ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 Tvorba vlastní mapy

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Tvorba vlastní mapy   Tue Aug 25, 2015 9:39 am

Ahojte farmáři po neúspěšné editaci jsem se rozhodl zkusit vlastní mapu, takže jsem si stáhl startmapu ale tak nějak nevím jak začít Embarassed

Jedná se mi hlavně o to, že nevím co vše je třeba dopsat do moddescu pokud vůbec je třeba něco dopisovat když pominu scripty z vlastních modů. Např. hustota provozu, místo kde se budou restartovat vozidla, úplně si nejsem jist jak vytvořit PDA mapu aby odpovídala pohybu na mapě. Pak mapy obsahují takové červené kopule což taky nevím jak vytvořit a k čemu slouží. (myslím, že to má něco s osvětlením ale nejsem si jist).

Pak by mě taky zajímalo jestli jde do hry zabudovat forestmod tak aby nebyl potřeba stahovat zvlášť, nebo jak vložit do mapy budovy které jsou jako placeable objekty.

Hledal jsem na netu ale všude je jen postup jak vkládat budovy, editovat terén což je mi na nic. Já potřebuji vědět ty složitější věci.

Tak pokud by mi uměl někdo poradit jak na to a na co si dát pozor byl bych mu neskonale vděčný. Nebo pokud víte o nějakém návodu kde jsou výše zmíněné věci popsány a hodíte mi odkaz budu moc rád.

Předem děkuji všem co pomůžou Smile
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Wed Aug 26, 2015 2:06 pm

Ako to napisat,aby si sa neurazil....neuspesna editacia a ides tvorit novu mapu,nezaujima ta vkladanie budov,ale chces vediet zlozite veci..pritom ani nevies zaklady,ze cervene gule su oblasti kde je pocut zvukovy subor...Myslim ze by si sa mal vratit na zem z oblakov...Jedine,kde sa naucis tvorit a pracovat s GE je zacat s editaciou zakladnej mapy.Ak chces upravovat nejaku inu,nikdy nevies co tam uz je dopisane ci odmazane a po mesiaci makacky zistis,ze si v koncoch.Iba pri zakladnej mape mas istotu,ze tam je vsetko,co tam ma byt.Tato istota je dolezita.pretoze ked urobis nieco,co ti vyhodi error vies naisto,ze si to sposobil ty poslednou upravou.Odpada ti patranie po chybe v mape.
Do modesc dopisujes skripty z tebou vlozenych funkcii(prasecak,teletnik,kompost.....).Pri kazdej budove z funkciou mas popis,co kde dopisat a co kde vlozit...
Restartovat vozidla...Konkretne ake?z premavky???to som ti pisal-trafic splines,tam kde das bod S,tam bude start.Ak miesto,kde sa maju resetovat stroje v hre-to zalezi od miesta,kde umiestnis loadplace.
PDA navod najdes aj tu na stranke
Forest mod neviem-nezaujima ma.Co som pocul,tak ako mod v 13 je to lepsie ako v zaklade 15ky.
Placeable-takmer vsetky placeable boli najpr obycajne-na vkladanie cez GE,takze celkom nechapem,preco ides riesit nieco z opacneho konca.Urcite najdes to co chces aj cez GE.
Cela praca s tvorbou v navode nieje.Navod by trval niekolko hodin,a aj tak by si z toho nic nemal,kym si to neskusis.Zameraj sa na jednotlive kroky,podla navodov k tej-ktorej uprave.Hlavne pri budovach s funkciou(vykupy,sklady,kraviny)bud velmi pozorny,po kazdej uprave vlozit do mods a skontrolovat v hre.A zalohovat,aby si sa mal odkial znovu odpichnut,ked nieco zkazis...A ze toho skazis,to si bud isty a nedaj sa tym odradit.Ja mam napr.18GB zaloh z jednej mapy...
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Wed Aug 26, 2015 8:18 pm

Neurazil jsem se, a vím, že to nebude lehké a asi jsem to napsal trochu blbě... Nejsem úplné jelito. Podařilo se mi vložit výkupy, hromady místo sil (ještě ale nevím jak upravit jejich velikost), vložit vápno, upravit kravín aby se dal vyvážet hnůj, ty vozidla a chodce jsi mi už taky psal takže +/- vím jak na to. A výběh pro zvířata taky vím jak se ohraňičují. Takže akorát jsem nevěděl to výše vypsané. Akorát ještě musím prozkoumat budovu kde se kupují mody, jak je tam řešena plocha kde se objevují...

Od tebe jsem si načetl ty sila co se a jak musí napsat a úspěšně se mi to povedlo. Navíc já spíš "vykrádám" jiné mapy a beru si z nich co se mi líbí takže to je spíš jen vkládání + drobné úpravy. Základní mapu jak jsi určitě postřehl jsem už editoval - ale štvou mě tam ty pole. Nevím proč mi to pořád načítá směr orby základní mapy a né tak jak jsem to upravil v GE. Jinak mi tam šlape vše jak má a jsem s ní spokojen. Ale rád bych zkusil svou, kompletně podle mých představ...

A ano měl jsem namysli místo kde se restartují mé stroje. Teď už aspoň vím jak se to jmenuje takže zbytek snad dohledám na netu - takže díky Smile.
A na ty zvuky už jsem přišel taky Embarassed našel jsem to nakonec v návodu co mám z netu.

Zálohy jsem se už taky naučil dělat, za začátku jsem to nedělal a pak byla tak 2h práce na nic a musel jsem znova Very Happy.

Jinak doufal jsem, že třeba na netu se někde válí nějaký podrobnější návod. Nakonec asi nic lepšího než c ojsem stáhl kde jsou popsané i ty zvuky nebude.

Jinak díky za podporu - pokud to tak můžu nazvat Smile. Ale tak trochu vím do čeho jdu- ještě teď mám v živé paměti když jsem na náklaďák vkládal majáky a stroboskopy. Nejdřív se mi to povedlo dobře ale pak jsem tam něco zdrbal tak jsem to musel udělat znova a když jsem byl konečně hotov tak to ve hře najednou házelo chyby. Asi po hodině nervů mi došlo, že jsem ty stroboskopy zapomněl dopsat do modDescu Very Happy jsem myslel tehdy, že mě klepne....

Tak ještě jednou díky a snad tě když tak můžu zneužít kdyby mi něco nešlo
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Thu Aug 27, 2015 7:18 pm

Samozrejme rad pomozem,ak teda budem vediet Smile Ad vykradanie...-myslim ze to sa neda tak nazvat...ak mas predstavu,zrealizujes ju a vydas uspesny produkt s podakovanim autorovi-nemyslim,ze by autor nebol rad...
K farm shopu-pri kupe vozidla sa zobrazuju v bode,ktory sa vola storeplace... Miesto,kde sa zjavia zresetovane vozidla sa vola loadplace.Inak odporucam-ak chces vlozit niekde nieco-nejaky bod,tak si ho vyexportuj z nejakej bezchybnej mapy-odporucam zo zakl.mapy. Ak by som chcel vytvorit svoju mapu,urcite by som ju robil zo zakladnej mapy.Vyrovnal si teren,odmazal nepotrebne transformgroup a potom zacal svojim terenom,budovami,Az potom vkladal budovy s funkciou...Ale je to na tebe,ako budes postupovat.
Ja robim na zluceni troch map...Prva vec,na ktoru narazis pri tvorbe z rovnej placky je fakt,ze v GE nevies odhadnut velkost.Ci kopcov,ci sirky ciest...preto je dobre vlozit si teren z nejakej mapy,ktoru dobre poznas a ten si preformovat podla seba.Staci,ak si nahradis zlozku map01_dem,ktora je v zlozke map/map01. Ak si ju nahradis,dostanes hned upraveny teren... Ak budes mat otazky a budem vediet,rad odpoviem...
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Thu Aug 27, 2015 8:51 pm

Neuvažuji, že bych tu mapu dal do světa, alespoň né teď možná časem změním názor... Nebude to nic světoborného. Potřebuji nenáročnou mapu, takže tam bude min. nepotřebných textur a některé vzhledově nic moc. Ale potřebuji něco co mi neroztopí ňotas Sad Very Happy
Jinak děkuji, vážím si tvé pomoci Smile

Jo na ten storeplace jsem přišel hned když jsem se na to včera díval Smile. I na YT jsem viděl dvě videa ale moc jsem z nich nepobral aspoň z těch 2 co jsem viděl. Bude asi oříšek je dát správně. Nenašel jsem nikde možnost jak ten bod zviditelnit a podle těch šipek to asi nikdy na zem přesně neumístím.
Jinak já si stáhl nějakou start mapu a vypadá to, že to je origo mapa ale odmazána. Jsou tam budovy a vše ve složkách připravené ke vložení. S tama vemu obchod na vajca a obchod na stroje zbytek většinu dám své.
I nápovědy jsem si pořešil takže budu mít snad funkční nápovědu Smile což mě hodně potěšilo.

