ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Chyba logu

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2
AutorZpráva
Brody1985



Počet příspěvků : 13
Registrován : 12. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Chyba logu   Sat Nov 22, 2014 6:54 am

U mapy byly dva okazy na dodatkové mody. S těma je to funkční. Nyní už je to dobré. Díky tobě už vím, jak je to s tím žitem. :-) To jsem nevěděl.
Ještě se blbě zeptám. Dá se to oat a rye dopsat do modu stroje jako třeba přepsání kapacity, ceny..? Nebo je to už složitější operace?
Ještě jednou díky, že jste mi poradili a vysvětlili co a jak :-) Brody

EDIT: To načítání logů jedu až nyní chvilku, takže z těch mých dotazů nemějte osypky :-DDD
A ještě můžu ponechat mody i když mají varování? Error mody rovnou mažu. :-)
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Chyba logu   Sat Nov 22, 2014 12:09 pm

Samozrejme,tak to funguje-dopisat oat a rye pripadne sunflower(slnecnica)do xmlka...ale ak dopises len plodiny,bude ti ich sice brat,ale zobrazovat bude texturu psenice(jacmena).Nema to vsak ziadny vplyv na hru. To sa vsak takisto upravuje v xml stroja-nieje to nic zlozite,len sa poriadne zamysliet.Co sa tyka zberu obilia-plodinu treba dopisat ako do kosy,tak aj do kombajnu.
Ako pisem,po kupe noveho stroja a odskusani skontroluj log hry-error,call stack,uvs = vymazat mod
Warning l10n je len upozornenie,ze chyba popis funkcie stroja,ktory by ti zobrazovalo v napovede-F1 v hre.Nieje to vazny problem,moze ostat v hre.
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Chyba logu   Sat Nov 22, 2014 1:04 pm

Pokud jde o to úpravu tak ano jde to dvěma způsoby (uvedu příklad u vlečky) - buď okopíruješ třeba pšenici a jen ji přepíšeš na žito např. + okopíruješ particlsystém pšenice ale s tím, že název přepíšeš na žito. A nebo to upravíš v editoru což ale vyžaduje určitou znalost a zkušenosti.
První způsob ale jak ti už psal Peha bude číst textury z pšenice...
Snad ti to pomůže k tomu aby jsi pochopil jak například upravit kombajn, balíkovač atd...

kód:
[b]způsob 1[/b]

<fillPlane type="wheat">
            <node index="0>3|0|0|6|0">
            <key time="0"   y="1.3202" scale="0.94 0 0.999"/>
                <key time="0.205" y="1.3202" scale="0.94 0.205 0.999"/>
                <key time="1"   y="1.3202" scale="0.94 0.95 0.999"/>
            </node>

[b]přepíšeš to na to to[/b]

<fillPlane type="rye">
            <node index="0>3|0|0|6|0">
            <key time="0"   y="1.3202" scale="0.94 0 0.999"/>
                <key time="0.205" y="1.3202" scale="0.94 0.205 0.999"/>
                <key time="1"   y="1.3202" scale="0.94 0.95 0.999"/>
            </node>

 <dischargeParticleSystem type="wheat" node="0>3|0|0|11" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="ps/dischargeParticleSystem_S_Wheat1.i3d" />

[b]upravíš takhle[/b]

 <dischargeParticleSystem type="rye" node="0>3|0|0|11" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="ps/dischargeParticleSystem_S_Wheat1.i3d" />

Pokud to chceš umět není nic lehčího než začít zkoušet, číst tady na fóru rady a tipy které s tím vůbec nesouvisí ale pomůžou ti pochopit na jakém principu to celé funguje.
Návrat nahoru Goto down
Brody1985



Počet příspěvků : 13
Registrován : 12. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Chyba logu   Sat Nov 22, 2014 4:05 pm

Díky pánové. :-) Jsem rád, že v dnešní době dokáže někdo poradit. S tim přepsáním si nějak už poradim :-)
Hlavní věc je ta, že jste poradili proč to nešlo. Toto přepsání už je jen taková třešnička :-D

Edit: Eragon92- nemělo by být ještě před tím i3d rye1 místo Wheat1?
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Chyba logu   Sat Nov 22, 2014 8:10 pm

neviem kde vidis i3d...co ti dal eragon,to je prepisanie toho,aby ti zobrazoval napr.kombajn v nasypke alebo vlek pri plneni rye-zita- texturu psenice-wheat...postupuj ako ti pise,to co je pri wheat zduplikuj,slovo wheat nahrad rye...pri slnecnici(sunflower) ja osobne kopirujem odsek rape(repka),slovo rape nahradim sunflower.tak dosiahnem,aby pri slnecnici kombajn,alebo vlek zobrazoval ciernu texturu plodiny...
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Chyba logu   Today at 11:52 pm

Návrat nahoru Goto down
 
Chyba logu
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 2 z 2Jdi na stránku : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Shader model 2.0

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pomoc (LS13) :: Technické-
Přejdi na: