| Soil Mod | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Franczesco štamgast 5
Počet příspěvků : 66 Registrován : 01. 07. 14
| Předmět: Soil Mod Mon Dec 22, 2014 6:54 pm | |
| Mám na mapě nastavený soil mod a potřeboval bych vědět jak zvýšit ph půdy (jakým hnojivem nebo tak nějak). Už jsem půdu pohnojil hnojem a pak zaoral, ale výnos byl stále hodně malý. Prosím poraďte někdo. | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: Soil Mod Mon Dec 22, 2014 7:59 pm | |
| Ahoj Ak chces ist z kyslej (pod 7.5) na neutralnu (7.5) tak musis kupit agro vapenec (ja to mam v mape ako kalk), posypat po poliach pomocou rozmetadla na priemyselne hnojivo a zaorat ako hnoj. Kde ten vapenec kupis to zavisi od mapy.
Inac pri tom mode by si mal mat aj specialny PDA mod cez ktory vidis co pode chyba. | |
|
| |
drewCZ Lama
Počet příspěvků : 164 Registrován : 18. 11. 13
| Předmět: Re: Soil Mod Mon Dec 22, 2014 11:22 pm | |
| | |
|
| |
Franczesco štamgast 5
Počet příspěvků : 66 Registrován : 01. 07. 14
| Předmět: Re: Soil Mod Tue Dec 23, 2014 10:05 am | |
| - PK napsal:
- Ahoj
Ak chces ist z kyslej (pod 7.5) na neutralnu (7.5) tak musis kupit agro vapenec (ja to mam v mape ako kalk), posypat po poliach pomocou rozmetadla na priemyselne hnojivo a zaorat ako hnoj. Kde ten vapenec kupis to zavisi od mapy.
Inac pri tom mode by si mal mat aj specialny PDA mod cez ktory vidis co pode chyba. Mapu mám origo v modu | |
|
| |
drewCZ Lama
Počet příspěvků : 164 Registrován : 18. 11. 13
| Předmět: Re: Soil Mod Tue Dec 23, 2014 10:20 am | |
| Ahoj, Ph se dá zvyšovat dvěma způsoby. Vždycky se pole posype vápencem (kalk), a potom: 1. zaorat / zapravit při kultivaci = největší efekt (pozor! dá se to snadno přehnat! při 100% pokrytí a následném zaorání pH +2,5) 2. nechat ležet, pokud se nedostane do země, ale jen se nechá 'vsáknout', tak je efekt nejmenší (asi +0,5 až 1)
Abys udržel výnos 95% a více, musí být pH v okamžiku sklizně 6,1-7,9. Hodnoty se mění vždy o půlnoci, rozjede se počítadlo (nahoře uprostřed) kolik % je zkalkulováno.
Dá se s tím fakt vyblbnout, mně to dost baví. Tak si to užij. (info převzaté z návodu na SoilMod) | |
|
| |
Xander14
Počet příspěvků : 7 Registrován : 27. 12. 14
| Předmět: Re: Soil Mod Wed Jan 07, 2015 8:54 pm | |
| ako nastavim aby mi spravne zobrazovalo vapno na poli v soil mode ? Vkladal som soil mod do Czech map by Coufy V2 a neukazuje mi ani tmavu texturu pola ked postrekujem | |
|
| |
drewCZ Lama
Počet příspěvků : 164 Registrován : 18. 11. 13
| Předmět: Re: Soil Mod Thu Jan 08, 2015 5:16 pm | |
| :O WTF? Na import textur a jejich náhradu je tam celý kus návodu. Těžko odpovědět kde je chyba... Resp já to z obrázku nepoznám. Šel jsi na to přesně podle návodu? Já jsem ho vkládal do dvou map a šlo to (Coufy2 a OldTimesOverhauled). | |
|
| |
Xander14
Počet příspěvků : 7 Registrován : 27. 12. 14
| Předmět: Re: Soil Mod Thu Jan 08, 2015 5:40 pm | |
| už to funguje zle som odpísal jedno číslo v i3d mapy | |
|
| |
totr41
Počet příspěvků : 13 Registrován : 17. 07. 12
| Předmět: Re: Soil Mod Sat Oct 17, 2015 8:08 am | |
| Poraďte prosím ohledně Soil modu. Hraju mapu, ve které je i ten Soil mod, ale já ho tam nechci. Stačí ze složky modů smazat SoilManagemen.zip nebo je potřeba udělat úpravy i v mapě samotné? Když se totiž prohrabu v mapě samotné, ve složce map, je ještě podsložka fmcSoilManagement. Když ho odstraním jen ze složky modů, zmizí mi hud okno s údaji pro soil, ale na polích mi zůstává plevel a netuším, jak je to s výnosy polí? Měl by s tím někdo nějakou zkušenost? | |
|
| |
drewCZ Lama
Počet příspěvků : 164 Registrován : 18. 11. 13
| Předmět: Re: Soil Mod Mon Oct 19, 2015 2:06 pm | |
| Ahoj. Zkušenost praktickou nemám, já ho vždycky jenom přidával :-D Ale rozhodně bych postupoval podle návodu jak ho přidat, protože když odstraníš pouze management tak se bude dít kdo ví co... A vrstva která je tam přidaná se bude chovat taky kdo ví jak. Nejspíš ti všechno zaroste plevelem? Takže odstranit vše, co je zmíněné v návodu že se musí přidat. | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Soil Mod | |
| |
|
| |
| Soil Mod | |
|