| tvorba map, objektů a modů FS2015 | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: tvorba map, objektů a modů FS2015 Mon Mar 16, 2015 9:09 am | |
| Nějak jsem tu tohle zaměření nenašel, ale pokud to tu někde je, tak se omlouvám a klidně to smažte :-)
A teď k věci - tvořím mapu a někde jsem narazil na zmínku, že pokud má mapa fungovat i v MP musí být všechny objekty v měřítku 1 (scale X = 1, Y = 1, Z = 1). Nevím proč by to tak mělo být a přijde mi to divný a i v originál mapě jsou měřítka objektů různá a liší se i jednotlivé velikosti v osách. Chtěl bych mít ale jistotu, proto se ptám, jestli s tím má někdo zkušenost, abych to případně nějak vyřešil hned v začátku. | |
|
| |
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Wed Mar 18, 2015 6:34 pm | |
| Jinak to vlákno tady bylo myšlený tak, že pokud někdo tvoří nějaký mapy, objekty a podobně a má nějakej problém, může to dát sem, že by to bylo tak nějak pohromadě - ty věci kolem tvoření do FS2015. | |
|
| |
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Mon Mar 23, 2015 5:42 pm | |
| Mám další dotaz, tak doufám, že snad někdo odpoví... Jak se přidává vlastní rostlina do mapy? Myslím když si chci třeba přidat nějakou další trávu, bodláky, nebo rákosí, abych je mohl dát do mapy přes GE? | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Mon Mar 23, 2015 7:43 pm | |
| Potrebujes vlozit textury do foliage a dopisat plodiny do i3d mapy.Na plodiny je majster Koudelka http://www.ls2011.funsite.cz Tam najdes co hladas.Je to do 13ky,treba odskusat v 15ke. | |
|
| |
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Tue Mar 24, 2015 9:57 am | |
| Moc díky za nasměrování, je to tam - už jsem to zkoušel, ale samozřejmě intuitivně se to moc nedá. Je to jednoduchý, jen pokud by někdo zkoušel dávat do mapy jen ty keříky, tak tam v návodu chybí zmínka na změnu hodnoty customShaderId u materiálu - ta se musí změnit podle hodnoty nějaké stávající plodiny v mapě, jinak to vypisuje chybu a rostliny se nezobrazí. Ještě u tulipánů jsem trochu pozměnil hodnoty, aby byly menší: numBlocksPerUnit="3" width="0.4" height="0.9" widthVariance="0" heightVariance="0.4" horizontalPositionVariance="0.5" | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Tue Mar 24, 2015 6:01 pm | |
| Aj tulipany,aj ovos som si upravil podla seba.Kazdy ma iny vkus,ale zaklady pochopis vdaka Koudelkovi. | |
|
| |
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Tue Mar 24, 2015 6:41 pm | |
| Teď pro změnu bádám nad umístěním zvířectva - konkrétně nad úpravou těch Navigation Mesh - u ovcí se mi výběh poved předělat, ale když chci upravit umístění slepic, přidaj se mi k ovcím a když to vytvořím znova (tu oblast pro slepice), tak to hází chyby... Tak vyřešeno - je to zmíněno i tady na fóru - bylo to tím, že jsem ty plochy upravoval přes Recreate, upravil jsem ovce tak, že jsem jim namaloval novou plochu a použil ono Recreate, to fungovalo, ale pak u slepic jsem vytvořil plochu pro ně, ale už jsem nesmazal ten namalovanej základ pro ty ovce, proto se to pak sloučilo, takže stačilo odmazat tu podkreslenou plochu u ovcí a dát u toho NavMesh pro slepice Recreate a bylo to... | |
|
| |
mirek183
Počet příspěvků : 8 Registrován : 24. 05. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Sun May 24, 2015 6:01 am | |
| Ahoj, mám dotaz ten se u FS15 týká toho proč mi všechny traktory a ostatní stroje při rychlé jízdě jdou do smyku. Zkoušel jsem závaží a jiný druh stroje s větším a silnějším a pořad ten samí problém. Dále bych chtěl vědět zda se dají nějak jednoduše upravovat mody aby se dali použít jak v FS 13 tak v FS15 a naopak. U starých verzí to šlo. díky za odpověď | |
|
| |
PavolFidrik
Počet příspěvků : 13 Registrován : 04. 05. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Sun May 24, 2015 2:34 pm | |
| Zdravim, chcem sa spitat ci by mi niekto opravil chyby na mape, nefunguje kompost, prasata z bickami a tusim ze aj nezobrazuje ludi a auta, ak by mi z tim niekto pomohol budem rad lebo si s tim neviem poradit
| |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Sun May 24, 2015 7:41 pm | |
| Mirek183 je to dane hrou,ani v reale nezatocis v 50ke na trave.Ci je to dobre alebo nie,nech posudi kazdy sam.Ten kto hral ls13 MR s tym nema problem...Mody-Ak myslis ze len prepises cislo v moddesc tak to nefunguje. PavolFidrik tazko ti bude niekto upravovat mapu.To je ako zistovanie co kto domrvil,je z tym viac prace ako s tvorbou novej.Obrat sa na autora,preco vydal blbost. | |
|
| |
JTM1 štamgast 1
Počet příspěvků : 21 Registrován : 16. 03. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Mon May 25, 2015 5:23 pm | |
| Smyky jsou normální, víc mě vadí, že občas technika ujíždí sama od sebe, třeba když se zastaví někde v kopci a tak... | |
|
| |
PavolFidrik
Počet příspěvků : 13 Registrován : 04. 05. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Tue May 26, 2015 3:43 pm | |
| no to dik za radu, urcite su tu tvorovia Coufyho mapi tak odpovedzte na otazku, preco ste vidali blbost ktoru nielen ze neide prerobit presuvanim objektou ale ani premenovat, som fakt zvedavi na odpoved
| |
|
| |
PavolFidrik
Počet příspěvků : 13 Registrován : 04. 05. 15
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 Tue May 26, 2015 8:27 pm | |
| mapa dokoncena, nelaguje, nepada, neseka, akurat co zamrzne ked pridem ku informaciam o komposte dalej nechodia ludia, nejazdia auta, nefunguje chov prasat a bickou inac mody co som do nej pridal po zisteni chyb funguju. tj pila co napili baliki dosiek, mlin co namele muku zo psenice, pekaren co upecie chlieb z tej muky a aj obchod kde sa da predat prakticki vsetko v ratane chleba funguju na 100% takze mapu zverejnim v najblizsej dobe ako Coufyho mapu V3 aj ked sa neda prepisat, dufam ze sa najde niekto koho bude stvat ze na konecne dobrej JRD (JZD) mape nefunguje par objektou a da to doporiadku, ja nato nemam nervy stale dookola a dookola citat tie iste Warningi zo zlim formatom textury a Errory z chybajucim suborom co tam nechyba.
| |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: tvorba map, objektů a modů FS2015 | |
| |
|
| |
| tvorba map, objektů a modů FS2015 | |
|