řepy a brambor
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Odvoz trávy ze silážní jámy..
» siláž
» Odvoz píce (siláže)
» SILÁŽ
» silážní jáma

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pomoc (LS13) :: Mapy / mody / budovy-
Přejdi na: