ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  FAQFAQ  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

Share | 
 

 majáky na kombajech:

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2
AutorZpráva
Eragon92
SUPER ACE
SUPER ACE


Počet příspěvků : 322
Registrován : 25. 07. 14

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 11, 2015 2:23 pm

citace :
Pokud bys tam chtěl mít nějaké svoje, tak bys je musel předefinovat ve scriptu, ale tím Tě nebudu zatěžovat.

Proč tak složitě? Stačí ten svůj zvuk přejmenovat přece podle těch dvou zvuků které čte script a které jsi vypsal
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Fri Sep 11, 2015 3:25 pm

Nebo tak.

Pajana. Postni tu Tvou mašinu někam, zkusim se Ti na to podívat.
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Sun Sep 13, 2015 6:23 am

[You must be registered and logged in to see this link.] - tak tady je ten můj stroj
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Sun Sep 13, 2015 10:43 pm

To pajana:

Tady ho máš upravenej: [You must be registered and logged in to see this link.]

Majaky na 80%, zapípání na 80%, manuální vysýpání na Num hvězdička (to si pak můžeš předefinovat jinam), při stisku vysýpat, taky se ozve tón.

Mně při testu to vše fungovalo.
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 14, 2015 8:31 am

super práce dylanwaters
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 14, 2015 8:43 am

ještě nechápu, to, že když jsem zkopíroval složku sound, moddesc a složku xml stroje do úplně stejného stroje akorát má jinou barvu, tak vše funguje až na zvuky při 80-ti % a zvuky při vysípání. Na tom stroji ze kterého jsem to zkopíroval (co jsi upravoval ty) to funguje, co je ještě třeba zkopírovat, nebo upravit jsem nenašel.
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 14, 2015 9:09 am

Protože ve scriptu manualPipe.lua je nadefinována cesta ke zvukům: sounds/něco.wav, ale tys tam měl ve stroji podsložku sound. Z toho vyplývá, že script nenašel cestu a proto zvuky nešly. U Tvého co jsem Ti postoval zpět jsem ve scriptu změnil cestu právně na: sound/peeptone780.wav (ten zvuk jsem Ti dal od sebe, aby korespondoval realisticky se strojem) jinak v origi scriptu je pípání nějaké obyčejné několikanásobné pípnutí.
Změnil jsem to proto, abych nemusel přepisovat v xml stroje všechny cesty k ostatním zvukům.
Je to pochopitelné?

Když Tvůj poslední post pročítám ještě znovu, tak mě napadá, jestli jsi nezapomněl zkopírovat právě script manualPipe.lua z toho co jsem Ti upravoval. Jak jsem psal výše, u toho lexinou100 jsem přepisoval ve scriptu cestu na sound/peeptone780.wav, tak pokud u toho druhého stroje kam jsi dané soubory kopíroval máš zvuky v posložce sound, tak by to pak mělo vše fungovat.

P.S.: Ještě k tomu kopírování celých modDesc a xml. Jestli to chápu správně z Tvého popisu, že Tys do složky stroje přetáhl z jiného (asi stejného) tyto jmenované soubory. Tak máš štěstí, že jsou asi stejně napsané, proto vše funguje.
Na kopírování celých těchto souborů mezi stroji je ošemetné, jelikož mohou být různě udělané modely a jinak nastavené indexy atp. Např.: kdybys přetáhl modDesc a xml třeba z New Hollanda do Lexionu, tak většina věcí fungovat nebude, na základě jinak řešeného modelu a na něj navazující indexy atd. To jen tak pro jistotu. I když pokud jsi drobet zběhlý v těchto operacích a modifikacích strojů, tak PSko neber v potaz, abys to nechápal špatně, že Tě tu nějakej maník poučuje :-)
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 14, 2015 9:50 am

ne jsem rád za každý poučení, ale jedná se o identické stroje z jednoho packu, jen jeden je v origo barvách claas, jeden je edice (ten co jsi upravil) a třetí je v barvách CAT, jinak jsou úplně stejný, proto jsem si bláhově myslel, že zkopírováním to půjde. Zkušenosti nemám skoro žádný, proto jsem rád za všechny rady a pomoci, učím se všechno sám a spíš to nejde než jde.
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 14, 2015 9:55 am

Rozumím, ok. Tak jak jsem psal zkus ještě do těch dvou dalších nakopčit do složky scripts, manualPipe.lua z toho co jsem Ti upravoval a měl by zvuky fungovat i u zbylých dvou. A zvuky ať jsou ve složce sound.
Návrat nahoru Goto down
pajana
štamgast 3
štamgast 3


Počet příspěvků : 43
Registrován : 18. 08. 13

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Mon Sep 14, 2015 3:12 pm

Vše už funguje vyměnil jsem složku celou složku skripts v těch dvou ostatních a už to frčí u všech stejně dobře. Moc děkuji, hned mě to baví víc.
Návrat nahoru Goto down
dylanwatters
štamgast 4
štamgast 4


Počet příspěvků : 51
Registrován : 12. 01. 12

PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Tue Sep 15, 2015 5:24 am

To jsem rád. Bylo mi potěšením, že jsem mohl pomoct.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: majáky na kombajech:   Today at 7:23 pm

Návrat nahoru Goto down
 
majáky na kombajech:
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 2 z 2Jdi na stránku : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Zapnuté majáky

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Farming simulator 2015 :: Pomoc (FS15) :: Kombajny / Řezačky-
Přejdi na: