| Chopped straw mod | |
|
+8skyeuropak Meph6 tizi8 Bacza Pavel21 Mirda_K theLight ales10 12 posters |
|
Autor | Zpráva |
---|
ales10 štamgast 4
Počet příspěvků : 59 Registrován : 14. 07. 11
| Předmět: Chopped straw mod Thu Jul 31, 2014 8:11 pm | |
| Lidi nemůžete sem dát nějaký lepší cz návod na vložení tohoto modu do mapy??V GE mám textury a vše vložený, takže s emi v GE i ukažou, ale ve hře prostě nic...( hlavně nechápu toto: blockShapeId ist mit dem Wert von potato_haulm zu ersetzen, sonst kommt es zu Verschiebungen im Raum-Zeit-Kontinuum (alternativ für Getreide und Raps auf die Id von wheat_windrow und height auf 0.5) den distanceMapIds der FoliageSubLayer weist ihr am Besten die gleichen FileIds zu, wie die zugehörigen Früchte bei der letzten Wachstumsphase (abgeerntet) haben. wenn alles erledigt ist, map einmal im Giants Editor öffnen und speichern. Díky všem za pomoc i rady.. | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 8:19 am | |
| Taky bych nějakej návod uvítal, nebo aspoň normální anglickej. Némesky neumim a google translator to překládá do tatarštiny takže z toho vim další prd. Sice se mi to podařilo částečně rozchodit, ale správně to funguje jen u řepky, u kukuřice zůstává bordel už rovnou za adaptérem a ne až za kombajnem a u obilí mi to pro jistotu nejde vubec | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 11:32 am | |
| Tady jsem našel přece jen srozumitelnější návod v angličtině, než ten blábol z translatoru
Instructions:
1. Extract the Maputils.zip archive 2. Copy ZZZ_ChoppedStraw.zip to your mods folder 3. Copy texts from _RES/CS_i3d_xml_entries.xml to the files / areas described within the file (note comments!) 4. Values of the customShaderIds of the materials has to be the fileId of windrowFoliageShader.xml. Find it here: <File fileId=”XX” filename=”shaders/windrowFoliageShader.xml” relativePath=”true”/> 5. Copy all “foliage_XXX_haulm_diffuse.dds” files into yourMap/map/textures/foliage 6. Copy all “XXX_haulm_density.png” files into yourMap/map/map01 7. Copy folder “scripts” into yourMap/ (if a script for inserting fruits already exists somewhere, eg from manuremod, the code can also be inserted there. Then the entry in <extraSource… in the moddesc is not needed. 8. blockShapeId for choppedMaize_haulm has to be replaced by the value of potato_haulm. On choppedRape_haulm and choppedStraw_haulm replace it with the value of wheat_windrow 9. The distanceMapIds of the FoliageSubLayer is best replaced by the same FileIds as it´s fruits got in the last growth state (harvested). Find it for example for wheat here: <FoliageSubLayer name = “wheat” ……. distanceMapIds = “31, 32, 33, 34, 35, 35, 35, 36, 37” <<< — the last number is growing harvested. 10. When everything is done, open map in Giants Editor, check scripting window for errors and save IF ERRORFREE. 11. Test in game. 12. blockshapes can be different from map to map, so it may be necessary to adjust the value of “height” on choppedStraw_haulm and choppedRape_haulm.
Ještě jsem to ale nezkoušel. Teprve se na to chystám. | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 1:06 pm | |
| super, tady jsou přesně vysvětlený ty proměnný se kterejma jsem si nevěděl rady, jdu to testnout dík žes to našel | |
|
| |
Pavel21
Počet příspěvků : 3 Registrován : 01. 08. 14
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 1:51 pm | |
| Funguje vám to? já už to zkoušel několikrát a nenačítá se mi pak mapa... kdyby si nekdo dal tu práci a napsal sem ten návod v češtine budu vděčnej | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 2:13 pm | |
| No tak já jsem to teda zkoušel a výsledek je dost podobný jako u theLight U řepky to funguje. U kukuřice zůstává bordel hned za lištou. U obilí kompletní neúspěch. Navíc to nefunguje s každým kombajnem. U kombajnu Deutz ze základu funguje řepka a kukuřice, u Claasu mi fungovala jenom kukuřice a u JD670 mi nefunguje nic. Čili celkově vzato - nic moc | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 2:30 pm | |
| Návod: 1. Rozbalte Maputils.zip 2. Soubor ZZZ_Choppedstraw.zip nakopírujte do adresáře s mody 3. podle intrukcí překopírujte text ze souboru _RES/CS_i3d_xml_entries.xml - VŠIMNĚTE SI KOMENTÁŘŮ 4. Hodnoty materiálů z CustomShaderIds musí být stejné s Id souboru windrowFoliageShader.xml... Lze najít zde: <File fileId="XX <-- to je to o co nám jde -->" filename=Shaders/windrowFoliageShader.xml" relativePath="true" /> <-- tohle najdete hned někde z kraje v souboru s mapou --> 5. nakopírujte všechny soubory "foliage_XXX_Haulm_diffuse.dds" do složky vašemapa/map/textures/foliage 6. nakopírujte všechny soubory "XXX_haulm_density.png" do složky vašemapa/map/map01 7. nakopírujte složku "scripts" do složky vašemapa/ (pokud už mapa obsahuje mod který přidává nějaké vlastnosti navíc, jako třeba mod na hnůj apod. lze text kódu přidat přímo k němu. Pak již nebude řádek <extrasource... nutné přidávat do moddesc.xml) 8. blockShapeId pro choppedMaize_haulm musí mít stejnou hodnotu jako potato_haulm. Hodnotu u choppedRape_haulm a choppedStraw_haulm nastavte stejnou jako má wheat_windrow 9. vlastnost distanceMapId je nejlépe udat stejnou jako poslední růstová fáze dané plodiny (sklizená) - tyto hodnoty lze najít např. u pšenice zde: <FoliageSubLayer name="wheat".....distanceMapIds="31, 32, 33, 34, 35, 35, 35, 36, 37" <-- poslední hodnota je ta co nás zajímá !!!NEOPISOVAT ODTUD ALE Z HODNOT VAŠÍ MAPY, TOTO JE JEN PŘÍKLAD!!! 10. pokud je vše hotovo, otevřte mapu v Giants Editoru a zkontrolujte Skriptovací okno zda se nevyskytují chyby. Pokud ne, uložte a testněte. 11. hodnoty u blockshapeid se můžou (a určitě budou) lišit mapa od mapy, takže je pak potřeba si pohrát s parametrem "height" který udává výšku vrstvy nadrcený slámy, v základu bylo nastaveno tušim hodnota "1" a já osobně u mapy Landwehrkanal musel nastavit "0.2" aby to vypadalo reálně. Tady v rychlosti přeloženo, doufám že srozumitelně, pokud by něco nebylo jasný dejte vědět. Mě se to podařilo rozchodit u všech plodin, u kukuřice stále přetrvává problém že to zůstává hned za adaptérem a nemůžu najít důvod proč.... ještě otestuji s více kombajny, testoval jsem jen s Lexionem 750 ) | |
|
| |
Pavel21
Počet příspěvků : 3 Registrován : 01. 08. 14
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 3:00 pm | |
| Dokázal by jsi nejak rozvést a vysvětlit bod 4, 7, 8 a 9??? Přez počítače moc zdatnej nejsem | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 3:11 pm | |
| - Mirda_K napsal:
- No tak já jsem to teda zkoušel a výsledek je dost podobný jako u theLight
U řepky to funguje. U kukuřice zůstává bordel hned za lištou. U obilí kompletní neúspěch. Navíc to nefunguje s každým kombajnem. U kombajnu Deutz ze základu funguje řepka a kukuřice, u Claasu mi fungovala jenom kukuřice a u JD670 mi nefunguje nic. Čili celkově vzato - nic moc Důvod proč to nejde u kombajnů Deutz v základu je ten, že nemaj funkci řezání slámy ) Jinak jsem otestoval další mašiny, bohužel fungují jen kombajny z tohoto packu COMB_ClaasLexion7series.zip a pak origo deutze, testoval jsem kombajny Case z Titanium Addonu - což mi je divný protože je u nich na screenu a funguje to..., New Holland CX9080V2 (profarm model), Lexion 780 edit by Coufy taky nejde a ještě jsem zkoušel JD S690i_v1.1, též bez úspěchu...asi to nemaj uplně promakaný chlapci a nebo - což je pravděpodobnější - děláme někde chybu | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 3:18 pm | |
| - Pavel21 napsal:
- Dokázal by jsi nejak rozvést a vysvětlit bod 4, 7, 8 a 9??? Přez počítače moc zdatnej nejsem
Jednoduchý...najdi si řádek kterej potřebuješ, konkrétně si to uvedeme na tom bodu 4.... <Material name="maizeHaulmMaterial" materialId="9001" ambientColor="1 1 1" customShaderId=" XX"> <!-- customShaderId = FileId von windrowFoliageShader.xml /--> <Texture fileId="9994"/> <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/> </Material> Tady máš červeně vyznačený ty dvě X. Místo nich musíš najít číslo, tzv. ID souboru, ze kterýho si ten mod vezme instrukce jak se chovat. To číslo najdeš v souboru nazevmapy.i3d když ho otevřeš např. v poznamkovem bloku. Ten řádek kde to hledat vypadá takhle <File fileId=" XX <-- to je to o co nám jde -->" filename=Shaders/windrowFoliageShader.xml" relativePath="true" /> zeleně máš vyznačeno co potřebuješ zjistit. A to číslo vlastně opíšeš místo těch dvou X uvedených výše, u mapy kterou jsem editoval já tam je číslo 42. Ostatní případy jsou podobný, vždycky potřebuješ doplnit parametr shodnej s ostatními v mapě. Nevím jestli to vysvětluju srozumitelně, abych pravdu řek tak tohle je prvně co jsem se pustil do editace mapy timto zpusobem všechno jsem vysledoval metodou pokus omyl... DODATEK: bod 7. mi je jasnej pouze teoreticky, v praxi jsem to nezkoušel protože moje mapa žádnej další mod jako hnůj atd nemá. Normálně bys měl do adresáře s mapou nakopčit celou tu složku scripts a přepsat jí a pak podle toho texťáku přidat ještě řádek <extraSourceFiles> <sourceFile filename="scripts/fruits.lua" /> </extraSourceFiles> do souboru moddesc.xml. Ale, pokud už má tvoje mapa mod na hnůj nebo něco jinýho tak je potřeba připsat jen část kódu tohoto modu do stavajiciho souboru kterej tam už je a pak není nutné editovat moddesc tím uvedeným výše...ale co kam připsat nebo tak už netuším
Naposledy upravil theLight dne Fri Aug 01, 2014 3:24 pm, celkově upraveno 1 krát | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 3:21 pm | |
| Jo no - U těch Deutzů je to jasný - ty nemají drtič, takže tam to u obilí nemůže jít. Jinak ten mod funguje jen s kombajnama který používají na přepínání drtiče skript ChopperSwitcher.lua (ale z nějakého důvodu taky ne se všema) S kombajnama které používají jiný skript na drtič to nespolupracuje vůbec. | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 3:25 pm | |
| No vidíš tak to je pro mě novinka...jako na těch lexionech co používám to funguje spolehlivě...ty další bohužel nejdou | |
|
| |
Pavel21
Počet příspěvků : 3 Registrován : 01. 08. 14
| Předmět: Re: Chopped straw mod Fri Aug 01, 2014 4:59 pm | |
| Tak jsem udelal vše jak jsi napsal a pro změnu se mi mapa vůbec ve hře nezobrazí | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sat Aug 02, 2014 2:34 pm | |
| Tak co, někdo nějaký pokrok? | |
|
| |
Bacza Lama
Počet příspěvků : 26 Registrován : 26. 07. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sat Aug 02, 2014 3:12 pm | |
| Hoši co se týče tohoto modu, nerozumím ničemu, ale po přečtení vašich příšpěvků jsem se trošku i pobavil Ohledně toho, že to drtí hned za kukuřičným adaptérem.. Chlapci skočte si o kukuřičných žních na pole a hned pochopíte proč V kukuřici do kombajnu leze přeci jenom palice Jinak nic ve zlém | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sat Aug 02, 2014 3:19 pm | |
| Bacza: o té kukuřici to vím taky a jsem i radši že to takhle je, jen si nejsem jistej jestli to tak má bejt protože na obrázcích co jsem našel na netu to bylo až za kombajnem nicméně to takhle více odpovídá realitě...co tě ještě pobavilo? | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sat Aug 02, 2014 5:19 pm | |
| | |
|
| |
ales10 štamgast 4
Počet příspěvků : 59 Registrován : 14. 07. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sat Aug 02, 2014 5:34 pm | |
| TheLight, super návod, mockrát za něj díky, vkládal jsem podle něj, úplně s přehledem a mod funkční...jinak odzkoušeno na kombajnu Lexion 750 a fungujou všechny 3 plodiny...jen mě mrzí, že tento mod nejde na žádným kombajnu Forstricht, zkoušel jsem jich plno a script strawChopper, který v 512,516,517 ovládá drtič si s tímto nějak nerozumí.( jinak TheLight díky. | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sat Aug 02, 2014 5:39 pm | |
| ales10: rádo se stalo jsem rád že to někomu pomohlo...jinak hledám někoho s kym si občas zahrát, tak kdyby jste někdo chtěl, dejte vědět | |
|
| |
tizi8 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 13. 07. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sun Aug 03, 2014 5:38 pm | |
| kam mam nakopirovat tohle presne RES/CS_i3d_xml_entries.xml | |
|
| |
Meph6 Master
Počet příspěvků : 122 Registrován : 13. 05. 14
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sun Aug 03, 2014 6:14 pm | |
| Návod je pro mě pořád moc složitý skončil jsem u bodu 3 | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sun Aug 03, 2014 6:38 pm | |
| tizi8 a meph6: chlapi, sekli jste se u stejného problému. v tom souboru jsou napsaný tzv. komentáře, poznáte je podle toho že jsou napsané takto: <!-- komentář /-->. Takže se podle nich stačí řídit, tudíž část toho textu přijde do souboru Map.i3d, tam už jen dohledat stejný texty a hodit to k tomu a stejnym způsobem se navigovat dále | |
|
| |
tizi8 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 13. 07. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sun Aug 03, 2014 7:15 pm | |
| To ich mam zmazat alebo prepsat alebo vlozit t tomu | |
|
| |
theLight ModTesters
Počet příspěvků : 38 Registrován : 10. 09. 12
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sun Aug 03, 2014 7:28 pm | |
| vlozit k tomu, kdybys něco smazal tak ti nic nepujde | |
|
| |
Meph6 Master
Počet příspěvků : 122 Registrován : 13. 05. 14
| Předmět: Re: Chopped straw mod Sun Aug 03, 2014 8:45 pm | |
| Paráda funguje. Teda zatim jsem to zkusil jen u ječmene - ten jediný jsem měl zasetý - ale snad to bude fungovat i u ostatního. Jen si ještě musim pohrát s výškou vrstvy (viz bod 11), ale to už bude maličkost. Ještě se chci zeptat, bude to fungovat i u ovsa a žita? U slunečnice asi pochubuju a o nějakých rajčatech a okurkách ani nemluvím | |
|
| |
skyeuropak
Počet příspěvků : 7 Registrován : 17. 10. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Mon Aug 04, 2014 6:03 am | |
| | |
|
| |
skyeuropak
Počet příspěvků : 7 Registrován : 17. 10. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Mon Aug 04, 2014 10:33 am | |
| veškerý problémy vyřešeny s vrstvením. v GE vše v pořadku bez chyb, zobrazuji se mi vsechny textury jak maji ale ve hře za kambajnem nic. odzkoušeno na zakladnim DF, NH, a několik druhu claas a nikde a se nic za kombajnem neukazuje ze by bylo podrceno :/
Naposledy upravil skyeuropak dne Mon Aug 04, 2014 11:24 am, celkově upraveno 1 krát | |
|
| |
tizi8 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 13. 07. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Mon Aug 04, 2014 11:00 am | |
| A ked ich tam nemam tak co mam spravit
| |
|
| |
tizi8 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 13. 07. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Tue Aug 05, 2014 12:31 pm | |
| Kam mam dat toto <!-- Map moddesc.xml /--> | |
|
| |
skyeuropak
Počet příspěvků : 7 Registrován : 17. 10. 11
| Předmět: Re: Chopped straw mod Tue Aug 05, 2014 1:59 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Chopped straw mod | |
| |
|
| |
| Chopped straw mod | |
|