| Editace pole | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Editace pole Sat Aug 15, 2015 3:32 pm | |
| Zdravím všechny, potřeboval bych poradit ohledně editace pole. Mám origo mapu jako mód kterou jsem si upravil podle sebe ale narazil jsem na problém, že když změním směr brázd na poli ve hře se změna neprojeví nevíte čím to může být? A pak by mě ještě zajímalo jestli nevíte jak odstranit to kupování polí, případně jak jej naopak vložit. Předem díky | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Editace pole Sat Aug 15, 2015 6:59 pm | |
| navod na upravu terenu http://ulozto.cz/xNGWWh6z/manual-pro-tvorbu-dynamickeho-terenu-pdf -je to navod ne realne spravajuce sa brazdy. Najjednoduchsie na pole je zaskrtnut v GE,v atributoch konkretneho pola owned by player-vo vlastnictve hraca... Da sa to aj odmazat,ale ked si dobre pamatam,musi ostat aspon na jednom poli kupovanie(ale moze tam byt zaskrtnute to ownedbyplayer. | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Sat Aug 15, 2015 7:30 pm | |
| Díky za návod ale můj problém to neřeší. Asi jsem to špatně napsal...
Když dám texturu pole (směr jakým se má orat) abych musel orat ze severu na jih tak ve hře to je to nezměněné tudíž musím orat z východu na západ jinak bych skákal po brázdách... | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Editace pole Sat Aug 15, 2015 8:06 pm | |
| Viem co myslis,myslel som,ze v tom navode najdes co potrebujes.Je to na zobrazenie kultivacie a siatia viacerymi smermi,nielen ako je v zaklade...myslel som ze by tam mala byt aj orba.nezaoberal som sa tym,ale skus pozriet na ten navod.Je to popisane aj tu na stranke http://www.ls-novinky.cz/NAVODY322.html | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Sat Aug 15, 2015 8:55 pm | |
| Asi ten návod nechápu, tam se mluví o dynamice terénu což podle mě můj problém neřeší. V GE mám texturu otočenou dobře ale při načtení mapy je to beze změny. Nevím o tom, že by se při práci v GE musely ještě přepisovat nějaké hodnoty aby to fungovalo. Originál mapa standardně podporuje orání dvěma směry...
Nejde mi o dynamiku terénu a přepisování hodnot. Ale dneska nemám svůj den tak uvidím zítra | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Editace pole Sun Aug 16, 2015 6:58 am | |
| dynamika terenu-to je to.ze napr. za kultivatorom pri otacani na mieste nemas zobrazenu texturu tak ako v zaklade-t.j.osmimi smermi,ale vyzera to ako v reale,normalne zatocene riadky.Len som hadal,ze by to malo ist takto aj s orbou... | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Sun Aug 16, 2015 7:37 pm | |
| Aha tak řešení by to asi bylo ale doufal jsem v nějaké jednoduší řešení...
Moc se mi do přepisování scriptu atd nechce. | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| |
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Mon Aug 17, 2015 12:51 pm | |
| super no... Nechápu proč mi to nejde když to hra normálně podporuje | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Mon Aug 17, 2015 2:24 pm | |
| Tak jsem to chtěl zkusit a narazil jsem na problém Nevím jak upravit combinedValuesChannels - v návodu je že se má zvýšit o jednu jenže tam je 4 nebo 5 hodnot přičemž každá hodnota má 3 čísla | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Editace pole Tue Aug 18, 2015 1:51 pm | |
| ono je tu v editacii casto niekedy malickost,ktora rozhoduje...ja uz tri mesiace spojazdnujem mapu...a vzdy nieco vyskoci... | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Tue Aug 18, 2015 2:28 pm | |
| No a nevíš náhodu jak ten řádek upravit? Ono to má dost kombinací když má každá 3 čísla... A ta textura otočit nepůjde protože to ze záhadného důvodu bere z origo mapy :/ tak jako to kupování... V modu to nikde není a nevím kde je ten script na to kupování zapsaný abych jej smazal. Jinak máš můj obdiv já bych se do vlastní mapy nepustil, stačí mi jaká je s editací práce. I když jsem si s tím dost pohrál aspoň už tam jezdí auta, chodci a další takové ty složité věci co nevím jak se dělají | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Editace pole Tue Aug 18, 2015 5:07 pm | |
| To kupovanie-skus najst v GE polia-field a celu transformgroup field02,field03.....odmaz. field01 nechaj a daj niekam mimo akehokolvek pola. Samozrejme najprv zalohuj. Alebo ako som pisal zaskrtni v kazdom poli ze ho vlastnis a mas to... Len ten,kto skusil robit nieco v mape vie ocenit tvorcov map...staci len skusit urobit nejaku splines-napr.pre chodcov | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Tue Aug 18, 2015 8:26 pm | |
| No to kupování mě zas tak netlačí, spíš jsem doufal, že by to mohlo vyřešit problém s tou texturou. A souhlasím, dokud jsem aspoň nezačal s úpravami nedovedl jsem si představit kolik to muselo dát práce a jak moc času nad tím člověk stráví. Taky jeden z důvodu proč se mi nechce pouštět do vlastní mapy když pominu, že o tom vůbec nic nevím . Tvorba pozadí, osvětlení, splines atd... Jinak nemáš nějaký dobrý odkaz/návod kde jsou ty splines vysvětleny? Že bych se přiučil něčemu novému. | |
|
| |
Peha761 Bloody Harvester
Počet příspěvků : 629 Registrován : 21. 10. 11
| Předmět: Re: Editace pole Wed Aug 19, 2015 7:12 pm | |
| Navod neviem kde je.Ono to nieje az take zlozite na pochopenie.skor je to o tom,ze to je piplacka...auta su jednoduchsie,chodci zlozite... V skratke-najlepsie je upravit nejaku spline podla seba,alebo importovat nejaku a tu upravit.Kazda zacina pismenom S(start)a konci E (end). Das si S na zaciatok trasy a tlacidlom insert pridavas bod-na ten kliknes a osadis ho na miesto,kade ma viest spline.Postup plati na vsetky-milktruck je mliekar,trafic su auta v mape a pedestrian su chodci.Pri chodcoch je to zlozitejsie v tom,ze body musis umiestnovat tesne nad teren(pri autach to nieje dolezite),pretoze ti chodci budu chodit v tej vyske,kde su body,t.j. nad terenom,alebo zas pod terenom-po kolena v asfalte | |
|
| |
Eragon92 SUPER ACE
Počet příspěvků : 322 Registrován : 25. 07. 14
| Předmět: Re: Editace pole Wed Aug 19, 2015 8:17 pm | |
| To zní jako hrozná drbačka , jinak díky zase jsem o něco chytřejší | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Editace pole | |
| |
|
| |
| Editace pole | |
|