ls-novinky.forumczech.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


https://ls-novinky.forumczech.com
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  Pravidla fóra!Pravidla fóra!  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Pad po koupení modu

Goto down 
2 posters
AutorZpráva
Krozak

Krozak


Počet příspěvků : 2
Registrován : 31. 12. 12

Pad po koupení modu Empty
PříspěvekPředmět: Pad po koupení modu   Pad po koupení modu EmptyTue Jun 23, 2015 10:22 am

Zdravím, jsem tak trochu technik a stala se mi ted taková věc. Stáhl jsem si pár strojů, ale měli chyby tak jsem je opravil v GE. Vše uložil zazipoval jak se patří dal do mods a šel hrát. Dal jsem si obchod vybral stroj a dal koupit po chvíle mi hra spadne hned jak se projeví koupě tak hra spadne. Ale jen při tom upraveném modu (může to být jakýkoliv mod) stačí jen abych ho rozbalil otevřel i3d a zas hned uložil a zazipoval, tak už mi to ve hře nefunguje. Prosím o radu je to akutní
Návrat nahoru Goto down
drewCZ
Lama
Lama
drewCZ


Počet příspěvků : 164
Registrován : 18. 11. 13

Pad po koupení modu Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pad po koupení modu   Pad po koupení modu EmptyTue Jun 23, 2015 2:23 pm

No prostě jsi ten mod rozbil... To je jediná odpověď Sad
Poslední šance: Verze hry / verze editoru?
Jinak doporučení: vadné mody zahoď a používej jen ty fungující, i když ne tak hezké...
Návrat nahoru Goto down
Krozak

Krozak


Počet příspěvků : 2
Registrován : 31. 12. 12

Pad po koupení modu Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pad po koupení modu   Pad po koupení modu EmptyTue Jun 23, 2015 4:32 pm

no nerozbil, ono stačí když stáhnu cokoliv jakýkoliv i3d soubor jako mod traktor, budovu cokoliv co se ve hře kupuje. Nevím proč ale když mi to dřív šlo a ted to najednou nejde jinak verzy hry mám poslední patch co vyšel an ls 13 a editor ten novej 6.0.3 tuším že
Návrat nahoru Goto down
drewCZ
Lama
Lama
drewCZ


Počet příspěvků : 164
Registrován : 18. 11. 13