Chcel by som sa opýtať či nemôžte zaviesť na stránku samostaný " priečinok " kde budú len čisto realism mody. Začal som používať tento mod a úplne mi to zmenilo hru, zase ma to chytilo Len by som uvítal viac strojov A hľadať to na celej stránke je o nervy :/
Poprípade ak máte nejaké realism mody čo by ste mi odporúčali budem rád
sevas je to fakt super mod skoda ze nevisiel hned v hre to by bolo fakt super hladam neaku mapku kde je tiezmore realistic lebo ta klasicka co tam jee uz je okukana ak budete vedet napiste sem alebo hodte link
jindar-cz- Moderátor
Počet příspěvků : 457 Registrován : 20. 07. 11
Předmět: Re: realism mod Fri Dec 13, 2013 9:11 am
ono kdyby "buildeři" dělali mody tak, jak se má, tak by ten morerealistik nebyl potřeba, ta hra fyziku umí, ale musí se nastavit, a pokud blbě nastavíte i MR, tak pak je to stejně k prdu, jako ty ostatní mody ,...... je pravda, že u MR je nastavení jednodušší,.... A pokud hledáte mapy s MR, tak to bude oříšek,...... protože to nikde není vidět a upřímně,..... já sám netuším, v čem by měl být rozdíl mezi MR a standartní mapou,...
Bohumil27 štamgast 6
Počet příspěvků : 86 Registrován : 03. 09. 11
Předmět: Re: realism mod Fri Dec 13, 2013 5:10 pm
Ahoj. Já osobně jsem vyzkoušel MR v mapě ZD Hrabunkov, a musím říct, že to maká úplně v pohodě. Tak že si myslím, že jakmile vložíš MR mods do jakékoliv mapy, tak bude fungovat.
Martin SK Moderátor
Počet příspěvků : 205 Registrován : 17. 07. 11
Předmět: Re: realism mod Fri Dec 13, 2013 6:07 pm
Ako prve je potrebne rozbalit mapu a adresar premenovat mrXX (XX = meno mapy) Potom je potrebne upravit palety s vlnou Ak je v mape "woolPallet.i3d" v "/map/models/objects/pallets"tak ho len staci vymenit za ten z "moreRealisticGenuineMapy.zip/_RES", ktory je sucastou mr Ak tam nieje vytvor si v adresari mrXX adresar "scripts" a vloz donho "OverrideWoolPallet.lua". Najdes ho v adresari "scripts" v "moreRealisticGenuineMap.zip") Potom otvor moddesc.xml, a vloz "OverrideWoolPallet.lua" ako extra source file.Asi tak: <extraSourceFiles> <sourceFile filename="scripts/OverrideWoolPallet.lua"/> </extraSourceFiles> Potom mapu uloz do mrXX.zip a malo by vsetko fungovat tak ako ma
mikulasicek0
Počet příspěvků : 5 Registrován : 23. 02. 13
Předmět: Re: realism mod Mon Dec 16, 2013 7:31 pm
ahojte da sehrat s MR mody multak ??
Martin SK Moderátor
Počet příspěvků : 205 Registrován : 17. 07. 11
Předmět: Re: realism mod Mon Dec 16, 2013 8:58 pm
ANO
Farmarik123456789 Master
Počet příspěvků : 103 Registrován : 09. 11. 13
Předmět: Re: realism mod Fri Jan 17, 2014 10:38 pm
zdravim ludia mam tento mod ale mam problem vzdy ked jazdim ide dost pomali je to normalne aby issiel kombajn 4.5Km/h aj ked dam pomocnika nezvysuje sa niekde rychlost alebo thak pls poradte mi dakujem
Roman83 štamgast 5
Počet příspěvků : 67 Registrován : 17. 02. 12
Předmět: Re: realism mod Sat Jan 18, 2014 8:56 am
Podla mna zaleži asi aky kombajn použivaš 512-ka ti asi tažko pojde tak rychlo ako Class alebo JD kukni na toto video:
Jerrow Master *
Počet příspěvků : 136 Registrován : 24. 07. 12
Předmět: Re: realism mod Mon Jan 20, 2014 8:03 am
Mám stejný problém, každý kombajn (i Lex TT770 i JD9770) jede okolo těch 4,5 km/h, což je blbost a ani "tempomat" nepomáhá. A nejen to, mě konkrétně TT770 při zaplnění zásobníku na cca 25% přestane ject, začne se mu protáčet náhon těch blbých pásů a kombajn se zastaví. Když zvednu lištu, tak sice jede, ale zase neseče, což je docela problém. Problém tam bude asi v přípojném místě lišty ke kombajnu... Podle mě je to nějaká chyba v MR modu u kombajnů, ostatní zdá se funguje celkem dobře... Až teda u traktorů vyjíždění do kopce s prázdným vlekem, kdy 300 HP traktor jede sotva 20 je dost divné, když v reálu nemá problém ject skoro plnou rychlostí...
Roman83 štamgast 5
Počet příspěvků : 67 Registrován : 17. 02. 12
Předmět: Re: realism mod Mon Jan 20, 2014 5:09 pm
Tak ta rychlosť sa nastavuje v xml stroja ono nie každy prevedeny stroj do MR je naozaj MR
bjatskular Moderátor
Počet příspěvků : 378 Registrován : 25. 08. 11
Předmět: Re: realism mod Mon Jan 20, 2014 6:47 pm
Podle mě je MR v kombajnech blbost, zbytečné, já to mám v implementech a traktorech, a bohatě mi to stačí
Jerrow Master *
Počet příspěvků : 136 Registrován : 24. 07. 12
Předmět: Re: realism mod Mon Jan 20, 2014 7:24 pm
Taky to tak používám. V kombajnech to nefunguje moc dobře, tak jedu s normálníma, ale ostatní stroje mám MR. Ono stejně žádnej pořádnej zatim s MR není, třeba Lex780 nebo JD690i, případně CR9090...
jindar-cz- Moderátor
Počet příspěvků : 457 Registrován : 20. 07. 11
Předmět: Re: realism mod Tue Jan 21, 2014 8:25 am
no ono je tu několůikrát zmíněno, že pokud ten MR vloží někdo špatně, tak ani svědcená voda nepomůže chlapi,..... prostě pokud to do něčeho někdo dává, měl by se s tím naučit nejprve pracovat na 100% ,.... jinak to nebude nikdy pořádně
Jerrow Master *
Počet příspěvků : 136 Registrován : 24. 07. 12
Předmět: Re: realism mod Tue Jan 21, 2014 11:05 am
Tak když všechno funguje a jen kombajny ne, tak asi nebude chyba v modech, ne? A tím myslím i "original MR" mody. Navíc když log je čistý...
Edit: když dám s jakýmkoliv kombajnem při mlácení tempomat, jede okolo těch 4,5, ale stejnou rychlostí jede i když zvednu lištu a držím "plyn", tudíž bez tempomatu. Jakmile kombajn vypnu, jede v pohodě 20-25, ale jakmile ho zase zapnu, jede zase až moc pomalu. Podle mě je chyba v MR modu u zapnutého kombajnu, chtělo by to nějakého odborníka na to, aby to pořádně prověřil...
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
Předmět: Re: realism mod Wed Jan 22, 2014 8:27 pm
No zalezi aj od toho aky je teren. Obycajne maju mapy prilis strme svahy v porovnanie s realnym svetom.
Pokial to ale robi iba zo "zapnutim" kombajnom tak bude problem v tom, ze mlatiace ustrojenstvo spotrebuva prilis vela vykonu motora. To by sa malo nastavovat v kazdom mode zvlast v XML stroja a sice tu (toto je vybrane z MR_deutz5465H):
<realUnloadingPowerConsumption>10</realUnloadingPowerConsumption> <!-- real unloading capacity / 5 -> KW --> <realThreshingPowerConsumption>24</realThreshingPowerConsumption> <!-- power needed to "run" all the threshing system to full speed, but with no straw -> KW --> <realThreshingPowerConsumptionInc>0.9</realThreshingPowerConsumptionInc> <!-- indication of KW / treshed sqm / s => conveyor + thresher + cleaning area --> <realChopperPowerConsumption>10</realChopperPowerConsumption> <!-- KW --> <realChopperPowerConsumptionInc>0.3</realChopperPowerConsumptionInc> <!-- indication of KW / treshed sqm / s => chopper --> <realThreshingScale>0.97</realThreshingScale> <!-- 3% loss when threshing -->