ls-novinky.forumczech.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


https://ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 vkládání objektů do map

Goto down 
4 posters
AutorZpráva
prikrc

prikrc


Počet příspěvků : 5
Registrován : 15. 08. 11

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptyThu Sep 05, 2013 3:48 pm

prosím moc o pomoc nějakého hodného odborníka, jde mi o vkládáním objektů-budov do mapy. Byl by někdo tak ochotný a objetoval se a přidal si mě do skypu a takto se mi pokusil poradit a vysvětlit, protože jakékoliv návody mi nepomůžou.

Moje nick je lucke.prikrc

Čekám na spasení!!!

Děkuji moc pale 
Návrat nahoru Goto down
Martin SK
Moderátor
Moderátor
Martin SK


Počet příspěvků : 205
Registrován : 17. 07. 11

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptyMon Sep 23, 2013 3:44 pm

Návrat nahoru Goto down
DaraCZ

DaraCZ


Počet příspěvků : 4
Registrován : 04. 11. 13

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySat Dec 07, 2013 12:14 am

Zdravím, lámu si hlavu nad vkládanými objekty. Vložit objekt do mapy přes GIANTS editor mi jde bez problémů, ale po uložení a spuštění mapy ve hře, se mi nezobrazují textury objektů. Co jsem si našel manuál, tak do souboru map01.i3d dané mapy se má vepsat cesta k potřebným souborů a mělo by to fungovat. Nevím kde dělám chybu a potřebuji poradit nebo aspoň nakopnout. Děkuji vkládání objektů do map Objekt_stodola2
Návrat nahoru Goto down
koudelka
Support
Support
koudelka


Počet příspěvků : 110
Registrován : 12. 07. 11

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySat Dec 07, 2013 9:13 am

Na obrázku vpravo je kromě i3D souboru 10 souborů asi textur. Na obrázku vlevo je v označených řádcích 9 souborů, chybí cement.
Návrat nahoru Goto down
http://www.ls2011.funsite.cz/
DaraCZ

DaraCZ


Počet příspěvků : 4
Registrován : 04. 11. 13

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySat Dec 07, 2013 4:43 pm

Tohle problém neřeší, i po připsání mám celou stodolu bílou. Navíc si nejsem jistý zda se mají uvádět koncovky .dds u jiných budov se uvádí soubory s .jpg a .png i když ve složce jsou pak soubory s koncovkou .dds. Přikládám model stodoly, jestli to nějak pomůže s řešením. Třeba něco vynechávám nebo to někam špatně připisuji, možná je důležité nějak dodržet hodnotu fileId. Zkrátka v tom tápu. vkládání objektů do map FsScreen_2013_12_07_16_52_13https://dl.dropboxusercontent.com/u/2966334/stodola2.zip
Návrat nahoru Goto down
koudelka
Support
Support
koudelka


Počet příspěvků : 110
Registrován : 12. 07. 11

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySat Dec 07, 2013 5:26 pm

U textur může být koncovka dds nebo png a ne jpg. Když si budovu stodoly otevřeš v textovém editoru tak zjistíš, že názvy textur se různí. Navíc ve složce s texturami chybí textura WoodPlanksBare0106_2_S.
Jak zjistíš chyby jednoduše, v GE si otevřeš okno Scripting tam se se vypisují chyby otevřeného objektu.
U této budovy to je tohle:
Error: Can't load resource: D:/DOKUMENTY/LS2013/budovy/UpravaBudov/stodola2/WoodPlanksBare0106_2_S.jpg
Jinak když jsem z odkazu stáhl budovu, Tak byla bílá akorát okenice. Já ale používám na úpravu a tvorbu GE 5.0.3.
Návrat nahoru Goto down
http://www.ls2011.funsite.cz/
DaraCZ

DaraCZ


Počet příspěvků : 4
Registrován : 04. 11. 13

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySat Dec 07, 2013 10:54 pm

Error vyřešen, stažením potřebného souboru https://dl.dropboxusercontent.com/u/2966334/farming2013/WoodPlanksBare0106_2_S.dds. Při otevření stodoly v Giantu je objekt už v pořádku. Z  textového dokumentu jsem vykuchal:

   <File fileId="4" filename="ConcreteBare0003_3_S.jpg" relativePath="true"/>
   <File fileId="5" filename="RoofingPlates0015_2_S.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1" filename="WoodPlanksBare0106_2_S.jpg" relativePath="true"/>
   <File fileId="3" filename="dach.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="2" filename="drew.jpg" relativePath="true"/>
   <File fileId="8" filename="szyby.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="6" filename="tex.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="7" filename="tex2.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="10" filename="textures4.dds" relativePath="true"/>

text jsem přidal mezi ostatní <Files> v testované mapě a fileId jsem změnil na 1110 až 1118, kvůli případné kolizi.

Dále jsem připsal k <Materials>:

   <Material name="acmat_11" materialId="13" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1116"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_13" materialId="14" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1117"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_15" materialId="15" ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true">
     <Texture fileId="1118"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_3" materialId="6" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1112"/>
   </Material>
   <Material name="lambert13" materialId="7" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1110"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_1" materialId="8" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1111"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_5" materialId="9" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1113"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_7" materialId="10" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1114"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_9" materialId="11" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1115"/>
   </Material>
   <Material name="lambert1" materialId="12" diffuseColor="0.494118 0.494118 0.494118 1" ambientColor="1 1 1">
   </Material>

Stále mám stodolu bílou v mapě. Co všechno se musí upravit v textovém editoru aby se mi objekt zobrazil tak jak má v další mapě?
Návrat nahoru Goto down
koudelka
Support
Support
koudelka


Počet příspěvků : 110
Registrován : 12. 07. 11

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySun Dec 08, 2013 10:19 am

Bodeť bys to neměl bílé když mícháš čísla karbaník karty.
1. ŽÁDNÉ "ConcreteBare0003_3_S.jpg", ale "ConcreteBare0003_3_S.png" nebo "ConcreteBare0003_3_S.dds"
2. Nemůžou být různé čísla u textury v Files a Materials!!! Barevně označené čísla musí být stejná!!!
<File fileId="6" filename="tex.png" relativePath="true"/>
<Material name="acmat_11" materialId="13" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="6"/>
   </Material>

Takhle to musí vypadat

<Files>
   <File fileId="4" filename="ConcreteBare0003_3_S.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="5" filename="RoofingPlates0015_2_S.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1" filename="WoodPlanksBare0106_2_S.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="3" filename="dach.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="2" filename="drew.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="8" filename="szyby.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="6" filename="tex.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="7" filename="tex2.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="10" filename="textures4.dds" relativePath="true"/>
 </Files>
 
 
 <Materials>
   <Material name="acmat_11" materialId="13" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="6"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_13" materialId="14" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="7"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_15" materialId="15" ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true">
     <Texture fileId="8"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_3" materialId="6" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="2"/>
   </Material>
   <Material name="lambert13" materialId="7" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="10"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_1" materialId="8" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="1"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_5" materialId="9" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="3"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_7" materialId="10" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="4"/>
   </Material>
   <Material name="acmat_9" materialId="11" ambientColor="1 1 1">
     <Texture fileId="5"/>
   </Material>
   <Material name="lambert1" materialId="12" diffuseColor="0.494118 0.494118 0.494118 1" ambientColor="1 1 1">
   </Material>
 </Materials>

Návrat nahoru Goto down
http://www.ls2011.funsite.cz/
DaraCZ

DaraCZ


Počet příspěvků : 4
Registrován : 04. 11. 13

vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map EmptySun Dec 08, 2013 7:10 pm

To .jpg bylo přímo v stodola.i3d tak jsem to tam nechal, ale přepíšu to teda na .dds.
Napadlo mě, že ty čísla mají být stejné a jak jsem psal tak jsem hodnoty fileId změnil na 1110 až 1118 tak aby to sedělo s tím materiálem. V map01.i3d jsem už totiž měl nějaké objekty které mají fileId="1" atd.. Jen mě teď napadá jestli musí být posloupnost v fileId, protože ty fileId nemám popořadě a bajočko jsem nahodil tak vysoké cifry (1110až1118) aby se mi hodnoty fileId neopakovali. Stále mi ten objekt blbne. Dělám to pokus omyl a je to hodně zdlouhavé Sad
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





vkládání objektů do map Empty
PříspěvekPředmět: Re: vkládání objektů do map   vkládání objektů do map Empty

Návrat nahoru Goto down
 
vkládání objektů do map
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Giant Editor
» Vkládání budov do hry
» vkládání modu
» kupovani objektu
» vkládání do LS15

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pomoc (LS13) :: Mapy / mody / budovy-
Přejdi na: