ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 mapa Baldeykino

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Rozinka
Master
Master


Počet příspěvků : 121
Registrován : 30. 12. 13

PříspěvekPředmět: mapa Baldeykino   Tue Jan 13, 2015 9:57 am

Ahoj, hraje někdo tuto mapu? potřeboval bych poradit, kde se dají prodávat balíky Smile
Návrat nahoru Goto down
hOUSTA003



Počet příspěvků : 6
Registrován : 12. 02. 12

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Thu Jan 15, 2015 5:58 pm

Hoj za kravínem za pastvou je taková dlouhá budova tak v ní a prodej je až na konci u zadní cesty jinak [You must be registered and logged in to see this link.] v obrázkách si to najdi Smile
Návrat nahoru Goto down
hOUSTA003



Počet příspěvků : 6
Registrován : 12. 02. 12

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Thu Jan 15, 2015 6:07 pm

a já bych potřeboval poradit  co dělat s těma rybama? jak založit chov ?
Návrat nahoru Goto down
Rozinka
Master
Master


Počet příspěvků : 121
Registrován : 30. 12. 13

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Thu Jan 15, 2015 6:35 pm

a já myslel, že ten přístřešek je na ukládání balíků Very Happy díky moc
Návrat nahoru Goto down
Meph6
Master
Master


Počet příspěvků : 122
Registrován : 13. 05. 14

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Thu Jan 15, 2015 6:42 pm

Mapa vypadá velice pěkně Smile až na pole...zase hranaté (já se z toho po****) Very Happy a tak mám jeden dotaz. Jdou pole upravit pluhem, resp. zmizí tráva po zaorání? Tvary pole bych si případně upravil dle svého Very Happy
Případně jiná pěkná mapa ALE s nepravidelnými poli? Smile
Návrat nahoru Goto down
hOUSTA003



Počet příspěvků : 6
Registrován : 12. 02. 12

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Thu Jan 15, 2015 11:26 pm

Zkusim pojezdit  pluhem a dám vědět  Smile
Návrat nahoru Goto down
AsgardStephen
štamgast 5
štamgast 5


Počet příspěvků : 62
Registrován : 27. 12. 14

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Fri Jan 16, 2015 12:53 pm

hele použij tenhle mod: [You must be registered and logged in to see this link.] je to tvorba pole a můžeš i s kultivátorem je dělat Smile je to lepší pravidelnější tvary a větši plochu udělaš Smile
Návrat nahoru Goto down
Farmarik123456789
Master
Master


Počet příspěvků : 103
Registrován : 09. 11. 13

PříspěvekPředmět: mapa Baldeykino   Mon Jan 19, 2015 10:24 am

Ludia nic proti tejto mapke ale ma chyby v logu po nacitani objavuje sa aj vam??? Kto ma skusenost  je to dobra mapa skoda tych chyb ked bude treba prilozim log
kód:
GIANTS Engine Runtime 6.0.2 64bit (Build Date: Dec  8 2014)
Copyright (c) 2008-2014, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2014, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2015
Main System
  CPU: AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor         
  Memory: 12194 MB
  OS: Windows NT 6.1 64-bit
Physics System
  Version: 5.9.4
  Thread(s): 2
Input System
  Keyboard enabled
  Mouse enabled
  Gamepad/Joystick disabled
  Force Feedback disabled
Sound System
  Driver: OpenAL
  Version: 1.1
  Device:  Generic Software
  Max. sources: 256
Render System
  Driver: OpenGL
  Card Vendor: NVIDIA Corporation
  Renderer: GeForce GTX 760/PCIe/SSE2
  Version: 4.5.0 NVIDIA 347.09
  Shader Version: 4.50 NVIDIA
    max_texture_layers: 16
    OpenGL initialization successful
Hardware Profile
  Level: Very High (forced)
  View Distance Factor: 1.300000
  Shadow Quality: 2.000000
  Skip Mipmaps: 0
  LOD Distance Factor: 1.300000
  Terrain LOD Distance Factor: 2.000000
  Foliage View Distance Factor: 1.600000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 0.750000
  Tyre Tracks Segments Factor: 4.000000
Farming Simulator 15
  Version: 1.2.0.0 1.2 RC6
  Available Languages: cz
  Language: cz
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/
Load mod: Baldeykino23
Load mod: MapFruitTrigger
Load mod: multiFruitModule_Baldeykino
Load mod: ZZZ_multiFruit
Load mod: ZZZ_multiFruitModule_Standard
Script SchweineZucht v3.2.7 by Marhu loaded! Support on http://marhu.net
register fruit type: fertilizer
register fruit type: sand
register fruit type: fish
register fruit type: forest
register fruit type: sunflower
register fruit type: bread
doorTrigger loaded
Script WaterMod v3.1.5 by Marhu loaded! Support on http://marhu.net
  Map: MapFruitTrigger v1.1 loaded
  Register Variable: BaseMission.modMapShovelTrigger
Error: Can't load resource 'C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/Baldeykino/skript/sand.dds'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/Baldeykino/skript/fish.dds'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/Baldeykino/skript/forest.dds'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/Baldeykino/skript/sunflower.dds'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/Baldeykino/skript/bread.dds'.
data/sky/sky_day_night.i3d (15.59 ms)
data/sky/rain.i3d (2.25 ms)
data/sky/hail.i3d (1.51 ms)
data/sky/dust.i3d (1.42 ms)
Baldeykino: Register Fill type: pig, Rind,
C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//Baldeykino23/map/map01.i3d (17610.35 ms)
--- loading multiFruit Module: C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//multiFruitModule_Baldeykino/multiFruit_config.xml --- (by upsidedown)
--- loading addMultiFruit mod V3.0 --- (by upsidedown)
--- loading multiFruit Module: C:/Users/Karolko/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//ZZZ_multiFruitModule_Standard/multiFruit_config.xml --- (by upsidedown)
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandT475.i3d (260.96 ms)
dataS2/character/player/player.i3d (625.43 ms)
data/vehicles/frontLoaders/stoll/stollFrontLoaderFZ.i3d (55.11 ms)
data/vehicles/frontLoaders/stoll/stollToolManureGrabFork.i3d (97.41 ms)
\______ Bale registered: BALETYPE_FORAGE_112_130 -> BALETYPE_SILAGE_112_130
\______ Bale registered: BALETYPE_GRASS_112_130 -> BALETYPE_SILAGE_112_130
\______ Bale registered: BALETYPE_DRYGRASS_112_130 -> BALETYPE_SILAGE_112_130
\______ Bale registered: BALETYPE_GRASS_WINDROW_112_130 -> BALETYPE_GRASS_112_130
data/vehicles/trailers/brantner/brantnerE8041.i3d (28.13 ms)
data/vehicles/trailers/marshall/marshallST1800.i3d (88.64 ms)
data/vehicles/steerable/sampoRosenlew/sampoRosenlewC6.i3d (231.07 ms)
data/vehicles/cutters/sampoRosenlew/sampoRosenlewC6.i3d (73.27 ms)
data/vehicles/steerable/cars/piQup.i3d (97.10 ms)
data/vehicles/trailers/amazone/amazoneZGB8200.i3d (96.51 ms)
data/vehicles/trailers/bergmann/bergmannM1080.i3d (94.70 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerVitasem302A.i3d (82.01 ms)
data/vehicles/particleAnimations/poettinger/poettingerVitasem302A.i3d (5.84 ms)
data/vehicles/tools/grimme/grimmeGL420.i3d (124.88 ms)
data/vehicles/particleAnimations/grimme/grimmeGL420.i3d (27.52 ms)
data/vehicles/tools/kuhn/kuhnVariMaster153.i3d (81.71 ms)
data/vehicles/particleAnimations/kuhn/kuhnVariMaster153.i3d (4.11 ms)
data/vehicles/tools/koeckerling/koeckerlingTrio300M.i3d (87.25 ms)
data/vehicles/particleAnimations/koeckerling/koeckerlingTrio300M.i3d (2.47 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgroStar661.i3d (135.77 ms)
data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH488.i3d (181.26 ms)
data/vehicles/tools/suer/suerSB1000.i3d (6.76 ms)
data/vehicles/tools/suer/suerSB700.i3d (1.86 ms)
data/vehicles/trailers/poettinger/poettingerEuroboss330T.i3d (104.08 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerNovacat302ED.i3d (63.03 ms)
data/vehicles/tools/kuhn/kuhnGF6502.i3d (60.02 ms)
data/vehicles/steerable/kuhn/kuhnSPVConfort12.i3d (148.49 ms)
data/vehicles/steerable/liebherr/liebherrL538.i3d (258.75 ms)
data/vehicles/wheelLoaders/lizard/wheelLoaderShovel.i3d (58.68 ms)
data/vehicles/trailers/kroeger/kroegerHKD302.i3d (84.04 ms)
data/placeables/highPressureWasher/kaercher/kaercherHDS918-4M.i3d (90.11 ms)
dataS/character/player/playerCCT.i3d (10.22 ms)
Warning: Deleting object 'Trigger' before all triggers are removed.
Warning: Deleting object 'Triger' before all triggers are removed.
Návrat nahoru Goto down
PK
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 359
Registrován : 21. 01. 13

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Mon Jan 19, 2015 7:27 pm

Tak to vyzera tak, ze su tam bud vadne cesty k tym par texturam, alebo tam tie textury chybaju.
Skus ich tam dakde pohladat a dat do skriptov alebo opravit cesty ked najdes kde su.
Návrat nahoru Goto down
Farmarik123456789
Master
Master


Počet příspěvků : 103
Registrován : 09. 11. 13

PříspěvekPředmět: mapa Baldeykino   Mon Jan 19, 2015 8:09 pm

ale podlamna to skor su scripty tych plodin ako sunflower fish a pod s cestami to nema nic kamos sa na to kuk a povedal mi ze nieco ohladom toho ako keby boli zle ale cesty k tam k tym veciam su napisane ok ako keby boli zle textury tam nic kym to newiriesi autor thak mapku nepouzivam presiel som na nord brabat. Sad Sad Sad
Návrat nahoru Goto down
komrob
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 19
Registrován : 06. 12. 11

PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Sat Feb 14, 2015 6:37 pm

Ahoj neví někdo kde prodat na této mapě zvířata/prasata + teleta/?Díky
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: mapa Baldeykino   Today at 7:55 pm

Návrat nahoru Goto down
 
mapa Baldeykino
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Kde koupit prasata - mapa Heavensgate
» Nejlepsi mapa???
» Mapa z manualu

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Farming simulator 2015 :: Pomoc (FS15) :: Mapy / mody / budovy-
Přejdi na: