ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 IndorSounds / vnitřní zvuky

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
jindar-cz-
Moderátor
Moderátor


Počet příspěvků : 457
Registrován : 20. 07. 11

PříspěvekPředmět: IndorSounds / vnitřní zvuky   Wed Oct 23, 2013 9:09 am


Manuál k instalaci
“Vnitřních Zvuků”
do LS2013/FS2013/TS2013




(PDF verze ke stažení zde : [You must be registered and logged in to see this link.] )



Dnes vám přináším překlad a osvětlení návodu pro vložení vnitřního zvuku do stroje


1)Vybereme si mód, který chceme upravit,............

2)Rozzipujeme si jej (doporučuji na plochu) původní zip se strojem si zazálohujeme

3)najdeme si složku , která obsahuje již nějaké luaSkripty, pokud taková není, tak si ji vytvoříme, v našem případě to bude složka s názvem Skripty

4) do této složky si vložíme tento [You must be registered and logged in to see this link.] luaSkript, ovládající zvuky

5)najdeme si soubor modDesc.xml v našem rozzipovaném modu

6)otevřeme jej v programu Notepad++ (viz. zde: [You must be registered and logged in to see this link.] )

7)Najdeme si tagy specializací a mezi ně vložíme cestu k našemu novému skriptu “sound.lua”

př:

<specializations>
<specialization name="Sound" className="Sound" filename="Skripty/Sound.lua"/>
</specializations>


(Pokud stroj tyto tagy nemá, můžeme si je vytvořit - doporučuji hnedle někde nad “StoreItems” - jen musíme dodržet pár zásad týkajících se propojení moddesku a stroj.xml
-> k tomu se dopracuji někdy v dalších návodech)


8)Nyní ještě musíme vložit definici funkce mezi tagy “Types” a to tak , že ji tam prostě a jednoduše dopíšeme,.......


<vehicelTypes>
<type xxxxxxxxxxx>
<specialization name="xxxx" />
<specialization name="xxxx" />
<specialization name="xxxx" />
<specialization name="xxxx" />
<specialization name="Sound" />
</Type>


9) Uložíme, zavřeme modDesc.xml a jdem si napáchat chos do zvuků ve složce rozzipovaného modu

10)
(zde mohu pracovat s dvěma různými postupy a dále vám je oddělím barevně pro lepší orientaci)

a) V této složce si vytvoříme (pokud neexistuje) složku , do které si vložíme zvuky, jež chceme použít , pro náš stroj……. (mužeme si je sami nahrát a pak nastříhat a vykonvertovat nejlépe do *.ogg, nebo jiného podporovaného formátu……)

b) pouze si najdeme složku, která už obsahuje zvuky , které stroj využívá a my si je později jen ztišíme…………..


11)najít “stroj.xml”  (soubor většinou s názvem samotného stroje s koncovkou xml,........ kde jej najdeme a jak se bude jmenovat také najdeme v modDesc.xml na pozici mezi tagy ”StoreItems” v řádku
<xmlFilename>xxxxx.xml</xmlFilename>
kdy xxxx udává název námi hledaného xml souboru)


12) Tento soubor si otevřeme také v Notepad++

13) a zde si vytvoříme tagy, které nám budou sloužit pro definování zvukových souborů a nastavení hlasitosti u zvuků, které uslyšíme uvnitř stroje
(ještě připomenu, že každý stroj muže využívat jiné množství zvuků, jiné formáty, i hlasitosti, a vy si můžete tyto zvuky nastavovat pro vnitřní i vnější kameru podle vaší vůle,....... vždy jde o to,jen vyzkoušet, popřípadě neudělat chybu Wink)


a)
<!-- indoor sounds -->
   <internalSound file="zvuky/zetorMotorVchodu.ogg" pitchOffset="1" pitchScale="0.02" pitchMax="1.55" volume="0.3" />
   <internalSoundRun file="zvuky/zetorStartovani.ogg" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.025" pitchMax="1.05" volume="0.5" />
   <internalStartSound file="zvuky/zetorChcipni.ogg" pitchOffset="1" volume="2.5"/>

A takto můžeme pokračovat doalelujá Wink

(toto je ukázka našich zvuků v OGG)


b)
<!-- indoor sounds -->
   <internalSound file="sounds/jd_int_idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.02" pitchMax="1.55" volume="0.3" />
   <internalSoundRun file="sounds/jd_int_run.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.025" pitchMax="1.05" volume="0.5" />
   <internalStartSound file="sounds/jd_int_start.wav" pitchOffset="1" volume="2.5"/>

( toto je ukázka ztišení původních zvuků )

14)až dokončíme, vše uložíme, zavřeme notepad++,.....

15)Mod zazipujeme a jdeme zkusit do hry

Samozřejmě, že se může na poprvé celý tento postup zdát složitý, a pokud uděláte někde chybu, hned vám to hra vyčte tím nejnechutnějším způsobem (nekoupíte stroj, nebude stroj v nabídce, vyskočí na vás hláška, že někde není dost místa, padne hra a pod,..... )
To jsou jen znaky toho, že jste nedodrželi návod, nebo někde něco přehlédli, pomnuli a pod,.......
Pokud k tomu dojde, zopakujte si celý postup ještě minimálně 10x, než někde ze sebe uděláte nobíky,.....  Wink a pak se třeba mě teprve ptejte, kde je chyba Wink


jako autor originál verze manuálu v DE je uveden Flasher
jako autor LuaSkriptu je uveden Templaer

jimž tímto děkuji za celou CZ komunitu

cz verze návodu a jeho rozvinutí Jindar-CZ-
(programy, které v návodech uvádím nemusí být nutně jediné, které mužeme použít, jedná se jen o mé doporučení a odkaz na věci, které mě nejvíce vyhovují při práci Wink)
PROSÍM NEŠÍŘIT BEZ UVÁDĚNÍ AUTORŮ  - NEPŘIVLASTŇOVAT, NEMODIFIKOVAT, NEPOKRÁDAT, NEŽÁDATI MANŽELKY BLIŽNÍHO SVÉHO A PODOBNÉ VYLOMENINY!!!  

_________________________
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Pro všechny zde máme tatáž pravidla viz : [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this image.] 
SPAM WAREZ a ostatní prohřešky rovnou mažu
[You must be registered and logged in to see this image.] JindarCZ
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX[/color]
Návrat nahoru Goto down
 
IndorSounds / vnitřní zvuky
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Návody-
Přejdi na: