| Mod GuelleMistKalkModPack | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 2:00 pm | |
| Ahojte potřebuji poradit stáhl jsem si k mapě Bantikow map v2 mod GuelleMistKalkModPack (z ls-novinek) ale nejede mi. Podle návodu jsem přepsal foliage, .grle soubory i .Lua script v map.i3d jsem přepsal patřičné soubory a když chci načíst mapu tak se hra načítá pořád dokola a nic se neděje. V logu mi to vypsalo: - Spoiler:
Bantikow V2: Register Fill type: pig, beef, Error: Parse error in C:/Users/Eragon/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Bantikow_V2_by_TLS_Modding/map/map.i3d at line 2216: mismatched tag Error: failed to load map C:/Users/Eragon/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Bantikow_V2_by_TLS_Modding/map/map.i3d --- loading ToggleTipSide - specialization for ToggleTipSide by fruktor ( www.eifok-team.de)Error: LUA running function 'loadMapFinished' D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/economy/AuctionSpecs.lua(29) : attempt to index field 'fieldDefinitionBase' (a nil value) Application exit request forced.
Nevíte někdo co jsem udělal špatně? | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 2:48 pm | |
| Máš tam chybu v i3d souboru na řádku 2216. Tak si to překontroluj. Stačí nějaká chybějící nebo přebývající uvozovka nebo závorka nebo podobná maličkost a už se to nenačte | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 4:01 pm | |
| A jak ten řádek vyhledám? Když dám hledat 2216 tak to pořádně nic nenajde, a i kdyby to bylo ona tak v tom jsem nic nepředělával :/ | |
|
| |
JOHOsvk Support
Počet příspěvků : 554 Registrován : 28. 08. 11
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 4:26 pm | |
| odporúčam používať notepad ++ | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 4:56 pm | |
| Vyzkouším tedy ale pořád nevím kde ten řádek hledat :/. Přepsal jsem pouze tyto soubory - původní jsem nahradil těmihle - Spoiler:
<Files> <File fileId="3004" filename="map01/manureLiquid_windrow_density.png" relativePath="true"/> <File fileId="3002" filename="map01/manureSolid_windrow_density.png" relativePath="true"/> <File fileId="3006" filename="map01/kalkSolid_windrow_density.png" relativePath="true"/> <File fileId="3005" filename="textures/foliage/foliage_manureLiquid_windrow_diffuse.dds" relativePath="true"/> <File fileId="3003" filename="textures/foliage/foliage_manureSolid_windrow_diffuse.dds" relativePath="true"/> <File fileId="3007" filename="textures/foliage/foliage_kalkSolid_windrow_diffuse.dds" relativePath="true"/> </Files>
<Materials> <Material name="manureLiquidWindrowMaterial" materialId="3286" ambientColor="1 1 1" customShaderId="41"> <Texture fileId="3005"/> <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/> </Material> <Material name="manureSolidWindrowMaterial" materialId="3316" ambientColor="1 1 1" customShaderId="41"> <Texture fileId="3003"/> <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/> </Material> <Material name="kalkSolidWindrowMaterial" materialId="3395" ambientColor="1 1 1" customShaderId="41"> <Texture fileId="3007"/> <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/> </Material> </Materials>
<Layers> <FoliageMultiLayer densityMapId="3002" numChannels="1" numTypeIndexChannels="0"> <FoliageSubLayer name="manureSolid_windrow" numDensityMapChannels="1" materialId="3316" cellSize="8" viewDistance="75" terrainOffset="-0.05" objectMask="65520" atlasSize="1" numBlocksPerUnit="1" width="1" height="0.3" widthVariance="0.25" heightVariance="0.15" horizontalPositionVariance="1.0" blockShapeId="2" useShapeNormals="true"/> </FoliageMultiLayer> <FoliageMultiLayer densityMapId="3004" numChannels="1" numTypeIndexChannels="0"> <FoliageSubLayer name="manureLiquid_windrow" numDensityMapChannels="1" materialId="3286" cellSize="8" viewDistance="75" terrainOffset="0.05" objectMask="65520" atlasSize="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="1.5" height="0.2" widthVariance="0.25" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5" blockShapeId="2" useShapeNormals="true"/> </FoliageMultiLayer> <FoliageMultiLayer densityMapId="3006" numChannels="1" numTypeIndexChannels="0"> <FoliageSubLayer name="kalkSolid_windrow" numDensityMapChannels="1" materialId="3395" cellSize="8" viewDistance="75" terrainOffset="0.05" objectMask="65520" atlasSize="1" numBlocksPerUnit="1" width="1" height="0.2" widthVariance="0.25" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5" blockShapeId="2" useShapeNormals="true"/> </FoliageMultiLayer> </Layers>
| |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 5:29 pm | |
| No to je jednoduchý. Notepad++ čísluje řádky. Takže když ho použiješ tak budeš vědět velice lehce kde hledat řádek 2216 Jinak nevím co myslíš tím žes původní nahradil tím cos tady poslal. Tam se nemá nic nahrazovat. Ty řádky se mají do i3d souboru přidat. Samozřejmě to tam musíš vložit tam kam to patří - nemůžeš to dát kam tě napadne. | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 8:55 pm | |
| Aha tak to bude možná tím. Já jsem je totiž tím co jsem dal výše nahradil ty stávající soubory. Byly tam jiné ID ale názvy seděly a umístění taky. No zítra si z tím pohraju tak uvidíme. | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 03, 2014 11:26 pm | |
| - Eragon92 napsal:
- Byly tam jiné ID ale názvy seděly a umístění taky.
Nic mi do toho není, ale můžu se tě zeptat proč chceš přidávat ten GuelleMistKalkMod do mapy kde už je? | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Mon Aug 04, 2014 6:22 pm | |
| On tam je? Dávám ho tam protože na pár stránkách kde ta mapa byla byly odkazy i na ten mod s dalšími. Jenže tam od kud jsem to stahoval nebylo nic tak jsem myslel, že odkaz na ty mody dotyčný zapomněl. Navíc tam bylo třeba v origo i3d tohle: - kód:
-
<Material name="manureLiquidWindrowMaterial" materialId="448" ambientColor="1 1 1" customShaderId="43"> <Texture fileId="115"/> <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/> </Material> a já jsem to přepsal tímhle ze složky která se jmenuje Change files - kód:
-
<Material name="manureLiquidWindrowMaterial" materialId="3286" ambientColor="1 1 1" customShaderId="41"> <Texture fileId="3005"/> <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/> </Material> Tak pokud sis fakt jístý tak díky moc ušetřil jsi mi dobrou hodinu přepisování a zkoušení kde jsem udělal chybu. | |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Mon Aug 04, 2014 6:45 pm | |
| No ten odkaz tam u té mapy je proto, že si máš ten mod stáhnout a vložit do mods (ale jenom ten samotný jeden soubor GuelleMistMod.zip) a né že si to máš do té mapy sám přidat. | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Mon Aug 04, 2014 7:07 pm | |
| To je blbost protože tam je i .lua a .grle navíc složky kde ty soubory jsou, jsou pojmenovány Copy files (tam je txt kde jsou věci do i3d) a Change files což chápu jako soubory které se mají vyměnit. a + tam je samotný zip který se vkládá do modu. Tohle je v úvodním txt dokumentu. - Spoiler:
Nur Nutzer: Wer den Gülle-Mist-Kalk-Mod nur benutzen will, kopiert sich nur die Datei GuelleMistMod.zip aus dem Verzeichnis Mod in seinen mods-Ordner. Die Map muß vorbereitet sein!
Only user: Who just want to use the mod to copy the file GuelleMistMod.zip in his mods folder. (machine translation)
Nevím jak to lépe popsat a vysvětlit :/ ideální by bylo kdyby jsi ten mod měl.... Jinak tohle je text co je na stránce kde jsem to stahoval - Spoiler:
Gülle Mist und Kalk Mod v2.01 Mod und Einbauanleitung Klick für mehr Bilder Klicke auf das Bild für mehr Bilder. Auf Grund vieler Wünsche haben wir unseren bekannten Gülle- und Mist-Mod um einige Funktionen erweitert. Wie der Titel es bereits andeutet, könnt ihr jetzt auch Kalk benutzen. Damit ist es aber nicht genug, in der neuen Version könnt ihr mit abschaltbarern Feldgrenzen auch Wiesen düngen, egal ob mit Gülle, Mist oder Kalk. Neues Im Überblick Düngen mit Kalk aus dem Kalkstreuer Es können alle Standarddüngerstreuer benutzt werden, der fillType "kalk" wird vom GMKM-Script automatisch in die Düngerstreuer eingesetzt.Was weiter zu beachten ist, steht in der Einbauanleitung. Ein- und ausschaltbare Feldgrenzenerkennung Dadurch ist es möglich auch Wiesen und nicht definierte Felder zu düngen. Das Ein-/Ausschalten erfolgt mit der im Spiel angezeigten Taste oben links im Hilfedisplay. Weitere Texturen Ihr könnt beim Einbau in die Map wieder unter mehreren Möglichkeiten auswählen oder eure eigenen Liblingstexturen benutzen. Inhalt des Packs "GuelleMistKalkModPack.7z" Verzeichnis "Mod" (für User und Mapper) Hier ist die "GuelleMistMode.zip" enthalten, die ihr in euren Mods-Ordner kopieren müßt. Wir haben die Bezeichnung nicht geändert, damit ihr nicht versehentlich mehrere Versionen in euren Mods-Ordner habt. Nur-Nutzer bitte die GuelleMistMode.zip aus dem 7zip-Archiv "GuelleMistKalkModPack.7z" (Unterverzeichnis mod) entpacken und in den Mods-Ordner verschieben oder kopieren. Verzeichnis "Einbau" (für Mapper) Hierin findet ihr die Einbauanleitung (Verzeichnis doc) und alle weiteren benötigten Dateien. Es gibt 2 Einbauanleitungen, einmal für den kompletten Einbau und für die Erweiterung mit Kalk. Externes Um den Dünger (Gülle, Mist, Kalk) wieder von den Wiesen und Wegen zu entfernen, hat Marhu einen Wiesenstriegel gefertigt. Der Wiesenstriegel setzt gedüngte Wiesen auf Wachstumsstufe 3. Es können auch ungedüngte Wiesen behandelt werden, diese werden auf Wachstumsstufe 2 gesetzt. Danksagung Hiermit geht mein besonderer Dank ans Team, an Marhu speziell für die Scripte, an -Kolbenfresser- für die Texturen und mein weiterer Dank an alle für die zeitaufwändigen Tests und die Unterstützung. Rechte Die Rechte bleiben bei TMT (Marhu, -Kolbenfresser-, Hatzfan), nur wir bestimmen wo dieser Mod bzw. diese Pack veröffentlicht wird! Eine Mitgabe in Maps und erneutes hoch laden in veränderter oder unveränderter Form, ist nicht erlaubt. Selbstverständlich dürft ihr andere Texturen benutzen, alle Einträge in der MAP.i3d / ModDesc.xml beliebig anpassen und den LUA-Cod-Schnipsel aus der GMM_Reg.lua in eine andere LUA-Datei einfügen. Für das Vorbereiten der Maps mit den Dateien aus dem Modpack-Unterverzeichnis "Einbau" ist keine Erlaubnis erforderlich. Dem Modpack und dem Mod liegen ausführliche credits.txt bei. Dieser Mod wurde bis Patch 2.0 in SP, MP und DS getestet."]
| |
|
| |
Mirda_K štamgast 5
Počet příspěvků : 75 Registrován : 03. 06. 13
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Mon Aug 04, 2014 7:28 pm | |
| Ano v tom modu když ho stáhneš, jsou komplet všechny věci které potřebuješ k tomu abys ho mohl přidat do mapy. Ale když máš mapu kde už to je všechno vložené, tak už to tam znovu dávat nemusíš. Prostě vložíš jenom ten mod do mods a hraješ. | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Mon Aug 04, 2014 8:25 pm | |
| | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack Sun Aug 10, 2014 7:55 pm | |
| Tak problém vyřešen při přepisování (kvůli texturám) jsem někde musel udělat chybu. Zkoušel jsem to znova a vše šlape jak má . Můžete | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Mod GuelleMistKalkModPack | |
| |
|
| |
| Mod GuelleMistKalkModPack | |
|