ls-novinky.forumczech.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


https://ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 blender

Goto down 
4 posters
AutorZpráva
luikasek20
štamgast 5
štamgast 5
luikasek20


Počet příspěvků : 61
Registrován : 28. 11. 13

blender Empty
PříspěvekPředmět: blender   blender EmptyWed Feb 11, 2015 6:13 pm

zdravim

aky potrebujem blender na prevod ??
Návrat nahoru Goto down
luikasek20
štamgast 5
štamgast 5
luikasek20


Počet příspěvků : 61
Registrován : 28. 11. 13

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyThu Feb 12, 2015 7:33 am

zdravim ked chcem nainstalovat i3d addon tak mi pise chybu "failed to get addons path"
Návrat nahoru Goto down
Čmelák 12
Moderátor
Moderátor
Čmelák 12


Počet příspěvků : 282
Registrován : 01. 08. 11

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyThu Feb 12, 2015 12:44 pm

Ja používám Blender verzi 2.62 a addon z LS 2013,který když instaluješ podle návodu,tak Blender spadne a pak ho ani nerozjedeš,většinou.Postup mám tedy jiný a Blender funguje jak má.Používám ho i nyní na FS15.

Takže verze Blenderu 2.62
blender_i3d_export_5.0.1 soubor z FS 2013(pokud nevlastníš 2013,.zip zašlu)

Postup: po nainstalování Blenderu rozbalit blender_i3d_export_5.0.1 a složku io_scene_i3d zkopírovat sem: C/Program Files/Blender Foundation/Blender/2.62/scripts/addons.
Otevřít Blender, kliknout na File/User Preferences/Addons. V otevřeném okně vlevo najít a
kliknout na import/export v okně najít import-Export: i3d format,zaškrnout zatržítko a dole kliknout
na Save As Default.Restartovat Blender.
Návrat nahoru Goto down
http://www.cmelakov.cz
luikasek20
štamgast 5
štamgast 5
luikasek20


Počet příspěvků : 61
Registrován : 28. 11. 13

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyThu Feb 12, 2015 4:56 pm

ved to som uz spravil
aj mi to exportovalo len bud mi to Giants neotvori napise ze zlyhal alebo su tam same errory a chybaju nejake casti modelu ....je to na prd vsetko na ytb su same navody ako co spravit ale nikde neni napisane ani nic do akeho formatu treba exportovat zo .skp
Návrat nahoru Goto down
Čmelák 12
Moderátor
Moderátor
Čmelák 12


Počet příspěvků : 282
Registrován : 01. 08. 11

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyThu Feb 12, 2015 5:06 pm

Ja exportuji ze Sketchupu do .obj
Návrat nahoru Goto down
http://www.cmelakov.cz
luikasek20
štamgast 5
štamgast 5
luikasek20


Počet příspěvků : 61
Registrován : 28. 11. 13

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyFri Feb 13, 2015 7:34 am

dal som to do .obj a aj mi to exportoval ale ked to otvorim v GE tak niektore casti modelu tam niesu


to mi pise v Scripting

Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Carpet_Berber_Pattern_Gray.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Fencing_Mesh_Blue.png'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Metal_Aluminum_Anodized.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/fast_hid_off_road_lights.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Metal_Steel_Textured_White.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Material3.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Carpet_Berber_Multi.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Metal_Corrogated_Shiny.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Mirror.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Metal_Steel_Textured.jpg'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Lukáš/Documents/Hunting Unlimited 2010/screenshots/Material6.jpg'.
Error: UVs out of range [-8,8] Mesh109 Group1 Model'.
C:\Users\Lukáš\Documents\Hunting Unlimited 2010\screenshots\untitled.i3d (11969.20 ms)
Error: Unsupported 32bit index mesh cooking 'Mesh.051'.
Návrat nahoru Goto down
Čmelák 12
Moderátor
Moderátor
Čmelák 12


Počet příspěvků : 282
Registrován : 01. 08. 11

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyFri Feb 13, 2015 11:52 am

Error: Can't load resource
Ten model,respektive soubor i3d otevři v textovém editoru a zkontroluj cestu k texturám.

Error: UVs out of range [-8,8]
Některá textura se na jedné ploše objevuje více než 8x,dá se opravit,ale textura se rozhodí nebo rozmaže.
Návrat nahoru Goto down
http://www.cmelakov.cz
saikop
Master
Master
saikop


Počet příspěvků : 123
Registrován : 24. 01. 14

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyFri Feb 13, 2015 8:23 pm

Giant neumí .jpg - jen .png a .dds
Návrat nahoru Goto down
luikasek20
štamgast 5
štamgast 5
luikasek20


Počet příspěvků : 61
Registrován : 28. 11. 13

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptySat Feb 14, 2015 11:22 am

ok skusim to opravvit
Návrat nahoru Goto down
JTM1
štamgast 1
štamgast 1
JTM1


Počet příspěvků : 21
Registrován : 16. 03. 15

blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender EmptyMon Mar 16, 2015 8:40 am

Z Blenderu jde exportovat rovnou do .i3d, ale pak je nutný otevřít .i3d v editoru a ručně upravit cesty k texturám, protože se to tam zapíše buď jako komplet cesta, nebo jsou předtím dvě lomítka - nastavení cesty musí být na relativePath="true" - což by mělo být dobře - pokud chceš o adresář vejš, napíšeš tam před tu cestu ../  - například: filename="../textury/textura.dds" - to znamená, že se vrátíš o jeden adresář výše, pak se dostaneš do adresáře textury a v něm načteš texturu textura.dds, samozřejmě můžeš jít i o více úrovní v adresářích nahoru, za každou úroveň jen prostě přidáš ../ a za to napíšeš tu cestu z daný úrovně k tý textuře. Textury je nejlepší převádět do .dds, to stačí i dodatečně a v .i3d pak jen upravit koncovku dané textury. Textury musí být do čtverce (8x8, 16x16, 32x32, 64x64, 128x128, 256x256, 512x512, 1024x1024, 2048x2048, 4096x4096) - je lepší používat menší. A v .dds můžeš používat i alfa kanál - ten ti zajišťuje průhlednost - třeba když budeš dělat drátěnej plot.

Ty chyby při otevírání můžou bejt i cestou - nemá to rádo diakritiku - nejlepší je vytvořit si adresář přímo v kořeni disku, bez mezer a diakritiky.

Error: UVs out of range [-8,8] - to může znamenat i to, že objekt má moc polygonů (nebo čeho  Smile  ), takže pokud je to něco většího a složitějšího, musí se to buď v modelovacím programu nějak zjednodušit, nebo rozdělit na více částí, nebo se to dá nechat a udělat nějak pseudo objekt a z něj se odkazovat na ten složitější objekt - taky sem to řešil a vyřešil tím rozdělením, to odkazování jsem nějak nikde na netu nenašel, jen zmínku o tom, že se to dá řešit takhle. Ale může to být i ta chyba mapování, to jsem zase někde našel návod, že musíš upravit to mapování - nějak se musí upravit ty hodnoty, aby to nebylo větší než 8,0 a -7,9 - taky to najdeš na netu, ale nevím, nezkoušel jsem to. Pokud by to byl objekt, co jsem modeloval a měl bych podezření na to mapování, nejspíš bych ho zkusil znova otexturovat.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





blender Empty
PříspěvekPředmět: Re: blender   blender Empty

Návrat nahoru Goto down
 
blender
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Blender
» blender

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
ls-novinky.forumczech.com :: Farming simulator 2015 :: Pomoc (FS15) :: Technické dotazy-
Přejdi na: