no bud sa pohras s plane v GE
alebo ak ti to vycnieva symetricky v xml stroja mas daco take
<fillPlane type="chaff">
<node index="6|0">
<key time="0" scale="1 0.1 0.1" />
<key time="0.5" scale="1 0.5 0.75" />
<key time="1" scale="1 1 1.05" />
</node>
</fillPlane>
a pri scale mas velkost toho objektu co predstavuje naklad ako 3 suradnice x y z
x upravuje sirku
y vysku
z dlzku
ten time to znamena ze pri akom naplneni. 0je prazdny vlek 1 plny
medzitym si to hra vyratava sama medzi zadanymi hodnotami. Ak sa to nema naberat vzdy rovnomerne vo vsetkych smeroch moze sa pridat medzistupen podla potreby ako je priklad vyssie.
Cize ak ti to vycnieva do prava a lava treba zmensit parameter x a vyskusat.
podobne aj ostatne smery.
Samozrejme potom upravit vsetky plodiny ak treba.