ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Mod GuelleMistKalkModPack

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 2:00 pm

Ahojte potřebuji poradit stáhl jsem si k mapě Bantikow map v2 mod GuelleMistKalkModPack (z ls-novinek) ale nejede mi.

Podle návodu jsem přepsal foliage, .grle soubory i .Lua script v map.i3d jsem přepsal patřičné soubory a když chci načíst mapu tak se hra načítá pořád dokola a nic se neděje.

V logu mi to vypsalo:

Spoiler:
 


Nevíte někdo co jsem udělal špatně? Sad
Návrat nahoru Goto down
Mirda_K
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 75
Registrován : 03. 06. 13

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 2:48 pm

Máš tam chybu v i3d souboru na řádku 2216. Tak si to překontroluj. Stačí nějaká chybějící nebo přebývající uvozovka nebo závorka nebo podobná maličkost a už se to nenačte
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 4:01 pm

A jak ten řádek vyhledám? Když dám hledat 2216 tak to pořádně nic nenajde, a i kdyby to bylo ona tak v tom jsem nic nepředělával :/
Návrat nahoru Goto down
JOHOsvk
Support
Support


Počet příspěvků : 554
Registrován : 28. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 4:26 pm

odporúčam používať notepad ++
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 4:56 pm

Vyzkouším tedy ale pořád nevím kde ten řádek hledat :/.

Přepsal jsem pouze tyto soubory - původní jsem nahradil těmihle

Spoiler:
 
Návrat nahoru Goto down
Mirda_K
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 75
Registrován : 03. 06. 13

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 5:29 pm

No to je jednoduchý. Notepad++ čísluje řádky. Takže když ho použiješ tak budeš vědět velice lehce kde hledat řádek 2216
Jinak nevím co myslíš tím žes původní nahradil tím cos tady poslal. Tam se nemá nic nahrazovat. Ty řádky se mají do i3d souboru přidat. Samozřejmě to tam musíš vložit tam kam to patří - nemůžeš to dát kam tě napadne.
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 8:55 pm

Aha tak to bude možná tím. Já jsem je totiž tím co jsem dal výše nahradil ty stávající soubory. Byly tam jiné ID ale názvy seděly a umístění taky. No zítra si z tím pohraju tak uvidíme.
Návrat nahoru Goto down
Mirda_K
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 75
Registrován : 03. 06. 13

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 03, 2014 11:26 pm

Eragon92 napsal:
Byly tam jiné ID ale názvy seděly a umístění taky.
Nic mi do toho není, ale můžu se tě zeptat proč chceš přidávat ten GuelleMistKalkMod do mapy kde už je?  Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Mon Aug 04, 2014 6:22 pm

On tam je?  rofl  omg 

Dávám ho tam protože na pár stránkách kde ta mapa byla byly odkazy i na ten mod s dalšími. Jenže tam od kud jsem to stahoval nebylo nic tak jsem myslel, že odkaz na ty mody dotyčný zapomněl.

Navíc tam bylo třeba v origo i3d tohle:

kód:
<Material name="manureLiquidWindrowMaterial" materialId="448" ambientColor="1 1 1" customShaderId="43">
      <Texture fileId="115"/>
      <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
    </Material>

a já jsem to přepsal tímhle ze složky která se jmenuje Change files

kód:
<Material name="manureLiquidWindrowMaterial" materialId="3286" ambientColor="1 1 1" customShaderId="41">
      <Texture fileId="3005"/>
      <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
    </Material>

Tak pokud sis fakt jístý tak díky moc ušetřil jsi mi dobrou hodinu přepisování a zkoušení kde jsem udělal chybu.
Návrat nahoru Goto down
Mirda_K
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 75
Registrován : 03. 06. 13

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Mon Aug 04, 2014 6:45 pm

No ten odkaz tam u té mapy je proto, že si máš ten mod stáhnout a vložit do mods (ale jenom ten samotný jeden soubor GuelleMistMod.zip) a né že si to máš do té mapy sám přidat.
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Mon Aug 04, 2014 7:07 pm

To je blbost protože tam je i .lua a .grle

navíc složky kde ty soubory jsou, jsou pojmenovány Copy files (tam je txt kde jsou věci do i3d) a Change files což chápu jako soubory které se mají vyměnit. a + tam je samotný zip který se vkládá do modu.

Tohle je v úvodním txt dokumentu.

Spoiler:
 

Nevím jak to lépe popsat a vysvětlit :/ ideální by bylo kdyby jsi ten mod měl....

Jinak tohle je text co je na stránce kde jsem to stahoval

Spoiler:
 
Návrat nahoru Goto down
Mirda_K
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 75
Registrován : 03. 06. 13

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Mon Aug 04, 2014 7:28 pm

Ano v tom modu když ho stáhneš, jsou komplet všechny věci které potřebuješ k tomu abys ho mohl přidat do mapy. Ale když máš mapu kde už to je všechno vložené, tak už to tam znovu dávat nemusíš. Prostě vložíš jenom ten mod do mods a hraješ.
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Mon Aug 04, 2014 8:25 pm

To je tak jak se to stahuje z více stránek no Very Happy Sad

Díky moc za rady! Smile  I love you 

PS: Ale ještě o mě určitě uslyšíte  What a Face Embarassed
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Sun Aug 10, 2014 7:55 pm

Tak problém vyřešen při přepisování (kvůli texturám) jsem někde musel udělat chybu. Zkoušel jsem to znova a vše šlape jak má Smile.

Můžete lock
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack   Today at 3:07 am

Návrat nahoru Goto down
 
Mod GuelleMistKalkModPack
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pomoc (LS13) :: Mapy / mody / budovy-
Přejdi na: