janek7680 štamgast 1
Počet příspěvků : 20 Registrován : 28. 01. 12
| Předmět: obrázek pro mapu ve hře (pda_map.dds) Sun Mar 08, 2015 7:46 am | |
| Ahoj vespolek Hraju mapu Holzhausen15 a trošku jsem si ji předělal, některé pole jsem si spojil a tak... No ale věc je taková že ta mapa, má pda_map.dds (obrázek který zobrazuje mapu ve hře klávesa 9) udělaný tak kvalitně že vypadá jako originál od giants když udělají obrázek mapy pro hru. [You must be registered and logged in to see this image.]Takže chci vědět jak se dělá takovýhle pda_map obrázek. Znám návod jak posunout kameru a přes printscreen si udělat fotku jenže to ani velmi zdaleka nevystihuje všechny detaily které vidíte na tom obrázku originálním... Můžu u všech objektů co je tam mám zvednout klip distance což je viditelnost na dálku jenže těch objektů je tam přes dva tisíce (už jen stromů... ) Prostě vím že existuje nějaký způsob jakým se to vytváří, jiný než je onen návod... Poradí mi někdo? Zkoušel jsem kde co ale výsledek je o ničem... | |
|
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: Re: obrázek pro mapu ve hře (pda_map.dds) Thu Mar 19, 2015 7:02 pm | |
| Napadají mě asi dva způsoby: 1) použít postup, co zmiňuješ, ale s tím, že by si kamerou neviděl celou mapu, udělal několik fotek mapy a před každým vyfocením jí posunul, pak by si obrázky v nějakém grafickém programu spojil do jednoho velkého - ale nevím, jestli by nedošlo k nějakým deformacím. 2) jak jsi psal, změnit viditelnost - udělat si zálohu mapy, co jsi upravil, pak vzít tu, kde budeš upravovat viditelnost, stáhneš si Notepad++, v něm si otevřeš tu mapu a dáš volbu Najít -> Nahradit (CTRL + H), pak v Módu vyhledávání zaklikneš volbu Regulární výraz, do hledaného řetězce zadáš: clipDistance="\d{2,6}" a do řetězce, kterým to chceš nahradit dáš clipDistance="100000" a klikneš na Nahradit vše - tím se automaticky najdou a nahradí všechny hodnoty clipDistance v mapě, pak to uložíš, otevřeš v editoru a uděláš si fotku mapy. Teoreticky by se mohlo stát, že některé části objektů se z té vzdálenosti focení jakoby ztratí v terénu, takže by si je musel ještě posunout víc nad terén, ale to nevadí, protože si uděláš jen tu fotku mapy a mapu pak smažeš a pro hru použiješ tu, kde se neměnil clipDistance. Snad ti to nějak pomůže - víc mě nenapadá... | |
|