Teď akorát trochu bojuji s těmi spinlines - díval jsem se že v křižovatkách jsou nějaké trigery čtvercové a zatím jsem moc nepřišel k čemu jsou a jak je přesně použít.



OOOOO děkuji ti velice Smile I love you diky Tohle mi dost pomůže, protože si přenesu terén z mé editované mapy a nemusím to dělat celé znova Smile. Ušetřil jsi mu spoustu času...  Až mi to připomnělo, že jsem viděl na netu návod kdysi jak z reálné mapy terén do hry
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 8:30 am

Najlahsie je vlozit cely farmshop tak ako je.Ak chces inu budovu predajne-oznacis len budovu,odmazes a vlozis svoju.Trigery ti budu fungovat...
Ad vyska bodu...pouzi rozum Smile presun si na pozadovane miesto nieco viditelne(napr.ikonu pola,bankomatu,vykupu aut......) a v atributoch mas translate XYZ...su to suradnice...tie si skopirujes v atributoch storeplace a mas to.... Smile
Splines-krizovatky som neriesil,takze neviem.Ale stvorcove trigery ma mliekar-su to miesta kde nacerpava mlieko a kde predava...
Realny teren-starsie video- www.youtube.com/watch?v=khknZUXso58 ale vraj je to uz nefunkcne.
Kopirovanie terenu uz vies.Tiez mozes prekopcit jednotlive vrstvy-napr.asphalt_weight,beach sand....a budes mat prenesene aj textury asfaltu,strku,piesku....nemusis znovu malovat.Podobne plati aj o polozkach density...
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 9:08 am

Vidíš to mě nenapadlo, si tam něco vložit ať vím výšku Embarassed.

No mlékař to není protože toho jsem mazal a navíc je to v Transformgroup kde je spinline dopravy. Je to u každé křižovatky ten trigger...


K tomu density: To jsou ty grle soubory v té samé složce?

PS: šly by takhle okopírovat i pole? I když mám strach aby to pak zas nenačítalo z originálu jako minule :/
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 11:21 am

Ano,tie GRLE. A pole-to musis vyexportovat i3d field.Normalne ako budovy
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 1:38 pm

Nesmies odmazat kompletne kupovanie,Musis aspon jedno pole nechat a trebars zaskrtnut ho,ze ho mas kupene.Doporucujem ti mazanie funkcii nechat az na koniec.Preco?pretoze nieco odmazes,potom nieco povkladas,upravis teren...a das to do hry a vyhodi ti chyby a budes musiet zacat s poslednou funkcnou zalohou.A to,co si po odmazani povkladal budes robit odznova...Proste po kazdom mazani spustam hru a pozeram po chybach...O to zlozitejsie je odmazavat nieco pri zvieratach.Tam sa ti chyba neprejavi pri zacati hry,ale napr.az pri naplneni surovin-travy,slamy....vtedy to je na porazenie... Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 2:07 pm

Takové chyby jsou nejlepší no Very Happy .
Já vím, vzpomněl jsem si, že jsi mi to už psal, proto jsem to taky hned smazal. Myslel jsem, že při čisté mapě to půjde bez toho...

A nakonec nemá vůbec smysl začínat od znova. Když spustím čistou startmapu s převzatým terénem a dám pole na stejné místo jako je v origo mapě tak se mi zase načte původní směr orby jako při té editaci.
Asi mi nezbyde nic jiného než zkusit ten tvůj návod co jsi mi dal a nebo se s tím prostě smířit. Nechápu proč to pořád čte pole z origo mapy omg


Naposledy upravil Eragon92 dne Fri Aug 28, 2015 2:47 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 2:40 pm

Tak už jsem na to konečně přišel jupi rofl a asi se půjdu zastřelit. Celý problém byl jen v tom, že jsem měl grafiku ve hře staženou na min.

Takže můžu pokračovat v editaci origo mapy a nemusím začínat od začátku... uf


PS: Ale aspoň jsem zase o něco chytřejší a tvé rady a zkušenosti určitě při editaci využiju. Díky moc diky
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Aug 28, 2015 6:50 pm

No,vidis...niekedy mala blbost rozhoduje...
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Sat Aug 29, 2015 12:43 pm

No ale, že to bude až taková blbost. Nechápu jak to ovlivňuje grafiku když jsem jen otočil směr... Kdybych udělal třeba ty úpravy zobrazení jak jsi mi posílal ten návod tak to bych i pochopil. Ale takhle...

No zase o něco chytřejší...
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Tue Sep 08, 2015 2:52 pm

Tak mapa konečně dokončena a plně funkční Smile


Peha761 - Mockrát ti děkuji za rady a pomoc I love you diky
Návrat nahoru Goto down
Peha761
Bloody Harvester
Bloody Harvester


Počet příspěvků : 629
Registrován : 21. 10. 11

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Tue Sep 08, 2015 4:28 pm

no,tak to si dobry,blahozelam drunken ....Ja sa uz 5.tyzdnov trapim s travou okolo ciest a budov Smile Tak uz len poriadne odskusat a vychutnat si radost z podareneho diela... A nenechat sa odradit,ak ti nejaky blbec,ktory nema ani paru o tom,ako sa pracuje s GE vytkne nejaku primitivnost...
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Tue Sep 08, 2015 10:43 pm

Děkuji Smile a předělával jsem origo mapu takže jsem s tím měl o něco méně práce. Ale i tak jsem nad ní určitě strávil desítky hodin, ono se to ani nezdá ale čas u toho hrozně letí...

Možná se ale taky pustím úplně do své, uvidíme... A já to asi nebudu dávat veřejně, takže mě nemá kdo odradit Wink a ani tak by neuspěl. Dělám to protože mě to baví a dělám to tak aby se to líbilo hlavně mě Smile  když s tím má problém ať si ji udělá svojí podle sebe.

PS: Tak jsem si ji zahrál asi 2 hoďky jdu ještě upravovat Very Happy, ještě jsem našel pár věcí co je třeba doladit...
Návrat nahoru Goto down
drakove
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 24. 05. 12

PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Fri Apr 01, 2016 8:38 pm

Zdravim mohu se taky na něco zeptat? Vytvořil sem si sklady které chybí v základní mapě v LS 2013 jako je tráva, sláma a td.. . Zkopíroval jsem budovu i s dopravníkama která už je součástí mapy byla použita pro brambory a cukrovou řepu. No dopadlo to tak že sem vytvořil sklady pro trávu, slámu, Pici, řezanku a celkovou směs a z jiného skladu který byl pro mně moc složití na instalaci jsem zkopíroval textury hromad a trigry a pod.. vše přepsal tak jak by mnělo být (doufám) 1 etapa naplnění skladů funguje bezproblémů všechny komodity se plní dokonce se mi to i vepsalo do PDA takže vidím i stav ve skladech. A tady nastává problém když chci ze skladu vysypat tak ejhle dopravník nereaguje. Jenže nějakým záhadným způsobem se mi povedlo (teda netuším jak sem to udělal) že mi dopravní vysype řezanku sice je to bez animace sypání a pohybu řezanky po pásu ale vlak to naplní ale ty ostatní ne. už se tady s tím trápím více jak týden a nevím si s tím rady jak to rozchodit. Z případnou radu kde dělám chybu bych byl moc vděčný.

PS: za případné chyby v textu se omlouvám.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Tvorba vlastní mapy   Today at 2:03 pm

Návrat nahoru Goto down
 
Tvorba vlastní mapy
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» VYTVORENIE MAPY
» tvorba map, objektů a modů FS2015
» Jak vložit budovu do mapy
» Upravení mapy do LS 2013

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Landwirtschafts Simulator 2013 :: Pomoc (LS13) :: Mapy / mody / budovy-
Přejdi na: