| Giant Editor | |
|
+150Eragon92 jakubkarlicek jerry.kir Rendy8 Stromecek mate16 LukaskkoSK PF16 Pablick hypan82 Lukyyno Peto1302 JeniCZEk AGRO-NOVES alexgo patres1110 Dan1 Wilgott zonda Peha761 pali979 pukinho99 Jejíček10 MontyLS venca sedlak tashunko turbo laco87 jzd.domov ficojepan Archom jendys115 tonda0123 tukelita123 jcamara Mikakaco Davidix vladis44 adamtmk Karlik TomášChlpoš Jerrow Add-bluePOVY venda SuperRAPIT JuanPedro Mirda_K M4fian099 kubalump Harby82 marwe007-cz michal55 sedrik Denny033 RadekRadarLichnovsky Radar* lada7340ukt Roman83 Venca17 radimvrah kpaloo Filipqo zetor7011 zozinko erfik jorky06 rollsicek ridermann LyrickCZE KubRad54 lukino12111 jirjan007 ledy urbanco123456789 lokas lexion750 Schpeck Marek Korman freihand CZTomidlo Ondras jamne ondracakora .PAVEL.96 *hefi* Gregoras fkollins233 Bocka drakove honmon lucaaaasss psajtik94 LIAZ Okec Volnas qffgzgdztser lukas7 PalkiS matonem maxiqq86 FRJHR zetorista jindar-cz- marti_18 bjatskular marta118 Kolchozník matafix69 GREG case_CVX Robo97 Dodo. josmal stlouki OfF_StaRs koudelka originaljohny Jendes buchcík bejbik007 laza jarda karel5655 deno SLACK matej.13 sulecsan QQuatro ales10 honza.p000 MaňaSS Fyrysan mysaak Tomik vito2 Martin SK milca3 Vitas Martin94 hasici150 frichter Stenly oto80 cyril1200 zipicek ondra700 Fox schvacha kobzik durman Rodopytel 154 posters |
|
Autor | Zpráva |
---|
MaňaSS V.I.P.
Počet příspěvků : 468 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Jan 16, 2012 1:07 pm | |
| | |
|
| |
Fyrysan SUPER ACE
Počet příspěvků : 342 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Jan 16, 2012 6:42 pm | |
| Zdarec potřeboval bych pomoct při přidávání objektů: chci nahradit jedno silo druhým silem tudíž potřebuju to stávající odstranit (samozřejmě vím jak) ale jde mi o to abych nemusel nějak přepisovat všechny indexy aby mi to fungovalo. Přepíše se to samo když něco uprostřed odstraním nebo jak mám na stávající místo kde bylo staré silo vložit do stejného řádku resp. indexu nové silo?
Dík | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Jan 16, 2012 7:19 pm | |
| to je zložitejšie ako prepísať indexy...
musíš si vložiť nové silo, vymazať pôvodné, avšak to nové bude na konci. takže si budeš musieť zapamätať, kde presne to pôvodné bolo a VŠETKO za ním si označiť (klikneš na prvú položku, ktorá nasledovala za pôvodným silom, držíš SHIFT a klikneš na predposlednú položku - posledná je samozrejme novovložené silo). potom hore v ponuke klikneš na EDIT a CUT, čím ti všetko "zmizne". ďalej klikneš na úplne prvú položku (väčšinou to býva názov mapy) - pokiaľ tam žiadna nie je, klikneš na prázdne miesto v stĺpiku SCENEGRAPH a následne EDIT a PASTE.
toto by malo spôsobiť to, že nové silo budeš mať na mieste pôvodného - čo sa indexov týka - a všetko ostatné zostane tiež na svojich indexoch. |
|
| |
Fyrysan SUPER ACE
Počet příspěvků : 342 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Jan 16, 2012 7:33 pm | |
| | |
|
| |
bejbik007 Support
Počet příspěvků : 67 Registrován : 11. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Jan 23, 2012 8:11 pm | |
| Zdarec potreboval bych asi trochu poradit s temy stromy co sem dal manass na moji zadost. Uz cely tyden se to pokousim rozchodit ale stale me to nejde. Vsechno delam jak to ma byt jeste to kontroluju i podle jinych map aby tam sedely i ty id a stale me to v GE ukazuje jen bile stromy a nechce se mi opet zacinat predelavat jinou mapu tak bych byl rad za nejaky tip kde muzu delat chybu.Predem dik. | |
|
| |
buchcík
Počet příspěvků : 8 Registrován : 30. 12. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Jan 26, 2012 5:24 pm | |
| ahoj potřebuju poradit , stáhnul jsem si gians editor z téhle stránky nainstaluju ho no pak jsi najedu na tu mapu dám znaménko gians editoru máčknu objeví se chyba neodesílat atd , tk pls poradte | |
|
| |
Jendes Moderátor
Počet příspěvků : 146 Registrován : 21. 09. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Jan 26, 2012 5:27 pm | |
| Musíš tu mapu nejprve vyextrahovat do nějaké složky a pak teprve otevřít soubor .i3D v GE. | |
|
| |
originaljohny
Počet příspěvků : 4 Registrován : 28. 08. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Jan 26, 2012 7:05 pm | |
| Zdar mam problem zo skinovanim ked klikam na Skining tak to nechce zaškrtnuť proste nič sa nedeje . | |
|
| |
cyril1200
Počet příspěvků : 12 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sun Jan 29, 2012 8:44 am | |
| 4au lidi mám otazku jak pridám do mapy nejaký zvuk ? uz ho mam vo formate waw (wawe) ale cez GE mi to nejak nebere . diki | |
|
| |
laza Master *
Počet příspěvků : 132 Registrován : 17. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Jan 31, 2012 11:46 am | |
| Mám opět problém, vložil jsem si BGA do mapy, ale je to pořád bílé, kam se přesně má vložit složka s texturama k oběktům? | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Giant Editor Tue Jan 31, 2012 4:24 pm | |
| daj si textúry kam chceš, potom si otvor BGA.i3d(alebo ako sa volá to konkrétne i3dčko, ktoré si pridával) v textovom editore a zmeň si cestu ku konkrétnym textúram - kam si ich dal. napr. si ich dáš do MODELS/BUILDINGS/bga.png - tak to by malo byť pod paragrafom <Files> - kód:
-
<File fileId="X" filename="BGA.png" relativePath="true"/>
|
|
| |
laza Master *
Počet příspěvků : 132 Registrován : 17. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Wed Feb 01, 2012 10:22 am | |
| Děkuju, ale nešlo by to trochu podrobněji? Mám i s těma texturama tam dát i ty i3D? | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Giant Editor Wed Feb 01, 2012 5:49 pm | |
| môžeš, ale nemusíš. ono tie i3dčka v konečnom dôsledku zvyšujú celkovú veľkosť mapy. práve kvôli tomu je potrebné skontrolovať cesty k textúram.
najjednoduchšie pre teba by bolo komplet BGA (i3d + textúry) skopírať na finálne miesto (MODELS/BUILDINGS/ alebo kam chceš) a až potom, keď je na pevnom mieste, vložiť to i3d do mapy. samozrejme by bolo dobré ešte pred samotným vložením si to i3d otvoriť v GE a hneď tu uvidíš, či ti ťahá aj textúry alebo nie. ak nie, tak vtedy by bolo najlepšie si i3d otvoriť v NOTEPADe++ a skontrolovať textúry. týmto spôsobom si budeš istý, že vložený objekt bude otexturovaný v poriadku PRED samotným vložením do mapy. |
|
| |
Fyrysan SUPER ACE
Počet příspěvků : 342 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Feb 02, 2012 5:33 pm | |
| Zdar potřeboval bych nějaký funkční návod na GE. Ten který je tady mi nejde nikde otevřít (microsoft office, adobe reader) | |
|
| |
koudelka Support
Počet příspěvků : 110 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Feb 02, 2012 5:55 pm | |
| | |
|
| |
Fyrysan SUPER ACE
Počet příspěvků : 342 Registrován : 12. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 04, 2012 9:55 am | |
| Neví někdo proč když u úpravy terénu nastavím menší "Radius" než 2 tak mi to nefunguje? | |
|
| |
bejbik007 Support
Počet příspěvků : 67 Registrován : 11. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 04, 2012 11:46 am | |
| S tim radiusem nic neudelas mensi funguje jen kdyz davas plodiny, ale mensi nez 2 nejde nastavit u textur a uprav terenu.Takze to je "normalni" ze ti to nejde. | |
|
| |
OfF_StaRs Ace *
Počet příspěvků : 230 Registrován : 16. 02. 12
| Předmět: Re: Giant Editor Sun Feb 19, 2012 2:16 pm | |
| cawte,
chcem nieco vediet ohladom GE co znamena Object Mask | |
|
| |
stlouki
Počet příspěvků : 1 Registrován : 23. 08. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Feb 20, 2012 11:10 am | |
| zdravim mam dotas kdyz vkladam budovu do mapy pres program ge v 4.1.9 tak ju tam mam barevnou ale kdyz zapnu hru tak ju tam mam ale neni barevna nevim cim to asi texturama ale nevim kam je dat moc prosim o radu diky | |
|
| |
Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Giant Editor Mon Feb 20, 2012 4:13 pm | |
| budem citovať sám seba, lebo vidím, že trochu pokrútiť kolieskom na myši je pre niektorých jedincov strašne namáhavé.. stlouki - citace :
- môžeš, ale nemusíš. ono tie i3dčka v konečnom dôsledku zvyšujú celkovú veľkosť mapy.
práve kvôli tomu je potrebné skontrolovať cesty k textúram.
najjednoduchšie pre teba by bolo komplet BGA (i3d + textúry) skopírať na finálne miesto (MODELS/BUILDINGS/ alebo kam chceš) a až potom, keď je na pevnom mieste, vložiť to i3d do mapy. samozrejme by bolo dobré ešte pred samotným vložením si to i3d otvoriť v GE a hneď tu uvidíš, či ti ťahá aj textúry alebo nie. ak nie, tak vtedy by bolo najlepšie si i3d otvoriť v NOTEPADe++ a skontrolovať textúry. týmto spôsobom si budeš istý, že vložený objekt bude otexturovaný v poriadku PRED samotným vložením do mapy. namiesto BGA si ty domysli slovo budova... a inak - pre LS2011 je verzia GE 4.1.7 4.1.9 je pre Skiregion Simulator... |
|
| |
josmal štamgast 4
Počet příspěvků : 48 Registrován : 31. 07. 11
| Předmět: Bílá místa Wed Feb 22, 2012 6:48 pm | |
| Když vymažu např. stromy a spustím mapu, tak tam, co byly stromy, jsou bílé plochy. Může mi někdo poradit jako laikovi? Díky. | |
|
| |
bejbik007 Support
Počet příspěvků : 67 Registrován : 11. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Wed Feb 22, 2012 7:09 pm | |
| A muzes jen pro info napsat postup jak jsi ty stromy vymazal.Potom najdeme chybu. | |
|
| |
josmal štamgast 4
Počet příspěvků : 48 Registrován : 31. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Wed Feb 22, 2012 9:03 pm | |
| Otevřel jsem mapu v GE, klikl na strom, delete, uložit změny. | |
|
| |
bejbik007 Support
Počet příspěvků : 67 Registrován : 11. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Wed Feb 22, 2012 9:55 pm | |
| A zacal jsi novy save game? | |
|
| |
josmal štamgast 4
Počet příspěvků : 48 Registrován : 31. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Thu Feb 23, 2012 10:23 am | |
| No, začal jsem novou hru. | |
|
| |
Dodo. štamgast 5
Počet příspěvků : 66 Registrován : 29. 12. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 25, 2012 9:48 am | |
| Ahoj stahl jsem si start map a kdyz si v ge neco pridam tak jak to mam udelat abych to mohl vyskouset?? kdyz ji dam do .zip tak me to nechce cist protoze kdyz to otevru v zipu tak je slozzka a pak az ten zbytek | |
|
| |
frichter
Počet příspěvků : 6 Registrován : 02. 09. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 25, 2012 10:31 am | |
| takže musiš mapu napřed nekde rozbalit,nejlepší je si udělat nějakou složku třeba (název složky pokus mapa atd. bez háčku,čarek.) a pak teprv můžeš v te mapě pracovat. Až upraviš co potřebuješ nebo přidáš co chceš ,tak ji pak uložiš to te složky kterou jsi udělal.Potom obsah te složky si zkopiruješ do te kterou maš zabalenou v zipu,bude se tě to ptát na přepsáni tak potvrdiš ano.Já to tak dělam u každé mapy kterou si chci upravit podle svého.Zatim žadnej problem | |
|
| |
Robo97
Počet příspěvků : 5 Registrován : 03. 12. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 25, 2012 10:44 am | |
| Ahoj mam problem ked chcem editovat teren taksa mi tam neukaze ten kurzor toho editovania a este ked chcem spravit pole tak tam nemam tie veci ktore su vyznacene na obrazku [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
bejbik007 Support
Počet příspěvků : 67 Registrován : 11. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 25, 2012 11:47 am | |
| nevim jestli to pomuze ale stahni jsi verzi 4.1.7 Giants editoru pac ty mas jen 4.1.6 a ta neni na ls2011 ale na ls2009. A kdyby jsi nahodoul videl 4.1.9 tak ta je zase jen pro skiregion simulator. Takze 4.1.7. | |
|
| |
Robo97
Počet příspěvků : 5 Registrován : 03. 12. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 25, 2012 1:11 pm | |
| Stiahol som si 4.1.7 ale ani tam mi to nefunguje neviete kde je problem?
Naposledy upravil brano dne Sat Feb 25, 2012 5:59 pm, celkově upraveno 1 krát (Reason for editing : predchádzajúci príspevok sa necituje! čítaj PRAVIDLA FÓRA!!!) | |
|
| |
bejbik007 Support
Počet příspěvků : 67 Registrován : 11. 07. 11
| Předmět: Re: Giant Editor Sat Feb 25, 2012 1:49 pm | |
| Jeste me napadlo uz jsi pred tim delal nejake upravy a nebo to je poprve co jsi chtel delat v ge ja jen jestli ti to pred tim normalne fungovalo a pak jsi treba jen neco nepresunul a od ty doby ti to nejde.A nevim jestli to muze mit vliv ale koukal jsem ze mas tu mapu na jednotce J a jestli mas treba GE na C(nezkousel jsem jestli tohle muze mit vliv) a jeste jestli tam mas vsechny soubory z mapy v ty slozce co mas map.i3d. A jeste jestli jsi zkusil otevrit jinou mapu jestli blbne jen tahle nebo ti nesla i jina. Mel jsem taky problemy s GE ale nikdy tohle. | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Giant Editor | |
| |
|
| |
| Giant Editor | |
|