| Indexy na maják | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 12:19 pm | |
| Zdravím mohl by mi prosím někdo poradit kde a jaký index mám zapsat do .xml stroje aby fungovaly majáky?
Nevím jaké hodnoty mám z i3D do xml zapsat aby to šlo správně.
Předem díky | |
|
| |
JOHOsvk Support
Počet příspěvků : 554 Registrován : 28. 08. 11
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 12:36 pm | |
| v majáku treba nájsť tú časť ktorá bliká napríklad ja to mám pri jednej tatrovke pod názvom leucht čo je v preklade svetlý alebo svetlo a na ten mám nastavený index
<beaconLights> <beaconLight index="0>6|1|4|0|0" speed="0.016" /> <beaconLight index="0>6|1|5|0|0" speed="0.019" /> </beaconLights>
| |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 12:50 pm | |
| beaconLight index="0>6|1|5|0|0 a tohle je co za hodnota? Tu jsi vzal kde?
Jo a ty majáky žádnou coronu nemají. Je tam pouze camera, lights a samotný maják
A tohle mi hází když chci načíst save:
Error: Can't load resource: C:/Users/Eragon/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/Downloads/majáky/majak1/tex_bez_tycky.dds C:/Users/Eragon/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/JeepWranglerV21b/jeep_wranglerV1_1.i3d (0.04mb in 901.78 ms) Error: LUA running function 'loadSharedI3DFileFinished' D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(30) : attempt to index field '?' (a nil value) Application exit request forced. | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 2:52 pm | |
| Ahoj Musis otvorit i3d v GE a najst majak. Moze sa to volat akokolvek. Potom pojdes do atributov a tam mas to cislo. | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 2:56 pm | |
| a ta chyba Error: Can't load resource: C:/Users/Eragon/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/Downloads/majáky/majak1/tex_bez_tycky.dds
To znamena ze mas tam dajaky mod co chce pouzit asi texturu s timto nazvom ale neviem ju najst tam kde ma k nej cestu. Bud sa vola inac, chyba alebo je dakde inde. Ta druha moze byt sposobena tou prvou. | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 7:50 pm | |
| Aha, díky moc. Já ten maják měl daný úplně jinde mimo model Jdu to zkusit znova.... | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 8:22 pm | |
| Tak nic ten maják je bez funkce, takže to ani tak nepude....
Nemáte někdo funkční maják? Nebo aspoň návod jak to vytáhnout z nějakého modelu?? | |
|
| |
PK SUPER ACE
Počet příspěvků : 359 Registrován : 21. 01. 13
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 8:35 pm | |
| Ahoj
No neviem o tom aby musel byt majak so specialnou funkciou. Ide skor o to najst presne tu cast co ma byt akoze svetlo, ta aura ci ako to mam volat. Na com to chces opravit, ci stavas daco vlastne? | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Indexy na maják Sun Sep 21, 2014 10:58 pm | |
| Stáhnul jsem si Jeep Wrangler který jsem si předělal na servis car. A chci si tam dát i majáčky . Edit: Konečně jsem na to přišel! děkuji za snahu a ochotu těm co se zapojili Můžete | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Indexy na maják | |
| |
|
| |
| Indexy na maják | |
|