ls-novinky.forumczech.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


https://ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Jak vytvořit traktor

Goto down 
2 posters
AutorZpráva
Rohrauer

avatar


Počet příspěvků : 3
Registrován : 14. 03. 15

Jak vytvořit traktor Empty
PříspěvekPředmět: Jak vytvořit traktor   Jak vytvořit traktor EmptySat Mar 14, 2015 4:15 pm

Ahoj! Jsem absolutní amatér, tak se chci zeptat, jak mám vytvořit svůj vlastní traktor do LS13. Nevyznám se v tvorbě traktorů, je to pro mně španělská vesnice. Nejsou na to potřeba nějaké fotografie? Ty bych měl. Potřebuji si vytvořit Zetor 6245 z našeho podniku. Nemám v PC s velkou pravděpodobností žádný program na vytváření. Stačilo by určitě upravit jinou 6245 a upravit ji podle mého traktoru. Prosím poraďte mi, už fakt nevím, jak to mám řešit. Díky.
Návrat nahoru Goto down
PK
SUPER ACE
SUPER ACE
PK


Počet příspěvků : 359
Registrován : 21. 01. 13

Jak vytvořit traktor Empty
PříspěvekPředmět: Re: Jak vytvořit traktor   Jak vytvořit traktor EmptyMon Mar 16, 2015 7:10 pm

Ahoj

Tiez nie som Moder, ale pokial si zaciatocnik tak to bude asi tazke.
Zalezi aj od toho ako sa ten tvoj traktor lisi od seriovej produkcie, co chces mat ine.
Návrat nahoru Goto down
Rohrauer

avatar


Počet příspěvků : 3
Registrován : 14. 03. 15

Jak vytvořit traktor Empty
PříspěvekPředmět: Re: Jak vytvořit traktor   Jak vytvořit traktor EmptyTue Mar 17, 2015 5:33 pm

Díky za odpověď. Chápu, že tohle je blbá situace a pomoct mi v tomhle je dost složité. No traktor se téměř nijak neliší, pouze má maják, zadní výstr. trojúhelník za sklem, což není snad složité zrealizovat, ale má přední závaží, které asi jen tak na jiném Zetoru nenajdeš... To by se muselo udělat nějak podle fotky. Ale díky za snahu a odpověď.
Návrat nahoru Goto down
PK
SUPER ACE
SUPER ACE
PK