ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 majáky na kombajech:

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
Jdi na stránku : 1, 2  Next
AutorZpráva
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: majáky na kombajech:   Tue Sep 01, 2015 8:56 am

Zdar lidi, nevíte někdo, jak by se dali upravit majáky na kombajnech aby při 80 % začali blikat i když s ním jedu já a ne jen když s tím jede pracovník? Protože u FS 2013 i FS 2011 to chodilo,. Díky
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 5:03 am

nikdo to neví???
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 7:19 am

Najdi nějaký kombajn, který to má, třeba Lexion 750 a podívej se, co tam je za script, případně co je dopsáno v .xml stroje...
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 10:32 am

vyzkoušel jsem v XML stroje zkopírovat beaconlight, ale docílil jsem toho, že přestal fungoval maják úplně, to zřejmě nestačí, jsem v tohle novej.
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 10:52 am

Zkus dopsat do světel (lightsaddon) tohle <fillLevelWarning percent="80" />

Měl by ti pak při 80% začít blikat. Pokud chceš později/dříve přepiš si to číslo (představují procenta)
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 1:11 pm

nevím jestli něco nedělám špatně, ale jestli myslíš ve složce XML. u stroje, tak jsem "lightsaddon" nenašel. Zkoušel jsem to dát normálně do "ligts" a potom i do "beaconligtst" ale nedělo se nic. Jinak díky za radu.
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 1:15 pm

Nejspíš myslel tento mod: [You must be registered and logged in to see this link.]
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Thu Sep 03, 2015 2:52 pm

Tak jej budeš muset vytvořit a vložit to tam pokud to nefunguje, půjde o nějaký né moc propracovaný model...

Vlož si toto do xml stroje a mělo by to snad už fungovat

Spoiler:
 


Ale je možné, že se pletu protože já čerpám ze 13 a možná to v 15 už změnili.
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 04, 2015 12:37 pm

Hmm, tak ani tohle "

<lightsaddon lightsStayOn="true">
<fillLevelWarning percent="80" />
</lightsaddon>

nepomohlo, ale dík za rady.
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 04, 2015 1:10 pm

Potřebuješ scrtipt manualPipe.lua je v Lexionu 750.

Omrknul jsem to a v xml stroje není nic třeba upravovat, pokud Ti budou stačit pouze majáky a upozorňovací tón při naplnění zásobníku na 80%.

Tudíž z Lexionu 750, jakékoli verze zde na webu, vezmi script manualPipe.lua a vlož si ho do složky scriptu svého kombajnu.
V modDesc Tvého kombajnu přidej do specializací:
<specializations>
<specialization name="manualPipe" className="manualPipe" filename="Scripts/manualPipe.lua"/>
</specializations>

do vehicleTypes:
<specialization name="manualPipe" />

A mělo by to valit. (blikání a pípání).

Pokud bys chtěl mít aktivní i manuální vysýpání, tak to jsou potřeba provést menší úpravy v xml stroje a možná i trochu na násypce modelu.


P.S.: Ohledně funkce lightsAddon co bylo v LS2013, tak tento suprově propracovaný script vytvořený myslím Sven777, již v LS15 nelze aplikovat. Alespoň co jsem kdysi někde četl, jelikož v LS15 jsou světla a další věci, které ovlivňoval zmiňovaný scrip, řešena trochu jinak. Je to přes systém žárovky, jako hlavního zdroje světla a pak fake a real lights (fake jsou co byly dříve cones a real lights byly coronas).

To jen tak bokem k vysvětlení.



Naposledy upravil dylanwatters dne Fri Sep 04, 2015 2:03 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 04, 2015 1:59 pm

aha tak koukám, že v 15 to je už jinak...
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Sat Sep 05, 2015 9:51 am

Tak nevím zkusil jsem to podle návodu, ale je tam ještě nějaký šotek, protože teď kombajn nejde koupit Shocked Shocked
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Sat Sep 05, 2015 11:38 am

Tak se mrkni do logu. Určitě to tam bude vypsané kde je problém... Napsal jsi dobře vše dobře? Nezapomněl jsi na nic?
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Sat Sep 05, 2015 6:25 pm

zkoušel jsem to dvakrát a pokaždý stejnej výsledek, vozidlo nelze zakoupit, do logu bych se podíval, alé nevím jak a nevím, jestli bych poznal kde je problém. Sad Sad Sad
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Sat Sep 05, 2015 8:56 pm

C:\Users\xxxx\Documents\My Games\FarmingSimulator2013 - místo 13 bude samozřejmě 15

Skopíruj ho a vlož sem
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 07, 2015 5:21 am

Přesně jak píše Eragon, až sem dáš log, tak se pozná víc. Nicméně mohlo se třeba stát, což se stane někdy i mně :-), když se něco přikopírovává do stroje.
Jmenuje se složka, kde máš naskládané skripty, v souborech stroje Scripts? Jelikož jsem Ti výše napsal příklad, tak jak to mám já, ale u Tebe to může být pojmenované jinak. Pokud máš název souboru jinak, tak to nechce pochopitelně fungovat, ale třeba je to ještě něčím jiným.
Návrat nahoru Goto down
JohnDeere8220
štamgast 1
štamgast 1


Počet příspěvků : 24
Registrován : 08. 11. 11

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 07, 2015 6:18 pm

Čau chlapi, když jsem to tady tak četl, tak jsem se zarazil u toho pípáku na bunkr. Dalo by se to dostat i na základní kombajn? Díky.
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 07, 2015 7:37 pm

Pokud vím do originálních módů a mapy se nemá zasahovat aspoň tak to platilo u LS13
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Tue Sep 08, 2015 6:29 am

Jak píše Eragon, tak má pravdu. Také bych to nedoporučoval, avšak cesta tu myslím je.
Ostatně jak asi vznikají všechna ta celá škála modů odvozených z origi.

Tudíž základní bych nechal základními, tak jak jsou a udělat to, že si člověk zkopíruje ze souborů např.: D:/hry/farming simulator 2015/data/vehicles/.... podklady a udělá si jakousi kopii zákl. stroje, s trochu jiným názvem atd. Pozn.: když jsem prolejzal tyto soubory, tak jsem neviděl nikde modDesc. Tudíž ten si přetvářeči orig strojů buď vytvoří, nebo někde je, ale já nepátral kde a ani nechci.

Nebo druhá cesta, najít nějakou takouvou kopii origi stroje na webu, myslím, že jich je jistě mnoho.

A do takového modu si přidat popisovaný script.

Nebo bych mohl poskytnout jiný jednodušší script, samotný pípák na 70 a 95% naplnění zásobníku, který jsme s klulama vytvářeli již v LS 13, který jsem pak poupravil i na LS 15. Ale ten funguje trochu jinak. Možná je to na samotné téma.
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Tue Sep 08, 2015 6:33 am

To pajana:
ještě jsem si vzpomněl, u scriptu manualPile.lua je potřeba z výchozího modu odkud sis zkopíroval script, tak ještě potřebuješ zvuk actionSound.wav a vložit si ho do složky Sounds ve svém modu.
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 6:09 am

kdybych uměl sem z kopírovat tak bych to udělal směju se ti směju se ti směju se ti
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 6:14 am

Najdeš daný soubor log.txt v C:\Users\xxxx\Documents\My Games\FarmingSimulator2015.

Ten otevřeš, označíš celý text, dáš kopírovat (Ctrl+C) a sem do fora kopírovaný text vložíš (Ctrl+V).

Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 6:48 am

jo tak tohle vím, ale nejde mi to a už jsem přišel proč, že to je moc dlouhá zpráva
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 8:51 am

první část :
GIANTS Engine Runtime 6.0.2 64bit (Build Date: Jun 12 2015)
Copyright (c) 2008-2015, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2015, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2015
Main System
  CPU: AMD A10-6700 APU with Radeon(tm) HD Graphics  
  Memory: 8113 MB
  OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
  Version: 5.9.4
  Thread(s): 2
Input System
  Keyboard enabled
  Mouse enabled
  Gamepad/Joystick enabled
  Force Feedback disabled
  Name: WingMan Formula Force GP
Sound System
  Driver: OpenAL
  Version: 1.1
  Device:  Generic Software
  Max. sources: 256
Render System
  Driver: OpenGL
  Card Vendor: NVIDIA Corporation
  Renderer: GeForce GTX 745/PCIe/SSE2
  Version: 4.4.0
  Shader Version: 4.40 NVIDIA via Cg compiler
    max_texture_layers: 16
    OpenGL initialization successful
Hardware Profile
  Level: High (forced)
  View Distance Factor: 1.100000
  Shadow Quality: 1.000000
  Skip Mipmaps: 0
  LOD Distance Factor: 1.100000
  Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
  Foliage View Distance Factor: 1.400000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
  Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
Farming Simulator 15
  Version: 1.3.0.1 1.3RC1
  Available Languages: cz
  Language: cz
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/
Load mod: adjustableMirror
Load mod: AnimalWaterHUD_CZ
Load mod: AnimationMapTrigger
Load mod: autovlek
Load mod: ClaasMowingMod
Load mod: ClaasXerion3800ST_2
Load mod: Claas_PickUp_300
Load mod: CompostMaster_Transportmulde
Load mod: CSMC_BSS_8_cervena
Load mod: CSMC_RUR_10
Error: Unsupported mod description version in mod CSMC_RUR_10
Load mod: CSMC_ZDT_vozik_pod_listu
Load mod: cutterQQclaas
Load mod: cutterVario
Load mod: Czech_map_2015
Warning: Duplicate l10n entry 'choppedStraw' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'choppedMaize' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'choppedRape' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'milkfactory' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'Molkerei' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'milk' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'STATISTICVIEW_BEEF' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'STATISTICVIEW_PIG' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'beef' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'beef_amount' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'pig' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'pig_amount' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'grain_fruits' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'earth_fruits' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Warning: Duplicate l10n entry 'Silo_fruits' in mod 'Czech_map_2015'. Ignoring this defintion.
Load mod: CZMOD_CLAAS_Xerion_4500
Load mod: CZMOD_TATRA_Phoenix_AgroTruck
Load mod: c_joskin_betimax_rds_7500
Load mod: FarmtechMegafex2200
Load mod: fendt9460r
Load mod: Fendt_936_PACK
Load mod: FlieglDDK_240_7_80
Load mod: Fliegl_ASW_381
Load mod: FollowMe
Load mod: FrontPump
Load mod: FS15_DDR_HW80SHA_Pack
Load mod: FS15_flieglDPW180
Load mod: FS15_HilkenHI2250SMK_pack_MW_mailman
Load mod: FS15_Kirovets_K_700A_motor_Pack
Load mod: FS15_KroneSwadro1400Plus
Load mod: FS15_PoettingerJumboCombiline6610
Load mod: FS15_Zetor7211
Load mod: Geldcheat
Load mod: Guelletank
Load mod: HudHider
Load mod: Hummer
Load mod: iforwilliamsByKacperFurgal
Load mod: JohnDeere7310R
Load mod: JohnDeere_650_GrainCart
Load mod: kirovets_k_701_pku_1
Load mod: lexion780_Cat
Warning: Missing l10n for button SWITCH_GRAINTANK_STATE in lexion780_Cat
Warning: Missing l10n for button SWITCH_CHOPPER_WIDTH in lexion780_Cat
Load mod: lexion780_Century_Edition
Load mod: Lexions_Alle3
Error: Failed to open xml file 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//Lexions_Alle3/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod Lexions_Alle3
Load mod: lexion_100
Load mod: LommaXerion
Load mod: ManualIgnition
Load mod: MB3D_ClaasJaguar870_V1
Load mod: Mercedes_Sprinter_316_Bluetec
Load mod: MischStation
Load mod: MR_CSMC_Horal_SP3_340
Error: Unsupported mod description version in mod MR_CSMC_Horal_SP3_340
Load mod: noCollisionCamera
Load mod: PoettingerJUMBO10010CL_V1
Load mod: ProSeed
Load mod: RichigerXerion
Load mod: SamsonPG25
Load mod: StopMilkSale_1_2
Load mod: Tank
Load mod: Trailers_for_cutter
Load mod: vrataTrigger
Load mod: WaterMilkZunhammer_ModLandNet
Load mod: XerionSattel2A
Load mod: zzzGuelleMistMod
Load mod: ZZZ_ChoppedStraw
Load mod: ZZZ_compostSoil
Load mod: ZZZ_courseplay
Load mod: ZZZ_cutterAttacher
Load mod: ZZZ_GPS
Load mod: zzz_ManualAttaching
Warning (compatibility): Texture C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//Czech_map_2015/map_preview.png width or height doesn't equal 2^n.
Script adjustableMirror (C) v1.1.5 by Marhu loaded! Support on [You must be registered and logged in to see this link.]
  Register vehicle type: autovlek.Autovlek
  Register vehicle type: ClaasXerion3800ST_2.Xerion3800
  Register vehicle type: CompostMaster_Transportmulde.compostMaster
  Register vehicle type: cutterQQclaas.heder
  Register vehicle type: cutterVario.heder
*** ChoppedStraw fruittypes registered!
Script WaterMod v3.1.5 by Marhu loaded! Support on [You must be registered and logged in to see this link.]
Script SchweineZucht v3.2.7 by Marhu loaded! Support on [You must be registered and logged in to see this link.]
  Register vehicle type: CZMOD_CLAAS_Xerion_4500.claas
  Register vehicle type: CZMOD_CLAAS_Xerion_4500.claas1
  Register vehicle type: CZMOD_TATRA_Phoenix_AgroTruck.tatra
  Register vehicle type: c_joskin_betimax_rds_7500.Joskin_Betimax_RDS_7500
  Register vehicle type: fendt9460r.fendtcombine
  Register vehicle type: fendt9460r.fendtCutter
  Register vehicle type: fendt9460r.cutterqqfendt
  Register vehicle type: Fendt_936_PACK.Fendt939Vario
  Register vehicle type: Fendt_936_PACK.Fendt939VarioBB
  Register vehicle type: Fendt_936_PACK.implement
  Register vehicle type: FlieglDDK_240_7_80.FlieglDK18088
Script loaded: FollowMe.lua (v2.0.5)
  Register vehicle type: FrontPump.ZPumpe
  Register vehicle type: FS15_DDR_HW80SHA_Pack.HW80SHA
  Register vehicle type: FS15_flieglDPW180.Fliegl_DPW_180_MW_Edition
  Register vehicle type: FS15_HilkenHI2250SMK_pack_MW_mailman.Hilken_Muldenkipper
  Register vehicle type: FS15_Kirovets_K_700A_motor_Pack.k700a
  Register vehicle type: FS15_Zetor7211.Ursus1014v2
  Register vehicle type: Guelletank.tank
HUD Hider by Clod-http://forum.tractor-italia.net loaded
  Register vehicle type: Hummer.PickUpService
  Register vehicle type: iforwilliamsByKacperFurgal.IFLM126
  Register vehicle type: iforwilliamsByKacperFurgal.IFLM186
Warning: shop description type 'machineType' is deprecated. Please use 'category' instead! (modDesc.storeItems.storeItem(0))
Warning: shop description type 'machineType' is deprecated. Please use 'category' instead! (modDesc.storeItems.storeItem(1))
  Register vehicle type: JohnDeere7310R.JD8370R
Error: loading xml I18N item, missing 'en' or global value of attribute 'modDesc.storeItems.storeItem(0).functions.function(0)'
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//kirovets_k_701_pku_1/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua'.
  Register vehicle type: kirovets_k_701_pku_1.kirovec
......LOADING INTERNAL SOUND SCRIPT BY RIVALBOMB......
  Register vehicle type: lexion780_Cat.claasLexion780TT
  Register vehicle type: lexion780_Cat.claasVario1200
......LOADING INTERNAL SOUND SCRIPT BY RIVALBOMB......
  Register vehicle type: lexion780_Century_Edition.claasLexion780TT
  Register vehicle type: lexion780_Century_Edition.claasVario1200
......LOADING INTERNAL SOUND SCRIPT BY RIVALBOMB......
  Register vehicle type: lexion_100.claasLexion780TT
  Register vehicle type: lexion_100.claasVario1200
  Register vehicle type: LommaXerion.tank
  Register vehicle type: Mercedes_Sprinter_316_Bluetec.Sprinter
  noCollisionCamera v15.0
  Register vehicle type: ProSeed.BednarProSeed
  Register vehicle type: RichigerXerion.richiger
  Register vehicle type: SamsonPG25.sprayer_animated
  Register vehicle type: Tank.tank
  Register vehicle type: Trailers_for_cutter.Cochet
MapMOD: vrataTrigger loaded
  Register vehicle type: WaterMilkZunhammer_ModLandNet.MilkTrailer
  Register vehicle type: XerionSattel2A.Xerionauflieger
FruitType registered: compost_soil
### Courseplay: initialized 38/38 files (v4.01.0000)
### Courseplay: installed into 36 vehicles
data/cameraPath01.i3d (1.84 ms)
data/cameraPath02.i3d (1.66 ms)
data/cameraPath03.i3d (1.42 ms)
data/sky/sky_day_night.i3d (27.76 ms)
data/sky/rain.i3d (5.40 ms)
data/sky/hail.i3d (4.06 ms)
data/sky/dust.i3d (3.33 ms)
data/maps/map02.i3d (8306.09 ms)
Script adjustableMirror (R) v1.0.2 by Marhu registered in 37 vehicleTypes Support on [You must be registered and logged in to see this link.]
*** ChoppedStraw v15.0.02 specialization loading ***
## Courseplay: setting up signs
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//ZZZ_courseplay/img/signs/normal.i3d (0.89 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//ZZZ_courseplay/img/signs/cross.i3d (1.02 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//ZZZ_courseplay/img/signs/wait.i3d (1.43 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//ZZZ_courseplay/img/signs/start.i3d (1.34 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//ZZZ_courseplay/img/signs/stop.i3d (1.06 ms)
## Courseplay: setting up fields (basic)
## Courseplay: loading settings from "courseplay.xml"
## Courseplay: setting up hud
## Courseplay: setting up debug channels
## Courseplay: setting up globalInfoText
## Courseplay: loading courses and folders from "courseplay.xml"
--- loading cutter height control v1.0 by mogli ---
  CutterAttacherHeight was inserted on cutter_animated
  CutterAttacherHeight was inserted on cutter_builtInCutterTrailer
  CutterAttacherHeight was inserted on lexion_100.claasVario1200
  CutterAttacherHeight was inserted on attachableCombine
  CutterAttacherHeight was inserted on fendt9460r.cutterqqfendt
  CutterAttacherHeight was inserted on lexion780_Cat.claasVario1200
  CutterAttacherHeight was inserted on cutterQQclaas.heder
  CutterAttacherHeight was inserted on attachableCombine_mouseControlled
  CutterAttacherHeight was inserted on fendt9460r.fendtCutter
  CutterAttacherHeight was inserted on cutterVario.heder
  CutterAttacherHeight was inserted on lexion780_Century_Edition.claasVario1200
  CutterAttacherHeight was inserted on selfPropelledPotatoHarvester
  CutterAttacherHeight was inserted on cutter_mouseControlled
  CutterAttacherHeight was inserted on cutter
--- loading GPS mod V4.21 --- (by upsidedown and gotchTOM)
Disabled withering for: wheat, barley, rape, maize, sugarBeet
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandCR1090.i3d (699.58 ms)
dataS2/character/player/player.i3d (570.84 ms)
GPS mod inserted into Drivable Specialization (should happen only once!)
GPS mod inserted into Vehicle Camera (should happen only once!)
data/vehicles/cutters/caseIH/caseIH3162Cutter.i3d (145.08 ms)
data/vehicles/tools/amazone/amazoneUF1801.i3d (244.41 ms)
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIHMagnum380.i3d (215.42 ms)
data/vehicles/trailers/kroeger/kroegerTAW30.i3d (98.04 ms)
data/vehicles/tools/horsch/horschPronto9SW.i3d (190.35 ms)
data/vehicles/particleAnimations/horsch/horschPronto9SW.i3d (12.48 ms)
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIHPuma160.i3d (190.21 ms)
data/vehicles/trailers/fliegl/flieglTMK266Bull.i3d (144.40 ms)
data/vehicles/trailers/strautmann/strautmannTeraVitesse5201.i3d (114.02 ms)
data/vehicles/tools/lemken/lemkenHeliodorGigant101200.i3d (150.34 ms)
data/vehicles/particleAnimations/lemken/lemkenHeliodorGigant101200.i3d (10.64 ms)
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandT9560.i3d (415.96 ms)
data/vehicles/tools/horsch/horschTiger10LT.i3d (93.28 ms)
data/vehicles/particleAnimations/horsch/horschTiger10LT.i3d (21.77 ms)
data/vehicles/tools/horsch/horschMaestro12SW.i3d (472.45 ms)
data/vehicles/particleAnimations/horsch/horschMaestro12SW.i3d (2.89 ms)
data/vehicles/steerable/kuhn/kuhnSPVConfort12.i3d (159.04 ms)
data/vehicles/steerable/liebherr/liebherrTL432_7.i3d (326.62 ms)
data/vehicles/telehandlers/lizard/telehandlerShovel.i3d (19.96 ms)
data/vehicles/telehandlers/lizard/telehandlerBaleGrab.i3d (8.40 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerTop1252.i3d (126.59 ms)
data/vehicles/balers/newHolland/newHollandBB1290.i3d (151.58 ms)
data/maps/models/objects/squarebales/baleHay240.i3d (17.43 ms)
data/vehicles/trailers/arcusin/arcusinAutostackFS63-72.i3d (107.75 ms)
data/vehicles/telehandlers/lizard/telehandlerManureFork.i3d (4.80 ms)
data/vehicles/steerable/krone/kroneBigX1100.i3d (300.78 ms)
data/vehicles/cutters/krone/kroneEasyCollect1053.i3d (102.43 ms)
data/vehicles/cutters/krone/kroneEasyFlow300.i3d (36.77 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerHit1214T.i3d (138.86 ms)
data/vehicles/tools/suer/suerSB700.i3d (11.88 ms)
data/vehicles/trailers/krampe/krampeBandit750.i3d (182.21 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzFahr7250.i3d (271.87 ms)
data/vehicles/tools/suer/suerSB1000.i3d (4.89 ms)
data/vehicles/tools/damcon/damconPL75.i3d (160.33 ms)
data/vehicles/particleAnimations/damcon/damconPL75.i3d (5.06 ms)
data/vehicles/trailers/jenz/jenzHem583.i3d (191.16 ms)
data/vehicles/tools/fsi/fsiST65T.i3d (34.65 ms)
data/vehicles/tools/lemken/lemkenDiamant12.i3d (170.23 ms)
data/vehicles/particleAnimations/lemken/lemkenDiamant12.i3d (4.52 ms)
data/vehicles/tools/amazone/amazoneCayron200.i3d (547.39 ms)
data/vehicles/particleAnimations/amazone/amazoneCayron200.i3d (5.16 ms)
data/vehicles/wheelLoaders/lizard/wheelLoaderShovel.i3d (41.35 ms)
data/vehicles/steerable/liebherr/liebherrL538.i3d (458.23 ms)
data/vehicles/cutters/newHolland/newHollandHeader980CF12.i3d (117.33 ms)
data/vehicles/trailers/strautmann/strautmannPS3401.i3d (63.44 ms)
data/vehicles/tools/zunhammer/zunhammerZunidisc.i3d (111.91 ms)
data/vehicles/particleAnimations/zunhammer/zunhammerZunidisc.i3d (5.13 ms)
data/vehicles/trailers/zunhammer/zunhammer18500PE.i3d (93.26 ms)
data/vehicles/steerable/ponsse/ponsseScorpion.i3d (301.33 ms)
data/vehicles/telehandlers/lizard/telehandlerFork.i3d (21.69 ms)
data/vehicles/steerable/cars/piQup.i3d (86.05 ms)
data/vehicles/trailers/fliegl/flieglSemitrailer.i3d (82.50 ms)
data/vehicles/trailers/stepa/stepaFHL13AK.i3d (133.78 ms)
Error: Out-dated custom shader. 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/textures/emissiveBillboardShader.xml' has version 2. Please convert this file to version 3.
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/Ifor_Williams_LM186.i3d (224.81 ms)
Error: index out of range
LUA call stack:
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(49) : checkChildIndex
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(452) : indexToObject
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1807) : oldFunc
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1329) : asyncCallbackFunction
Index: 0>6|4|3|0
Error: failed to load i3d file 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/beacon/beaconLight06.i3d'
Error: index out of range
LUA call stack:
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(49) : checkChildIndex
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(452) : indexToObject
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1807) : oldFunc
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1329) : asyncCallbackFunction
Index: 0>6|4|3|1
Error: failed to load i3d file 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/beacon/beaconLight06.i3d'
Error: index out of range
LUA call stack:
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(49) : checkChildIndex
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(452) : indexToObject
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1807) : oldFunc
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1329) : asyncCallbackFunction
Index: 0>6|4|5|0
Error: failed to load i3d file 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/beacon/beaconLight06.i3d'
Error: index out of range
LUA call stack:
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(49) : checkChildIndex
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(452) : indexToObject
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1807) : oldFunc
  D:/Code/Giants/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(1329) : asyncCallbackFunction
Index: 0>6|4|5|1
Error: failed to load i3d file 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/beacon/beaconLight06.i3d'
Warning (physics): Setting pair collision on actors which already have a constraint
Warning (physics): Setting pair collision on actors which already have a constraint
Warning (physics): Setting pair collision on actors which already have a constraint
Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/implementSchema.png'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/implementSchemaSelected.png'.
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//CZMOD_TATRA_Phoenix_AgroTruck/tatra_phoenix.i3d (270.60 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//CZMOD_TATRA_Phoenix_AgroTruck/romill.i3d (84.31 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//CZMOD_TATRA_Phoenix_AgroTruck/panav.i3d (38.62 ms)
data/vehicles/trailers/horsch/horschTitan34UW.i3d (97.93 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//autovlek/autovlek.i3d (631.27 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Century_Edition/claasLexion780TT.i3d (970.68 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Century_Edition/claasVario1200.i3d (69.59 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//CSMC_ZDT_vozik_pod_listu/Podval.i3d (202.74 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//Trailers_for_cutter/CochetTRXH12.i3d (97.67 ms)
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//cutterQQclaas/claasConspeed12_75FC.i3d (129.71 ms)
data/maps/models/objects/squarebales/baleStraw240.i3d (8.34 ms)
data/maps/models/objects/pallets/woolPallet.i3d (33.15 ms)
data/placeables/highPressureWasher/kaercher/kaercherHDS918-4M.i3d (96.25 ms)
data/objects/pallets/treeSaplingPallet.i3d (13.18 ms)
data/objects/pallets/treeSapling.i3d (3.34 ms)
data/maps/models/natural/trees/treePine27m.i3d (5.89 ms)
data/maps/models/natural/trees/treePine33m.i3d (54.43 ms)
dataS/character/player/playerCCT.i3d (9.47 ms)
data/firstPerson/chainsaws/husqvarna/husqvarna550.i3d (108.61 ms)
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/brand_NI.png'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/brand_NI.png'.
C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Cat/claasLexion780TT.i3d (804.43 ms)
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Cat/Sounds/unload.wav'.
Error: Can't load sample 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Cat/Sounds/unload.wav'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Cat/Sounds/actionSound.wav'.
Error: Can't load sample 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Cat/Sounds/actionSound.wav'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/brand_NI.png'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//iforwilliamsByKacperFurgal/brand_NI.png'.
Warning (LUA): Argument to method 'getRotation' is nil
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 8:55 am

druhá část  a ta se opakuje asi 1000 x:
 C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//lexion780_Cat/Scripts/manualPipe.lua:192: attempt to compare nil with number
Application exit request forced.
Application exit request forced.
Návrat nahoru Goto down
Jerrow
Master *
Master *


Počet příspěvků : 136
Registrován : 24. 07. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 9:54 am

Dost ti tam dělá bordel tenhle mod, ani nevim co to je: iforwilliamsByKacperFurgal
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 10:28 am

tak ten už je teď pryč
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Wed Sep 09, 2015 1:30 pm

Ok, první věc Ti již napsal Jerrow, tu jsi vyřešil vyhozením modu, i když to nesouvisí s manualPipe.lua.

Tudíž k věci, jak vidno, tak je potřeba si doplnit i hlavní gro jmenovaného scriptu. Tudíž manuální vysýpání.

Teď sem vložím tagy, které jsou v xml stroje Lexionu 750 vztažené k násypce.

<myPipe index="12" />

<pipe numStates="2" unloadingStates="2" raycastNodeIndex="0>12|3" raycastDistance="6">
       <node index="12" rotationSpeeds="3 15 3">
           <state1 rotation="0 0 0"/>
           <state2 rotation="10 -90 0"/>
       </node>
</pipe>

Do xml stroje je potřeba dopsat vytučněné. myPipe a vztáhnout index samozřejmě na celý objekt násypky modelu. Ověříš si to nahlédnutím na svůj stroj v GE, což věřím, že znáš. Jaký bude mít index násypka se všemi podobjekty, tak ten index uvedeš do myPipe.

Pak se v xml Tvého stroje koukni zda máš pak obdobně další argumenty co jsou uvedeny. Samozřejmě jen to porovnej, jelikož indexy a rotace atp. budeš mít jinak (podle svého modelu), takže to tam na 99% necháš jak to je.

Dál je vidno v logu na konci první části, že Ti chybí zvuky, to jsem psal myslím někoik postů zpět. Do souboru svého stroje si v commanderu vytvoř podsložku Sounds a do ni nakopíruj z Lexion 750: actionSound.wav a unload.wav, tyto jsou přímo předepsané scriptem.

Pokud bys tam chtěl mít nějaké svoje, tak bys je musel předefinovat ve scriptu, ale tím Tě nebudu zatěžovat.

Pak ještě v modDesc si nadefinovat tlačítko na manuální vysýpání:

<inputBindings>
<input name="LACTIVATE_UNLOADING" key1="KEY_KP_multiply" button="" />
</inputBindings>

(tady si můžeš zvolit jakékoli tlačítko dle Tvé vůle, třeba R, já to mám na numpadu hvězda - to je zde uvedeno. Jezdim na joysticku, proto to mám rozhozené mimo normální klávesnici)

<l10n>
<text name="Stopdumpinggrain">
<en>Stop dumping</en>
<de>Abladen stoppen</de>
</text>

<text name="Startdumpinggrain">
<en>Start dumping</en>
<de>Abladen</de>
</text>

<text name="LACTIVATE_UNLOADING">
<en>Start dumping</en>
<de>Abladen</de>
<cz>Vysypat</cz>
</text>
</l10n>

Samozřejmě přidání specializací do vehicleType a specializations, ale to jsi již udělal.

A mělo by to fachat.

Kdyby něco tak to budem dál řešit.

P.S.:
Další chybové hlášky - bráno odspoda.

a) Iforwilliams jsi vyhodil, to je dobře.

b) mod kirovets_k_701_pku_1 je taky chybovej.

c) Warning (compatibility): Texture C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//Czech_map_2015/map_preview.png width or height doesn't equal 2^n.

Tady je obrázek v nesprávném rozlišení, ale až taková trága to není.

d) Error: Failed to open xml file 'C:/Users/Pavel/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//Lexions_Alle3/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod Lexions_Alle3

Tady chybí stroji verze modDesc. Mělo by být na začátku: <?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<modDesc descVersion="20">
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 11, 2015 12:48 pm

no, je toho dost, co se musí změnit, dostal jsem se k tomu, že už začali blikat majáky v 80-ti %, ale nejde to vysypat z násypky do vleku (pouze, když je zapnutý pomocník) a nepípá to.

Už na to asi kašlu, takových operací aby to blikalo jako v LS 2011 a 2013 a stejně to nejde, to jsem u 2015 nečekal, nechápu proč to neudělali už u základních strojů. To je podle mě posun zpět a ne vpřed.

Díky všem za pomoc
Návrat nahoru Goto down
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 11, 2015 2:23 pm

citace :
Pokud bys tam chtěl mít nějaké svoje, tak bys je musel předefinovat ve scriptu, ale tím Tě nebudu zatěžovat.

Proč tak složitě? Stačí ten svůj zvuk přejmenovat přece podle těch dvou zvuků které čte script a které jsi vypsal
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Today at 4:40 pm

Návrat nahoru Goto down
 
majáky na kombajech:
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 2Jdi na stránku : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Zapnuté majáky

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Farming simulator 2015 :: Pomoc (FS15) :: Kombajny / Řezačky-
Přejdi na: