| Stále aktivní maják | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Stále aktivní maják Fri Aug 01, 2014 8:51 pm | |
| Ahoj všichni,
mám dotaz nevíte někdo jak upravit maják tak aby blikal i když vystoupím z vozidla? Zaboha to nemůžu nikde najít | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 1:59 pm | |
| Musíš mít v tom vozidle skript beleuchtungV31.lua a ty majáky musí být v xml zapsané takto:
<beaconLights stayOn="true"> <beaconLight index="0>8|19|0|0" rotIndex="0>8|19|0" speed="0.016" /> <beaconLight index="0>8|20|0|0" rotIndex="0>8|20|0" speed="0.017" /> </beaconLights>
(Samozřejmě ty indexy tym budeš mít jiné, tohle jsem zkopíroval z nějakého traktoru jako příklad) | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 7:31 pm | |
| Díky moc! Zase jsem o něco chytřejší.... A bude stačit ten skript pouze překopírovat do jiného traktoru nebo je potřeba jej nějak upravit? | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 9:39 pm | |
| Možná už ten skript tam budeš mít. Většina strojů používá tenhle skript na blinkry, světla... Pokud tam není, tak ho nestačí překopírovat - musí být normálně zapsaný v moddesc.xml ve specializacích jako ostatní skripty. | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 9:57 pm | |
| Ano je tam ale jak mám teda přepsat modDesc aby šly i ty majáky? Nějak se nemůžu dopátrat rozdílu u modelu kde to jde a kde ne :/. Čučím do toho už dobrých 15 min. a furt nic | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 10:12 pm | |
| Nehledej to v moddesc.xml ale v xml souboru toho stroje. Tam někde už ty majáky (nebo maják) jsou zapsané. Hledej beaconLights | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 10:21 pm | |
| Aha já si říkal že modDec je takový obecný... Jsem blbě pochopil co jsi prvně napsal: - Spoiler:
Možná už ten skript tam budeš mít. Většina strojů používá tenhle skript na blinkry, světla... Pokud tam není, tak ho nestačí překopírovat - musí být normálně zapsaný v moddesc.xml ve specializacích jako ostatní skripty.
Tak jsem to přepsal podle modelu kterému to jde a zase nic. Teď už sice majáky když vystoupím a nastoupím pořád běží ale když jsem venku z traktoru tak majáky neblikají jen mají z určitého úhlu světlo.... | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 10:37 pm | |
| U stroje kde to nejde budou ty majáky nejspíš zapsané nějak takhle:
<beaconLights> <beaconLight index="0>8|19|0|0" speed="0.016" /> <beaconLight index="0>8|20|0|0" speed="0.017" /> </beaconLights>
aby blikaly i když vystoupíš, musí být zapsané tak jak jsem psal výše. Musí tam být stayOn="true" a ten rotIndex je tam taky nutný - jinak ti budou když vystoupíš jen svítit, ale nebudou se 'točit' | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Stále aktivní maják Sat Aug 02, 2014 10:40 pm | |
| Nooo přesně tohle jsem potřeboval vědět (nechápu ale proč mi to nedošlo samému) proto i když to přepíšu tak to jen svítí. Díky moc!! | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Stále aktivní maják | |
| |
|
| |
| Stále aktivní maják | |
|