ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
zetor123456



Počet příspěvků : 14
Registrován : 07. 12. 14

PříspěvekPředmět: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Fri Dec 26, 2014 10:22 am

prosim o radu.na tehle mape je takova zvlastni trava mezi polema.a nejde to nicim rozorat abych si přizpusobil mapu a pole dle svyho.v GE to taky nejde,alespon sem neprisel nato jak.klasicky tu travu zakladni odstranim,i si zmenim teren.jen tahle divna trava nejde.alespon sem neprisel nato jak.umite to nekdo???


Naposledy upravil zetor123456 dne Sun Dec 28, 2014 4:21 pm, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru Goto down
Warren2310
Moderátor
Moderátor


Počet příspěvků : 54
Registrován : 23. 02. 14

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Fri Dec 26, 2014 4:21 pm

Skusal si stlacit o a povolit vytvareni poli?

_________________________
By Warren2310
Návrat nahoru Goto down
zetor123456



Počet příspěvků : 14
Registrován : 07. 12. 14

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Sun Dec 28, 2014 9:50 am

jo jasne.to sem vsechno zkousel.no setkal sem se stou travou i v mape BALTIC VILLAGE V1.0 a je to to samy.no hlavne me zarazi,ze ma ta mapa mod hnojeni a postriku,ale nalozim mocku ci hnuj a jedu na pole,a nic,zadnej ten viditelnej hnuj ani mocka.kdyz to skusim v GE,tak me to funguje.nevite kde je chyba???
Návrat nahoru Goto down
Čmelák 12
Moderátor
Moderátor


Počet příspěvků : 282
Registrován : 01. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Sun Dec 28, 2014 10:03 am

Asi nemáš ve složce mods mod GuelleMistMod
Co se té trávy týče,bude to nejspíš přidaný plevel,který odstraníš jen v GE.
Podívej se do okna Terrain Editing/Foliage Layer

_________________________
Čmelák 12
NB MS Windows 7 Home Edition 64-bit
Intel(R)Core(TM)2DuoCPU P7550 2.26GHz,4.00GB RAM,NVIDIA GeForce GT 240M
PC MS Windows 7 Home Edition 64-bit
Intel Core i3-4160 CPU @3.60GHz,8,0GB RAM,NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
Truck driver from Elkoplast CZ Company          A native from northern meadows
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]Čmelák 12ˇ
1 špatný mod může odrovnat funkčnost 99ti dobrých modu
Návrat nahoru Goto down
http://www.cmelakov.cz
zetor123456



Počet příspěvků : 14
Registrován : 07. 12. 14

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Sun Dec 28, 2014 10:39 am

mam v modech GuelleMistMod.prave me to zarazi.tak tu travu-plevel uz sem vyresil.timto diky,opravdu to bylo v GE a foliage.
jen bych chtel nejak poradit co stim hnojem a mockou.jeste skusim vyhodit vsechno z modu,ale nevim jestli by tomu neco vadilo.mapa je to naprosto nejlepsi.a jak rikam,kdyz dam GE,a skusim ji rozhazet mysi,mocka i hnuj,postrik se mi na mape krasne zobrazi.ve hre to fekalem ani rozprasovadlem nejde.
Návrat nahoru Goto down
Čmelák 12
Moderátor
Moderátor


Počet příspěvků : 282
Registrován : 01. 08. 11

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Sun Dec 28, 2014 3:42 pm

Nejdřív zkontroluj log,jestli ohledně toho něco nevypisuje,pak je třeba překontrolovat script,map01 a modDesk,zda je vše jak má být.
Čili složka script,která by měla být součásti zipu,by měla obsahovat tento soubor GMM_Reg.lua
složka map01 musí obsahovat tyto soubory:manureLiquid_windrow_density.grle a manureSolid_windrow_density.grle
V modDesc.xml musí být zapsáno toto: <sourceFile filename="map/scripte/GMM_Reg.lua"/>

_________________________
Čmelák 12
NB MS Windows 7 Home Edition 64-bit
Intel(R)Core(TM)2DuoCPU P7550 2.26GHz,4.00GB RAM,NVIDIA GeForce GT 240M
PC MS Windows 7 Home Edition 64-bit
Intel Core i3-4160 CPU @3.60GHz,8,0GB RAM,NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
Truck driver from Elkoplast CZ Company          A native from northern meadows
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]Čmelák 12ˇ
1 špatný mod může odrovnat funkčnost 99ti dobrých modu
Návrat nahoru Goto down
http://www.cmelakov.cz
zetor123456



Počet příspěvků : 14
Registrován : 07. 12. 14

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Sun Dec 28, 2014 4:19 pm

no tak sem to vsechno skontroloval,a modDesc chybel ten radek.vubec by me to nenapadlo.myslel sem ze kdyz to v GE jde,ze to jde i v mape.no jeste mi log vypsal chybu na Xerionu,tak sem ho pro jistotu smazal.moc dik za radu.uz sem zase o neco chytrejsi Wink
tak uz muzu vesele hnojit a mocuvkovat
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO   Today at 6:44 am

Návrat nahoru Goto down
 
mapa Baltic_villageV1 - VYŘEŠENO
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Kde koupit prasata - mapa Heavensgate
» Nejlepsi mapa???
» Mapa z manualu

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Farming simulator 2015 :: Pomoc (FS15) :: Mapy / mody / budovy-
Přejdi na: