ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 budovy

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
venca sedlak
štamgast 2
štamgast 2


Počet příspěvků : 29
Registrován : 14. 03. 14

PříspěvekPředmět: budovy   Sun Apr 27, 2014 4:38 pm

Ahoj prosim poradte mi někdo jak mam vyndat budovu z mapy, aniž by mi v Ge zbělala. Předem dík
Návrat nahoru Goto down
JOHOsvk
Support
Support


Počet příspěvků : 554
Registrován : 28. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: budovy   Sun Apr 27, 2014 4:57 pm

okrem toho že vytiahneš samotný objekt musíš k tomu objektu nájsť aj jeho textury buď si pozri textury tak že si otvoríš i3d budovy a tam sú pomenované textury alebo ak má v mape budova vlastný priačinok väčšinou sú textury uložené v ňom toto ber len takú amatérsku radu tak by som postupoval možno ti niekto poradí lepšie
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: budovy   Sun Apr 27, 2014 7:01 pm

dufam ze to napisem jednoduchsie ako JOHO-vytvor si na ploche nejaky priecinok.ked vytiahnes budovu,vloz ju do toho priecinka.budes mat tam i3d toho objektu.Kliknes nan pravym tlac.mysi,das otvorit v notpade a tam mas napisane cesty a nazvy jednotlivych textur.Vsetky tieto textury zkopiruj z originalu do tohto priecinka.Potom v tom notepade musis odmazat cast cesty,ktoru povodne nacitavalo i3d k tej ktorej texture.
Ked mas budovu bielu,znamena ze si ju dobre vytiahol,ale v notpade nemas upravenu cestu k texturam.
PRIKLAD
vytvoris priecinok dum9 vytiahnes a vlozis tam i3d budovy dom c.9 po klik PravTl Mysi ,v notpade mas napr.
<File fileId="552" filename="models/buildings/Dum9/omitka.dds" relativePath="true"/> odmazes models/buildings/dum9 a nechas len omitka dds.Toto urob pri vsetkych texturach,na ktore ta i3d odkazuje a mas to.


Naposledy upravil Peha761 dne Sun Apr 27, 2014 7:12 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
JOHOsvk
Support
Support


Počet příspěvků : 554
Registrován : 28. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: budovy   Sun Apr 27, 2014 7:11 pm

no jo na cesty k texturam som zabudol a Peha ti to vysvetlil nanajvýš dokonale podrobne už len záleží na tvojej šikovnosti a trpezlivosti a možno časom budeš radiť nám Smile
Návrat nahoru Goto down
venca sedlak
štamgast 2
štamgast 2


Počet příspěvků : 29
Registrován : 14. 03. 14

PříspěvekPředmět: Re: budovy   Mon Apr 28, 2014 4:38 am

Všem vám moc děkuju, zkusim to.
Návrat nahoru Goto down
venca sedlak
štamgast 2
štamgast 2


Počet příspěvků : 29
Registrován : 14. 03. 14

PříspěvekPředmět: Re: budovy   Mon Apr 28, 2014 4:58 am

Ahoj zkoušel sem to, ale nic moc. Bylo to takhle: <File fileId="7" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material1.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material10.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="5" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material11.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="6" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material12.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material142.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="8" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material2.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="9" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material3.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material4.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material5.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material6.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material7.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="14" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material8.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="15" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/Material9.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="../maps/Cz/map/models/new/kravin/ventilator.dds" relativePath="true"/>


a teď to má být takhle?: <File fileId="7" filename="../Material1.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="../Material10.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="5" filename="../Material11.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="6" filename="../Material12.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="../Material142.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="8" filename="../Material2.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="9" filename="../Material3.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="../Material4.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="../Material5.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="../Material6.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="../Material7.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="14" filename="../Material8.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="15" filename="../Material9.dds" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="../ventilator.dds" relativePath="true"/>
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: budovy   Mon Apr 28, 2014 8:50 am

Nie,za filename="ventilator.dds" cize odmazat aj bodky a lomitko.   Edit:normalne mi vypadlo z hlavy,co ma byt na konci.Niesom na pc a neviem to odkontrolovat,az vecer.zatial postupuj tak ako pisem
EDIT2 tak ako som pisal.No niekedy sa ti stane,ze na konci nebude napisane true,ale false.Vtedy to false tiez treba prepisat na true
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: budovy   Today at 10:36 am

Návrat nahoru Goto down
 
budovy
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Jak vložit budovu do mapy

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pomoc (LS13) :: Ostatní-
Přejdi na: