| PREVOD | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
luikasek20 štamgast 5
Počet příspěvků : 61 Registrován : 28. 11. 13
| Předmět: PREVOD Sat Feb 22, 2014 4:56 pm | |
| Nazdar....................da sa spravit prevod z i3d do .skp alebo tak nejak sa da proste spravit prevod nejaki aby sa dal upravit stroj??? | |
|
| |
jindar-cz- Moderátor
Počet příspěvků : 457 Registrován : 20. 07. 11
| Předmět: Re: PREVOD Sat Feb 22, 2014 10:22 pm | |
| Pokud to chceš do skp, tak předpokládám, že s kečupem umíš, tak proč si raději nevymodeluješ vlastní věc, budeš mít větší jistotu že si to uděláš podle sebe a nebudeš odkázán na modely, které mohou zbytečně obsahovat chyby a pod,.... | |
|
| |
luikasek20 štamgast 5
Počet příspěvků : 61 Registrován : 28. 11. 13
| Předmět: Re: PREVOD Sun Feb 23, 2014 9:56 am | |
| Ked ja chcem iba kabinu Zetor krištál------alebo---------Ursus | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: PREVOD Sun Feb 23, 2014 5:01 pm | |
| Da sa to ciastocne. Z Giants Editoru exportujes objekt ako Wavefront OBJ (*.obj) Toto vies importovat do Sketchupu. Problem je, ze to importuje iba objekt bez textur. | |
|
| |
bjatskular Moderátor
Počet příspěvků : 378 Registrován : 25. 08. 11
| Předmět: Re: PREVOD Tue Feb 25, 2014 3:06 pm | |
| PK, a to je problém? Já teda textury v Kečupu nedělám | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: PREVOD Tue Feb 25, 2014 5:49 pm | |
| No neviem ci je to problem pre luikasek20. Len som na to upozornil. Osobne este neovladam tvorbu modov. Viem tak akurat opravi dajake chyby. | |
|
| |
bjatskular Moderátor
Počet příspěvků : 378 Registrován : 25. 08. 11
| Předmět: Re: PREVOD Wed Feb 26, 2014 7:16 am | |
| Jasný, v pořádku Ono udělat textury v kečupu je pořád jednodušší než AO, ale není to pak tak dobré | |
|
| |
jindar-cz- Moderátor
Počet příspěvků : 457 Registrován : 20. 07. 11
| Předmět: Re: PREVOD Wed Feb 26, 2014 7:19 am | |
| tak v kečupu to není ani o tom, že to není tak dobré, jako spíš o tom počtu kanálů pro textury v Giantsu pak,...... Proastě jsi omezený počtem textur na jeden polygon, což je prostě nuda | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: PREVOD Wed Feb 26, 2014 5:53 pm | |
| A v com robite textury? resp. Da sa to vyexportovat z .3d aj s texturami? | |
|
| |
jindar-cz- Moderátor
Počet příspěvků : 457 Registrován : 20. 07. 11
| Předmět: Re: PREVOD Thu Feb 27, 2014 8:09 am | |
| PK : textury děláme v autodesku, jinak těžko říkat zda to jde vyexportit s texturam, já to nikdy nepotřeboval
| |
|
| |
luikasek20 štamgast 5
Počet příspěvků : 61 Registrován : 28. 11. 13
| Předmět: Re: PREVOD Thu Feb 27, 2014 2:19 pm | |
| ja som to tak robil ! V giants som exportoval do .obj iba model bez (trigerov,svetiel a neviem čo všetko možne) tak som to importoval do blendra ako .obj a tak som to exportoval do .3ds ale mi to nejde ....piše mi tam nejaku chybu a v Sketchup nemam import z .obj | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: PREVOD | |
| |
|
| |
| PREVOD | |
|