venca sedlak štamgast 2
Počet příspěvků : 29 Registrován : 14. 03. 14
| Předmět: budovy Sun Apr 27, 2014 4:38 pm | |
| Ahoj prosim poradte mi někdo jak mam vyndat budovu z mapy, aniž by mi v Ge zbělala. Předem dík | |
|
JOHOsvk Support
Počet příspěvků : 554 Registrován : 28. 08. 11
| Předmět: Re: budovy Sun Apr 27, 2014 4:57 pm | |
| okrem toho že vytiahneš samotný objekt musíš k tomu objektu nájsť aj jeho textury buď si pozri textury tak že si otvoríš i3d budovy a tam sú pomenované textury alebo ak má v mape budova vlastný priačinok väčšinou sú textury uložené v ňom toto ber len takú amatérsku radu tak by som postupoval možno ti niekto poradí lepšie | |
|
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: budovy Sun Apr 27, 2014 7:01 pm | |
| dufam ze to napisem jednoduchsie ako JOHO-vytvor si na ploche nejaky priecinok.ked vytiahnes budovu,vloz ju do toho priecinka.budes mat tam i3d toho objektu.Kliknes nan pravym tlac.mysi,das otvorit v notpade a tam mas napisane cesty a nazvy jednotlivych textur.Vsetky tieto textury zkopiruj z originalu do tohto priecinka.Potom v tom notepade musis odmazat cast cesty,ktoru povodne nacitavalo i3d k tej ktorej texture. Ked mas budovu bielu,znamena ze si ju dobre vytiahol,ale v notpade nemas upravenu cestu k texturam. PRIKLAD vytvoris priecinok dum9 vytiahnes a vlozis tam i3d budovy dom c.9 po klik PravTl Mysi ,v notpade mas napr. <File fileId="552" filename="models/buildings/Dum9/omitka.dds" relativePath="true"/> odmazes models/buildings/dum9 a nechas len omitka dds.Toto urob pri vsetkych texturach,na ktore ta i3d odkazuje a mas to.
Naposledy upravil Peha761 dne Sun Apr 27, 2014 7:12 pm, celkově upraveno 1 krát | |
|
JOHOsvk Support
Počet příspěvků : 554 Registrován : 28. 08. 11
| Předmět: Re: budovy Sun Apr 27, 2014 7:11 pm | |
| no jo na cesty k texturam som zabudol a Peha ti to vysvetlil nanajvýš dokonale podrobne už len záleží na tvojej šikovnosti a trpezlivosti a možno časom budeš radiť nám | |
|
venca sedlak štamgast 2
Počet příspěvků : 29 Registrován : 14. 03. 14
| Předmět: Re: budovy Mon Apr 28, 2014 4:38 am | |
| Všem vám moc děkuju, zkusim to. | |
|
venca sedlak štamgast 2
Počet příspěvků : 29 Registrován : 14. 03. 14
| Předmět: Re: budovy Mon Apr 28, 2014 4:58 am | |
| Ahoj zkoušel sem to, ale nic moc. Bylo to takhle: <File fileId="7" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material1.dds" relativePath="true"/> <File fileId="3" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material10.dds" relativePath="true"/> <File fileId="5" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material11.dds" relativePath="true"/> <File fileId="6" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material12.dds" relativePath="true"/> <File fileId="4" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material142.dds" relativePath="true"/> <File fileId="8" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material2.dds" relativePath="true"/> <File fileId="9" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material3.dds" relativePath="true"/> <File fileId="10" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material4.dds" relativePath="true"/> <File fileId="11" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material5.dds" relativePath="true"/> <File fileId="12" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material6.dds" relativePath="true"/> <File fileId="13" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material7.dds" relativePath="true"/> <File fileId="14" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material8.dds" relativePath="true"/> <File fileId="15" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material9.dds" relativePath="true"/> <File fileId="2" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/ventilator.dds" relativePath="true"/>
a teď to má být takhle?: <File fileId="7" filename="../Material1.dds" relativePath="true"/> <File fileId="3" filename="../Material10.dds" relativePath="true"/> <File fileId="5" filename="../Material11.dds" relativePath="true"/> <File fileId="6" filename="../Material12.dds" relativePath="true"/> <File fileId="4" filename="../Material142.dds" relativePath="true"/> <File fileId="8" filename="../Material2.dds" relativePath="true"/> <File fileId="9" filename="../Material3.dds" relativePath="true"/> <File fileId="10" filename="../Material4.dds" relativePath="true"/> <File fileId="11" filename="../Material5.dds" relativePath="true"/> <File fileId="12" filename="../Material6.dds" relativePath="true"/> <File fileId="13" filename="../Material7.dds" relativePath="true"/> <File fileId="14" filename="../Material8.dds" relativePath="true"/> <File fileId="15" filename="../Material9.dds" relativePath="true"/> <File fileId="2" filename="../ventilator.dds" relativePath="true"/> | |
|
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: budovy Mon Apr 28, 2014 8:50 am | |
| Nie,za filename="ventilator.dds" cize odmazat aj bodky a lomitko. Edit:normalne mi vypadlo z hlavy,co ma byt na konci.Niesom na pc a neviem to odkontrolovat,az vecer.zatial postupuj tak ako pisem EDIT2 tak ako som pisal.No niekedy sa ti stane,ze na konci nebude napisane true,ale false.Vtedy to false tiez treba prepisat na true | |
|